مشاور خانم در شرق تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاور خانم در شرق تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاور خانم در شرق تهران می‌شناسید؟ ساکن تهران هستید و مراجعه حضوری برایتان دشوار است؟ در لحظه خاصی نیاز به مشاوره و پاسخ‌گویی سریع دارید؟

شاید تابه حال برایتان پیش آمده باشد که در شرایط خاصی قرار بگیرید که نیاز به کمک تخصصی داشته باشید و به نظرتان دسترسی به یک شخص متخصص بسیار سخت باشد. و یا در آن لحظه نتوانید محل خود را ترک کنید. معمولا در این زمان‌ها به سراغ دوستان نزدیک خود می‌روید و از آن‌ها کمک می‌خواهید؟

گاهی مسئله تخصصی‌تر می‌شود و کمبود حضور یک مشاور را در آن لحظه احساس می‌کنید. دکتر ذهن راه را برای شما هموار کرده است. با مشاوران تلفنی خانم و آقا در مجموعه دکتر ذهن در تهران و سراسر کشور می‌توانید همیشه و در هر لحظه یک حامی حرفه‌ای را در کنار خود داشته باشید.

ویژگی مهم مشاور خانم در شرق تهران
ویژگی مهم مشاور خانم در شرق تهران

5 ویژگی مهم مشاور خانم در شرق تهران

ویژگی شرح
تخصص و تجربه – دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترای روانشناسی از دانشگاه معتبر – گذراندن دوره های تخصصی مشاوره در زمینه های مختلف – حداقل 5 سال سابقه کار تخصصی در زمینه مشاوره
رویکرد درمانی – استفاده از رویکردهای درمانی معتبر و اثربخش مانند درمان شناختی رفتاری (CBT) ، درمان پذیرش و تعهد (ACT) و … – انتخاب رویکرد درمانی مناسب با نیازهای مراجع
مهارت های ارتباطی – توانایی برقراری ارتباط موثر و همدلانه با مراجع – ایجاد حس اعتماد و امنیت در مراجع – توانایی گوش دادن فعال
اخلاق حرفه ای – حفظ حریم خصوصی و رازداری مراجع – تعهد به ارائه خدمات با کیفیت به مراجع – رعایت اصول اخلاقی در حرفه مشاوره
جنسیت در برخی موارد، انتخاب مشاور هم جنس با مراجع می تواند برای فرد راحت تر باشد و به ایجاد حس اعتماد و در نتیجه روند مشاوره کمک کند.

مشاور خانم در شرق تهران

مشاوره‌ روانشناسی یک کار تخصصی است که به افراد کمک می‌کند تا مسائل و گره‌‌های عاطفی و روانی خود را پیدا کرده و سعی در بهبود و حل این مسائل بکنند. در واقع مشاوره نوعی درمان نیز محسوب می‌شود که به افراد کمک می‌کند تا مشکلات خود را ریشه یابی و حل کنند.
مشاوره یا صحبت با یک نیروی متخصص و آموزش دیده که می‌تواند شما را در جهت بهبود، پشتیبانی و راهنمایی کند می‌تواند بسیار سودمند باشد. او می‌تواند با پیشنهاد راه حل‌های روانشناسی و ابزار‌هایی که در در اختیار مراجع کننده خود قرار می‌دهد سبب افزایش سلامت روان و آرامش کلی مراجعه کننده‌ شود.

مشاوران روانشناسی در چه مواردی به ما کمک می‌کنند؟

مشاوران روانشناسی می‌توانند در موارد متنوعی به ما کمک کنند و طیف وسیعی از مسائل مانند اضطراب‌، افسردگی، مشکلات ناشی از ضربه های روحی (تروما)، حملات پنیک، مشکلات روابط عاطفی، مشکلات خانوادگی و موارد دیگر را تحت پوشش قرار دهند. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و همه‌گیر شدن آن دسترسی به این موارد نیز بسیار راحت‌تر شده است.
دکتر ذهن با داشتن تیمی مجرب از متخصصان و مشاوران تلفنی خانم در تهران و شهرستان‌ها می‌تواند یک همراه مناسب در موقعیت های مختلف برای شما باشد.

مشاوره حضوری بهتر است یا تلفنی؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این یک نظر شخصی است و به پارامتر‌های متفاوتی بستگی دارد. هر فرد متناسب با شخصیت و شرایط و حتی بودجه خود می‌تواند نظر متفاوتی داشته باشد. در اینجا به چند مزیت مشاوره تلفنی در دکتر ذهن اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

۱.دسترسی آسان

الان در دوره ای به سر می‌بریم که زمان بیشترین اهمیت را در زندگی افراد دارد. در این حالت دسترسی سریع به منابع حرف اول را می‌زند چرا که با گذشت زمان و پیش آمد چند مسئله دیگر ممکن است به کلی فراموش کنیم که چه تصمیمی برای خود گرفته بودیم. درنتیجه یک مشاور تلفنی که همیشه و در همه جا در دسترس باشد می‌تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

۲.هزینه کمتر

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه، هزینه جلسات تراپی می‌تواند یک مشکل بزرگ از نظر اقتصادی برای افراد باشد که آن‌ها را از مراجعه به مشاور و کمک گرفتن از متخصص منصرف کند. مشاوره‌های تلفنی اصولا هزینه کمتری نسبت جلسات مشاوره حضوری دارند.

تاثیر جنسیت مشاور در روند مشاوره

این مسئله بستگی به شخص مشاوره گیرنده دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند مشاور خود را از جنس خود انتخاب کنند. مخصوصا در مواردی که مشاوره گیرنده در مورد روابط عاطفی خود نیاز به مشاوره دارد ترجیح می‌دهد دیدگاه جنس مخالف خود را نیز بداند. در مواردی هم خانم‌ها و یا اقایان ترجیح می‌دهند از مشاور هم جنس خود کمک بگیرند چرا که می‌توانند راحت تر مسائل خود را بازگو کنند. در یک سری موارد نیز آقایان ترجیح به انتخاب مشاور خانم دارند چون لطافت خانمانه و حس دلسوزی که در خانم ها وجود دارد برایشان اهمیت دارد. در هرصورت این تخصص و مهارت مشاور است که اهمیت دارد و جنسیت آن بسته به انتخاب خود شخص و راحتی اوست.

اگر محل زندگی شما تهران و یا شرق تهران است و به دنبال مشاور خوب می‌گردید دکتر ذهن را فراموش نکنید. در مجموعه ی دکتر ذهن شما می‌توانید از مشاوره بهترین مشاوران مجرب آقا و خانم در سراسر کشور بهره ببرید.

مشاوران دکتر ذهن یاری دهنده شما

دکتر ذهن یک مجموعه روانشناسی است که در زمینه روانشناسی کودک، خانواده، روانشناسی فردی و شخصیت شناسی، خانوادگی و زناشویی، اعتیاد و جدید‌ترین روش‌های ترک اعتیاد، تحصیلی و مهاجرت فعالیت می‌کند. هدف ما یاری رساندن به تمامی افرادی است که برای بهبود زندگی خود و همسر و فرزندان خود یا دیگران تلاش می‌کنند.

اگر شما هم نیاز به مشاور دارید و تا الان اقدام نکردید، فرصت را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و بهره‌مند شدن از مشاوره‌های کارشناسان توانمند مجموعه دکتر ذهن با شماره‌های ما در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاور خانم در شرق تهران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462