بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در قم

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در قم به منظور ارائه خدمات بهتر مشاوره ای می باشد که این مراکز از افراد متخصص و کار بلد در این زمینه استفاده می کند. مراکز روانشناسی زیر نظر سازمان بهزیستی کشور بوده و افراد درمانگر حاضر در این مراکز دارای پروانه از سازمان روانشناسی می باشد. این مراکز دارای مشاوران و درمانگران مختلف در زمینه های گوناگون بوده و می توانند پاسخگوی نیاز افراد در حوزه هایی مانند مشاوره فردی، زوجین، ازدواج، جنسی، طلاق، تحصیلی و جنسی باشند. به منظور رفاه بیشتر و امکان مراجعه حضوری منظم تر، بهتر است تا افراد از مراکز نزدیک به محل زندگی یا کارشان استفاده کرده تا در صورت دوری مسافت، از رفتن به پیش مشاور امتناع نکنند.

یکی از روش های موثر برای این موضوع استفاده از مشاوره تلفنی می باشد که به افراد این امکان را می دهد تا از هر نقطه ای از ایران یا جهان، تماس حاصل نمایند و به راحتی با مشاور و روانشناس مورد نظرشان صحبت کرده و از امکانات این نوع مشاوره ها استفاده کنند. همچنین این مراکز قابلیت تماس از هر نقطه از کشور را داشته و خدماتی یکسان به افراد جامعه ارائه می دهد.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز زیر نظر مشاوران و متخصصان می باشد و در زمینه های فردی، زوجین و خانوادگی بوده که نیاز این افراد را با کمک یک تلفن و تنها از طریق یک تماس، برطرف می کند. این مرکز قابلیت ارائه خدمات در بیشترین ساعات شبانه روز را داشته که برای هموطنان در خارج از ایران این امکان را فراهم می کند که در صورت نیاز به مشاوره، به راحتی با این مرکز تماس حاصل نمایند.

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در قم

بیشتر بدانید : اختلال شخصیتی چیست؟

مرکز مشاوره روانشناسی در قم دارای چه خدمات رفاهی است؟

مراکز مشاوره باید دارای محیطی راحت و آرام بوده که علاوه بر اینکه باعث بهتر شدن حال افراد شده، بلکه منجر به افزایش استرس و پریشانی حالشان نشود. این مراکز معمولا از رنگ ها و المان های آرامش بخش استفاده کرده و حتی موسیقی محیط نیز منجر به حس بهتر به مراجعه کننده می شود. استفاده از روش های نوین در درمان، مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک نیز از امکانات مراکز درمانی بزرگ و به روز است. همچنین در مواقعی که نیاز به استفاده از روش های شناختی مانند تست های روانشناسی می باشد، شما می توانید با کمک این تست ها از بخش هایی از شخصیتتان مانند استعدادها، علایق و تیپ شخصیتیتان آگاه شده که در مواقعی مانند انتخاب همسر، انتخاب شغل و رشته تحصیلی می تواند کمک کننده و مفید واقع شود.

بیشتر بدانید : اختلال شخصیت اسکیزوئید

اهمیت مشاوره در زندگی فرد به چه صورت است؟

مشاوره و گرفتن راهنمایی و درمان از اشخاص متخصص در این زمینه باعث بهداشت سلامت روانی شخص می شود. همانطور که می دانید روان نقش مهم و قابل توجهی در کیفیت زندگی و سلامتی جسمی فرد داشته و اگر این بخش دارای اختلال، بیماری و یا درگیری باشد، بخش های دیگر زندگی را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در اینجا قصد داریم تا به اهمیت مشاوره در زندگی افراد و تاثیرات آن اشاره نماییم :

up arrow 2 داشتن احساس امنیت : با وجود اینکه هر فردی در زندگی خود دوستان، خانواده و همکاران زیادی دارد، اما ممکن است برای صحبت کردن درباره موضوعات خصوصی خود نتواند این مسائل را با کسی در میان گذارد و وجود یک مشاور و روانشناس در زندگی فرد باعث شده تا به راحتی بتواند مشکلات خود را بازگو کرده و ترس از افشا شدن آنها نداشته باشد. اتاق مشاوره فضایی امن و مطمئن بوده که به شخص این امکان را می دهد تا بدون ترس از قضاوت و سرزنش شدن، مشکلات خود را بازگو نماید. گاهی تنها صحبت کردن درباره این موضوعات باعث شده تا فشار روانی فرد بخاطر نگه داشتن این مشکلات در درونش کم شده و حس هایی مانند استرس، اضطراب، خشم و ترس او کاهش یابد.

up arrow 2 احساس همدلی : صحبت کردن با یک روانشناس منجر به ارضا حس درک شدن، شنیده شدن و همدلی در فرد می شود. این حس ها برای سلامتی و عملکرد بهتر روان ما بسیار مهم بوده و همدلی با درد و دل کردن متفاوت می باشد. همدلی باعث شده تا عملکرد مغز بهبود پیدا کرده و تخلیه احساسات صورت گیرد. همچنین همدلی باعث می شود تا احساس شناخته شدن، درک شدن و اعتبار داشته باشیم. این موارد در هنگام درد و دل کردن با دوست و یا آشنا صورت نگرفته و به همین دلیل صحبت کردن با درمانگر می تواند بسیار مفید تر و موثر تر بوده و در آن حس همدلی نیز صورت می گیرد. مشاور به دلیل آموزش لازم و یادگیری مهارت همدلی، می تواند به ما در برقراری این حس و تامین این نیاز کمک کرده و باعث شود که مسیر درمانی را به خوبی جلو بریم.

up arrow 2 داشتن راهنمای درست : مشاور و روانشناس به شما کمک می کند تا با کمک تکنیک ها و روش های درمانی، در مسیر درستی قرار گرفته و در نهایت به حل مسئله شما کمک می کند. بخشی از این راهنمایی ها از طریق صحبت کردن و گفتگو در جلسات مشاوره صورت گرفته و بخشی از آن از طریق برنامه ریزی روند زندگی و انجام اقدامات هفتگی تنظیم شده با کمک مشاور می باشد. این اقدامات نیز شما را در مسیر درمانیتان هدایت کرده و به شما در رسیدن به هدف تعیین شده توسط خودتان، کمک می کند. ممکن است این هدف دور شدن از احساس استرس و اضطراب در فرد باشد، هدف هر چه که باشد روانشناس در این مسیر به شما کمک می کند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462