بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران باید در درجه اول کسی باشد که بتواند اطلاعات خوب و مفیدی در زمینه تربیت کودک به شما داده و این اطلاعات به روز باشد. همچنین نزدیک بوده و در دسترس بودن به روانشناس کودک به شما کمک می کند که جلسات مشاوره را بصورت روتین و منظمی طی کرده و به دلیل دوری و یا ترافیک شهری، جلسات مشاوره را از دست ندهید. تعلیم و تربیت کودک یکی از موضوعات و دغدغه های همیشگی والدین می باشد و به دلیل اینکه این موضوع نقش مهم و مستقیمی در شکل گیری شخصیت و آینده فرزندانتان دارد، انتخاب بهترین مشاور در این زمینه بسیار مهم است.
به دلیل مشغله های زیاد والدین و کمبود وقت آنها در طول زندگی، گاهی مراجعه حضوری به مشاور و روانشناس کار سخت و پر چالشی می شود. امروزه استفاده از مشاور تلفنی به شما کمک می کند تا از هر نقطه ای از کشور و شهر تهران که هستید، بدون نیاز به جا به جایی و ماندن در ترافیک شهری، به راحتی به مشاوره مورد نیازتان دسترسی پیدا نمایید. این مرکز با ارائه مشاوره با کیفیت توسط روانشناسان و کارشناسان مطرح در زمینه تربیت کودک، شما را در این راه کمک و راهنمایی می کند.

بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران از چه روش های تربیتی استفاده می کند؟

بهترین مشاور تربیت کودک در شمال تهران از چه روش های تربیتی استفاده می کند؟

از آنجایی که امروزه روش های مختلفی برای تربیت فرزند وجود دارد و وجود اینترنت نیز باعث شده تا شما را در این راه دچار سردرگمی نماید، نیاز است که از روش تربیتی یکسان و واحدی استفاده نمایید تا در نهایت باعث تربیت اشتباه و نا مناسب کودکتان نشوید. این موضوع را مد نظر داشته باشید که کودکان از همان ابتدای تولد هر کدام دارای شخصیت جدا و متفاوت از یکدیگر می باشند و این بدان معناست که حتی روش تربیتی دختر و پسر شما نیز با یکدیگر متفاوت است.
تداوم در مدل تربیت پیش گرفته و داشتن صبر و حوصله در نتیجه آن، از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. نیاز است که والدین در این راه از ثبات قدم برخوردار بوده و دچار رفتارهای متناقض نشده و راه های باجگیری به فرزندشان را یاد ندهند.

چند اصول تربیتی مهم در رابطه با کودکان

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در شرق تهران

چند اصول تربیتی مهم در رابطه با کودکان

یکی از طرز فکرهای اشتباه در تربیت فرزند، استفاده از روش های قدیمی و بکار گرفته شده توسط والدینتان می باشد. روش های تربیتی قدیمی دارای ایرادات زیادی بوده و به همین دلیل نیاز است که این روش ها را امروزه بکار نگیرید. در اینجا به چند روش در تربیت فرزند اشاره کرده که می تواند اثرگذاری زیادی در شخصیت کودک و داشتن آینده بهتر او داشته باشد.

1605686310 idea داشتن خانواده شاد و خوشبخت آرزوی هر پدر و مادری می باشد. از آنجایی که فرزندان الگوی ابتدایی و اولیشان برای زندگی والدین می باشند، ابتدا باید شما این ویژگی را در درون خودتان داشته و بر روی رفتارتان تمرکز نمایید. این الگو بودن در شیوه های رفتار، گفتار و نوع عملکرد شما به زندگی می باشد و تاثیر مستقیمی بر روان کودکتان دارد.

1605686310 idea از بازی کردن، ورزش کردن و تحرک داشتن با فرزندتان لذت ببرید، چرا که این موارد منجر به تقویت مغر، جسم و اعتماد به نفس کودک شده و از میزان اضطراب و استرس فرزند شما کم کرده و به رشد کودکتان کمک می کند.

1605686310 idea داشتن رابطه سالم و با محبت با همسرتان نقش مهمی در میزان سلامت روان کودک شما دارد. وجود خانه ای پر تنش و دارای آشوب می تواند باعث بر هم زدن آرامش فرزندتان شده و در رفتار او این تنش ها به خوبی قابل مشاهده است.

1605686310 idea دارای رفتار قابل پیش بینی باشید. وجود رفتار با ثبات و واکنش های یکسان در شما باعث شده تا کودکتان احساس امنیت زیادی کرده و بتواند از شما شخصیت با ثباتی در ذهن خود شکل دهد. اگر در یک واقعه یکسان یکبار به کودکتان لبخند زده و دفعه بعد او را دعوا نمایید، منجر به دوگانگی در افکار او می شوید.

1605686310 idea داد زدن و تنبیه بدنی باعث شده تا به مرور رابطه شما با فرزندتان خراب شود. این موضوع نشانه ضعف شماست و می تواند باعث ایجاد حس ترس و دوری کودکتان از شما شود.

1605686310 idea روش های قدیمی و تکراری بی فایده می باشند، مانند نصیحت کردن های پر تکرار، غر زدن و مقایسه کردن. این رفتارها اعتماد به نفس کودکتان را پایین آورده و احساس خشم را در او زیاد می کند.

1605686310 idea کودکتان را از عشق و محبت خود محروم نکنید. محرومیت های او باید تنها در زمینه بازی ها و وسایلش بوده و قبل از اینکه او را محروم کنید درباره عواقب کارش و نوع محرومیتی که قرار است اجرا نمایید، با کودکتان گفتگو کنید. روش های تنبیهی باعث شکل گیری حس اضطراب در کودکان شده و قهر کردن شما با کودکتان منجر به یاد گرفتن این موضوع در او می شود و در آینده به جای حل مسئله با دیگران، از گزینه قهر کردن استفاده می کند.

1605686310 idea در زمانی که از دست کارهایش ناراحت می شوید با لحنی آرام و به دور از خشونت و تحقیر یا سرزنش با فرزندتان صحبت نمایید. لحن، کلام و زبان بدن شما نقش بسیار مهمی در تاثیر گذاری صحبت شما دارد.

1605686310 idea با فرزند خود با ثبات و در کنار آن مهربان باشید. در مورد موضوعاتی که برای او محدودیت گذاشته اید و یا او را منع کرده اید، صحبت کرده و به کودکتان به خوبی توضیح دهید. همچنین به سوالاتی که برایش پیش می آید با حوصله پاسخ دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462