شماره موبایل مشاور کودک خانم

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و نوجوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شماره موبایل مشاور کودک خانم به مادران و پدران این امکان را می دهد تا در صورت نیاز به مشاوره اورژانسی درباره کودک خود، به راحتی با آنها تماس حاصل نمایند. اما ممکن است مشاور کودک به دلیل داشتن مشغله های کاری و تایم های مشاوره پشت هم، قادر به پاسخگویی سریع و مناسب نباشد. در چنین مواقعی نیاز است تا راه حل جایگزینی برای این موضوع گذاشته شود. مشاوران تلفنی در این زمینه می توانند پاسخگوی مناسب و مطمئنی برای شما باشند. در واقع در این مراکز افراد روانشناس و متخصصی قرار داشته که با داشتن تجارب بالا در این زمینه، می توانند در بیشترین تایم های روز، مشاوره های مورد نیاز خانواده ها را ارائه دهند. ما در این مرکز با داشتن مشاوران کاربلد و با تجربه به شما در داشتن تجربه مشاوره امن و مفید کمک کرده و می توانید به راحتی از هر نقطه ای از ایران و تنها با یک شماره واحد، تماس خود را برقرار نمایید.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران

مشاور کودک خانم

داشتن شماره موبایل مشاور کودک خانم چه مزیتی دارد؟

از جمله مزیت های در ارتباط بودن با مشاور کودکتان، امکان مطرح کردن سوالات و گرفتن مشاوره های فوری می باشد. اما این افراد ممکن است همیشه در دسترس شما نبوده و به همین دلیل نیاز شما تامین نشود. در چنین مواقعی می توانید از مشاوران تلفنی کمک بگیرید که در زمینه مشاوره کودک نیز تخصص داشته و می توانند شما را در سریع ترین حالت ممکن راهنمایی نمایند. همچنین این نوع مشاوره ها نیاز به تعیین وقت قبلی نداشته و با اولین تماس نیاز شما به گفتن مشاوره مورد نظرتان، برطرف می شود.

مشاوره کودک چه کمکی به فرزندتان می کند؟

مشاوره کودک چه کمکی به فرزندتان می کند؟

از آنجایی که کودکان به عنوان آسیب پذیر ترین قشر در هر جامعه ای می باشند، نیاز است که از آنها در این دوران حساس و مهم زندگیشان حمایت و حفاظت درستی شود. در این دوران از زندگی آنها کوچک ترین حوادث و اتفاقات می تواند تاثیر زیادی در شخصیت و همچنین ضمیر ناخودآگاه آنها داشته باشد. بنابر این سلامت روان کودک از اهمیت زیادی برخوردار است. سلامت روانی و روحی کودکان از طریق افراد غیر متخصص قابل تشخیص نمی باشد و ممکن است پدر و مادر این تصور را داشته باشند که کودکشان سلامت روانی مناسبی داشته و این در حالیست که کودک از یک آسیب و موضوع روانی رنج می برد. همین موضوع منجر به اهمیت مشاوره کودک در سنین مختلف برای این قشر از جامعه می شود.
از آنجایی که کودکان قابلیت انتقال درست مشکلات روانی خود را به دیگران ندارند، مشاور کودک با کمک متدها و روش های آموزش دیده در این زمینه می تواند به آنها در بیان مشکلات و مسائلشان کمک نماید. یکی از روش های موثر در تربیت کودک و مراقبت از آن، مراجعه به مشاور کودک می باشد که می تواند از نظر روحی و روانی کودک شما را تحت نظر داشته و در صورت داشتن مشکلات و ناراحتی های روحی، به او در حل این مسائل کمک نماید. همچنین شما به عنوان پدر و مادر او می توانید تغییر در شرایط و رفتار کودک و فاصله گرفتن از حالات عادی او را زیر نظر داشته و در صورت غیر طبیعی بودن این حالات به یک روانشناس کودک مراجعه کرده و یا از مشاوره تلفنی در این زمینه کمک نمایید.

چه زمانی نیاز است تا کودک به مشاور مراجعه نماید؟

در مواقعی که اتفاق خاص و مهمی در زندگی کودک می افتد، مانند از دست دادن یکی از اعضای خانواده و یا نزدیکان کودک، تصادف یا بلایای طبیعی و یا از دست دادن حیوان خانگی مورد علاقه کودک، ممکن است شوک بزرگی به او وارد شده و تغییر رفتار محسوس و یا نامحسوسی در رفتار کودک ایجاد شود. حتی گوشه گیر شدن و یا ساکت بودن کودک در چنین مواقعی نیز زنگ خطر این تغییرات بوده و نیاز است تا برای بررسی بیشتر و بهتر به پیش روانشناس برده شود. این باور غلط که کودکان در سنین پایین متوجه تغییرات نشده و آسیبی نمی بینند، یک طرز فکر اشتباه در جامعه می باشد. بچه ها از سنین بسیار پایین نیز متوجه تغییر در روند زندگی و حتی حالات روحی افراد نزدیکشان بوده و در بیشتر مواقع این موضوعات برای آنها تاثیرگذار می باشد.
بی انرژی شدن و تغییرات خلقیات کودک بصورت ناگهانی و چشم گیر نیز از دیگر نشانه های این تغییرات می باشد. این نوع تغییر رفتار نشان دهنده اتفاقی در روحیات و روان کودک بوده که برای بررسی دقیق تر و شدت و میزان آسیب آن نیاز است تا با مشاوران متخصص در این زمینه مطرح شود.
در کنار اینکه مشاوره به کودک شما کمک کرده تا مسائل و ناراحتی های خود را بازگو نماید و در واقع به سلامت روان کودکتان در این زمینه کمک می شود. در کنار آن نیز روانشناس و افراد متخصص در این زمینه به فرزند شما کمک می کنند تا در مواقعی که دارای حس های ناخوشایند مانند ترس، اضطراب، استرس و آشفتگی شدند، چگونه این حس ها را شناخته و از میزان آسیب پذیری کمتری برخوردار شوند. شما به عنوان والد همواره به دنبال خوشبختی و سلامتی فرزندتان هستید اما باید این واقعیت را بپذیرید که شما نمی توانید در تمامی زمینه ها مشکلات کودکتان را تشخیص داده و در جهت رفع آن اقدام نمایید. گاهی کمک گرفتن از افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه به شما کمک می کنند تا تجربه بهتری داشته و در حل این مسائل سریع تر و موثرتر به نتیجه برسید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و نوجوان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462