بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران می تواند به شما کمک کند تا مشکلات و اختلالات جنسی خود را به روش درست و علمی درمان نمایید. در واقع مشاور جنسی خانم برای بازگویی موضوعات جنسی زوجین مناسب تر و راحت تر بوده و هر کدام از زوج ها می توانند درباره مشکلات خود با مشاور به راحتی صحبت نمایند. اختلالات جنسی و سردی در رابطه می تواند تاثیرات مستقیمی در کیفیت روابط زوجین ایجاد نماید، بنابر این رسیدگی به این موضوع برای زوج ها امری حیاتی و مهم می باشد.
با توجه به بزرگی و ترافیک های کلان شهر تهران، دسترسی به مشاور جنسی نزدیک و در محل زندگی شما می تواند باعث شده که برگزاری جلسات مشاوره، با نظم و روتین بهتری پیش رود. در خیلی از مواقع ممکن است محل سکونت شما تهران نبوده و یا دسترسی به مشاور مورد نظر، برایتان امکان پذیر نباشد. ما این امکان را با کمک مشاور تلفنی خود برای شما فراهم کرده که مجموعه ای از روانشناسان و مشاوران مطرح در این زمینه می باشد.

بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران در طول جلسه چه کمکی به زوجین می کند

بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران در طول جلسه چه کمکی به زوجین می کند

مشاوره درباره مشکلات جنسی باید به گونه ای باشد که هر دو طرف به راحتی بتوانند موضوعاتی که در این رابطه می باشد و منجر به آزار و اذیت آنها می شود را بازگو کرده و در جهت حل آن مشاوره و اقدام نمایند. در واقع مشاور یا سکستراپ، می تواند از طریق تجویز دارو و یا بررسی مشکلات روانشناختی و یا با کمک اقدامات و راه حل های ساده، به زوجین در حل مسائل ناشی از سردی در رابطه و مشکلات این چنینی، کمک نماید. سردی در روابط جنسی و نارضایتی درباره آن می تواند در بروز مشکلات بین زوجین تاثیرگذار باشد. مشاور می تواند با بررسی دقیق تر این مشکلات و در صورت نیاز انجام مشاوره های فردی با هر کدام از زوجین، در جهت حل مسئله به آنها کمک نماید.
خیلی از مشکلات با بررسی و ریشه یابی آنها، نیاز به تجویز دارو نداشته و تنها با کمک های روانشناسی، بهبود یافته و شرایط روحی بهتری برای فرد ایجاد می شود. از جمله این عوامل تاثیر گذار، استرس و اضطراب می باشد که دشمن اصلی و عامل موثر در بوجود آوردن مشکلات جنسی در افراد می باشد. با ماشینی شدن جوامع و همچنین مشغله های زیاد زندگی های امروزی، استرس و اضطراب دو حالت روحی و شایع در بین افراد می باشد که در سردی رابطه جنسی و همچنین کم شدن میل جنسی، تاثیر زیادی دارد.

بیشتر بدانید: مثلث عشق استرنبرگ

مهمترین مشکلات جنسی شایع در بین زوجین چیست؟

اختلالات جنسی درصد بالایی از افراد جامعه را شامل می شود و در حقیقت 43 درصد از زنان و 31 درصد از مردان جامعه در طول زندگی خود از نوعی از اختلال جنسی رنج می برند. این اختلالات منجر به سردی در رابطه جنسی، بی میلی و ضعف در انجام درست آن می شود که مهمترین آنها شامل موارد زیر است:

• زود انزالی
• دیر انزالی
• کمبود علاقه به برقراری رابطه
• نداشتن اعتماد به نفس
• عدم پاسخ دهی به محرک جنسی
• داشتن میل جنسی بیش از حد
• ناتوانی در کنترل رفتار جنسی
• ناتوانی در نعوظ
• تمایل به داشتن روابط جنسی خشن و پر خطر
• ناتوانی در رسیدن به ارگاسم

داشتن زندگی جنسی کامل نیاز هر رابطه زناشویی بوده و منجر به افزایش صمیمیت عاطفی و جسمی بین زوجین می شود. بنابر این اختلال در عملکرد جنسی و نداشتن لذت کافی از این کار، می تواند زوجین را با چالش های زیادی در زندگیشان روبرو سازد.

چگونه متوجه شویم که به مشاوره جنسی نیاز داریم؟

چگونه متوجه شویم که به مشاوره جنسی نیاز داریم؟

در طول زندگی زناشویی هر فرد ممکن است به دلیل داشتن فراز و نشیب ها و مشکلات زندگی، بین زوجین در رابطه جنسیشان نیز تغییراتی رخ داده و کیفیت این روابط را تغییر دهد. اما چه زمانی ممکن است ما نیاز به مشاوره جنسی داشته باشیم؟ روشی که برای تعیین این موضوع و رسیدن به جواب به شما کمک می کند، تجزیه و تحلیل این می باشد که ببینیم در حال حاضر چه قسمت هایی از زندگی ما، بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته است و در صورتی که صمیمیت شما با همسرتان کاهش یافته و یا مشکلی در ارتباط برقرار کردن با او وجود دارد، مراجعه به مشاور جنسی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. به دلیل منع این موضوعات در گذشته و احساس شرم ممکن است در ابتدا از بازگویی آن ناتوان بوده و یا احساس راحتی نداشته باشید، اما شما می توانید از مشاور هم جنس خودتان برای حل این مشکل استفاده کرده و یا با مشاورین تلفنی این مرکز تماس حاصل نمایید.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران

طول جلسات مشاوره به چه صورت پیش می رود؟

مشاور جنسی نیز مانند جلسات روانشناسی دیگر سعی دارد تا ابتدا به بررسی مشکلات و ریشه های شکل گیری آن پرداخته و با پرسیدن سوالاتی درباره نگرانی ها، احساسات، ترس ها و تجربیات شما در این زمینه، تعارضات پیش رویتان را بررسی می کند. این جلسات ممکن است بصورت فردی و با حضور هر کدام از زوجین پیش رفته و یا به همراه شریک زندگیتان برگزار شده و در حضور هر دو، موضوعات مطرح و بررسی شود. در طی جلسات مشاوره درمانگر شما را به سمت پذیرش نگرانی ها و مدیریت بهتر افکار و حالات روحیتان هدایت کرده و با انجام اقدامات و روش های جدید و مورد رضایت هر دو طرف، شما را به سمت کیفیت بهتر رابطه جنسیتان ترغیب می کند. همچنین در صورت نیاز از جلسات روانکاوی در کنار مشاوره جنسی، کمک می گیرد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462