بهترین مشاوره ازدواج در غرب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره پیش از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

پیدا کردن بهترین مشاوره ازدواج کار سختی بوده و برای زوجینی که قصد ازدواج دارند، این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. امروزه کمک گرفتن از مشاوره ازدواج می تواند به زوجین کمک کرده تا انتخاب درست تری انجام داده و بدین ترتیب از آمار طلاق نیز کم می شود. از آنجایی که ازدواج یکی از تصمیمات مهم در زندگی هر فرد می باشد، موفقیت در آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل نیاز است تا در این زمینه تصمیمات هیجانی صورت نگرفته و زوجین به خوبی درباره آن فکر و بررسی نمایند. مشاوره ازدواج به زوجین کمک کرده تا تصمیم گیری درست تری کرده و همچنین موانع و مشکلات پیش رویشان را نیز به آنها گوشزد می کند. اما گاهی افراد به دلیل قرار داشتن در شهرهای کوچک و یا دور بودن از مراکز مشاوره معتبر، از گرفتن مشاوره در این زمینه اجتناب می کنند. در این مقاله به شما کمک می کنیم تا راه های مشاوره ای مناسبی را برای پیدا کردن بهترین مشاوره ازدواج آموزش دهیم.

بهترین مشاوره ازدواج در تهران

بیشتر بدانید : یک دختر خوب برای ازدواج چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مشاوره ازدواج در غرب تهران

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، پیدا کردن بهترین ها کار سختی بوده و در خیلی از مواقع عدم دسترسی به آنها و یا به دلیل موضوعاتی مانند ترافیک و یا مشغله های کاری، رفتن به مراکز مشاور برای زوجین سخت و چالش برانگیز است. یکی از راهکارهای جایگزین در اینباره کمک گرفتن از مراکز مشاوره تلفنی می باشد. این مراکز با این هدف تاسیس شده است که به افراد جامعه کمک کرده تا مشاوره در دسترس تر و راحت تری داشته و به دلیل مشغله های زندگی و یا دور بودن از درمانگر، از این امکانات خود را محروم نکنند.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن یکی از مراکز مشاوره معتبر و با کیفیت در این زمینه می باشد که دارای مشاوران و روانشناسان با تجربه و موفق در زمینه های مشاوره پیش از ازدواج، فردی، زوجین، تحصیلی، طلاق، جنسی و اعتیاد می باشد. این مرکز در بیشترین ساعات شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان بوده و می تواند از هر نقطه ای از ایران و جهان به افراد، مشاوره دهد. شما می توانید با شماره گیری تلفن 09099072952 و بدون نیاز به پیش شماره، به راحتی مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

از ویژگی های خوب این مراکز عدم نیاز به نوبت دهی و معطلی وقت در این زمینه می باشد و مانند مراکز حضوری نیاز به نوبت دهی ندارد. همچنین این مراکز از میزان هزینه های مشاوره کمتری نسبت به مشاوره های حضوری برخوردار بوده و برای افرادی که قادر به پرداخت هزینه های سنگین مشاوره حضوری نمی باشند، کمک گرفتن از مرکز مشاوره تلفنی می تواند راه حلی مناسب و مطمئن در این زمینه باشد.

مشاوره ازدواج چه کمکی به افراد می کند؟

بیشتر بدانید : علت استرس قبل از ازدواج چیست؟ 7 راهکار کنترل استرس قبل از ازدواج

آیا مشاوره ازدواج می تواند به زوجین کمک نماید؟

tick 2 نحوه صحیح ارتباطات : مشاور ازدواج می تواند به زوجین کمک کرده تا روابط خود را بصورت موثرتری بهبود بخشیده و بتوانند روابط سالم و قابل اعتماد تری را ایجاد نمایند. آگاهی پیدا کردن درباره خواسته ها، نیازها، مدل شخصیتی، نقاط ضعف و قوت و خط قرمزها از جمله موضوعاتی بوده که مشاور ازدواج به زوجین در شناخت و آگاهی آن کمک می کند.

tick 2 کم شدن آمار طلاق : مشاوره ازدواج به زوجین کمک کرده تا متوجه میزان سازگاری و یا عدم سازگاریشان پیش از ازدواج شده و در صورتیکه بر اساس هیجانات و یا احساسات همدیگر را انتخاب کرده و اقدام به ازدواج با یکدیگر دارند، مشاور ازدواج به آنها خطرات احتمالی این رابطه را گفته و در صورتیکه میزان مشکلات آنها در این زمینه بالا باشد، این ازدواج را مناسب ندانسته و یا توصیه نمی کند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که مشاور ازدواج هرگز کسی را به ازدواج و یا عدم ازدواج با یکدیگر مجبور نکرده و تنها موارد چالش برانگیز، مطلوب و یا نامطلوب آن را به زوجین گوشزد کرده و در نهایت تصمیم گیرنده نهایی، دختر و پسر می باشند.

tick 2 توانایی حل مسئله : در بهترین ازدواج ها نیز باز هم چالش و مسئله وجود دارد و نمی توانید هیچ زوجی را در نظر داشته باشید که دچار مشکل در زندگیشان نمی شوند. بنابر این توانایی حل مسئله یک مهارت بوده که نیاز است تا در این زمینه آموزش های لازم را یاد گرفته و در مواقع بروز مشکل از آن استفاده نمایید. مشاور ازدواج به زوجین کمک کرده تا در این زمینه مهارت پیدا کرده و بتوانند مشکلات خود را با کمترین میزان آسیب و چالش، حل نمایند.

tick 2 بررسی اختلالات و مشکلات روانی : یکی از مواردی که ممکن است خود فرد نیز از آن آگاهی کافی نداشته باشد، اختلالات روانی در او می باشد. مشاور ازدواج با بررسی سوابق ژنتیکی این موضوع در هر کدام از زوجین و پیدا کردن نشانه های آن در فرد، از وجود یا عدم وجود آن اطمینان حاصل کرده و در صورتیکه نسبت به وجود اختلال در فرد اطمینان حاصل نماید، برای بررسی بهتر آن ممکن است او را به یک متخصص و یا روانپزشک ارجاع داده و همچنین این موضوع را در ازدواج آنها مد نظر قرار می دهد.

tick 2 انجام تست های شخصیت شناسی : یکی از راه های شناخت بهتر افراد و سنجش میزان تفاهم و هماهنگی آنها با یکدیگر، انجام تست های روانشناسی می باشد. در این تست ها پرسش هایی در زمینه های مختلف فرد سوال می شود و در نهایت جواب آن می تواند تا حدود زیادی به شناخت بیشتر هر کدام از زوجین کمک نماید. این تست ها معتبر و جهانی بوده و بیشتر آنها میزان خطای کمی دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره پیش از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462