بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در بندرعباس

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در بندرعباس می تواند در زمینه های گوناگونی نیاز افراد به مشاوره و روانشناس را تامین نماید. استفاده از مشاوره در طول زندگی هر فرد به او کمک می کند تا در جنبه های چالش زا و سخت زندگی اش، به خوبی عبور کرده و راه مناسب تری را پیش بگیرد. به عنوان مثال شما می توانید در مواقعی که دچار استرس، اضطراب و یا افسردگی شده اید، از کمک های روانشناس برای عبور از این احساسات منفی، استفاده نمایید. روانشناسی یک علم می باشد که به افراد جامعه در موضوعات و مشکلات فردی و یا تعاملات اجتماعی کمک زیادی می کند.

از آنجایی که رفتن به پیش روانشناس و مراجعه منظم می تواند چالش بر انگیز بوده و یا ممکن است امکان مشاوره با تجربه و خوب در محل زندگی فرد وجود نداشته باشد، می توان از روش های دیگر مشاوره ای مانند، مشاوره تلفنی استفاده نمود. در این مراکز افراد روانشناس و با تجربه ای در زمینه مشاوره حضور داشته که می توانند به افراد در زمینه های مختلفی مانند ازدواج، تحصیلی، طلاق، زوجین، کودک، فردی و جنسی مشاوره دهند.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز این امکان وجود داشته که در بیشترین تایم های شبانه روز بتوانید تماس گرفته و مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید. همچنین این امکان برای تمامی افراد در هر کجای ایران یا جهان وجود دارد که به راحتی و با یک تلفن، نیاز خود به مشاور را تامین نمایند. شما می توانید بدون شماره گیری کد شهری، شماره را وارد کرده و بدون معطلی تماس حاصل کنید.

بهترین مرکز روانشناسی بندرعباس

مرکز مشاوره روانشناسی در بندرعباس چه نوع خدماتی را ارائه می دهد؟

در مرکز مشاوره های بزرگ به منظور رفاه بیشتر افراد، از روانشناسان و مشاورین مختلفی تشکیل شده که در زمینه های مورد نیاز اقدام به مشاوره می کنند. این مراکز علاوه بر داشتن کیفیت بالا در ارائه خدمات، دارای مکانی آرام و امن بوده که باعث آرامش مراجعه کنندگان می شود. همچنین از بهترین و به روز ترین خدمات روانشناسی استفاده کرده و با کمک تست های مطرح دنیا، می تواند از استعداد ها، توانایی ها و نوع شخصیت و رفتار اشخاص آنها را مطلع نماید. این تست ها به شناخت بیشتر افراد در زمینه های انتخاب همسر، انتخاب شغل و رشته تحصیلی، کمک زیادی می کند.

بیشتر بدانید : تعریف اعتماد به نفس در روانشناسی

مشاوره تا چه میزانی تاثیر گذار است؟

در مطالعات بسیار زیادی که در زمینه روان درمانی صورت گرفته است، نشان دهنده میزان بالای تغییرات مثبت روانشناسی در زندگی افراد بوده است. در این مطالعات نشان داده شده که حدود 75 درصد افرادی که از مشاوره در روند زندگیشان استفاده می کنند، علائم بهبودی را نشان می دهند. همچنین افرادی که بطور متوسط از روان درمانی استفاده می کنند، در پایان روند درمانی شان نسبت به 80 درصد افرادی که اصلا درمان نمی شوند، وضعیت بهتری دارند.
اما این روند درمانی بستگی به همکاری سه عامل مختلف دارد : 1. درمانی که برای مشکل شما مناسب باشد 2. تخصصی که روانشناس دارد 3. ارزش ها، ترجیحات، ویژگی ها و فرهنگ شما.

رویکرد روان درمانی از آنجایی که با تکیه بر گذشته فرد و زمان بچگی او می باشد و ارتباط این مسائل و ریشه های آنها در زندگی امروز او مشخص می شود، در ابتدا بسیار سخت و حساس بوده و شخص فکر می کند که هرگز روند درمان او رو به بهبود نمی رود. اما با وجود اینکه ابتدای این راه سخت و دشوار است، اما نتیجه کار بسیار تاثیر گذار می باشد. مشاوره به افراد این نوید را می دهد که می توانند برای بهبود وضعیت خود کاری انجام دهند. در نهایت این بهبود منجر به تغییر در رفتار و ایجاد روندی سالم شده که به بهبود در روابط، کارایی بهتر در جامعه و بیان بهتر احساسات منجر می شود.

بعضی از روش های درمانی، بهترین پاسخ را به مسائل و مشکلات می دهند و تاثیر چشم گیری در روند زندگی فرد می گذارد. اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که آنچه حیاتی و مهم می باشد نوع ارتباط و اتحاد شما با روانشناستان می باشد. چرا که اگر این نوع ارتباط به درستی صورت نگرفته و یا ضعیف باشد، روش های درمانی به خودی خود تاثیر گذار نبوده و نمیتوان به نتیجه درمان امیدوار بود. چنانچه با درمانگر خود ارتباط صمیمی و مناسب برقرار نکرده و نمی توانید به او اطمینان کنید، حتما برای عوض کردن درمانگر خود اقدام نمایید.

بیشتر بدانید : مشاوره خیانت همسر | بررسی دلایل و راهکارها

روان درمانی چه مدت زمانی طول می کشد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که میزان آن بستگی به نوع مشکل شما داشته و نمیتوان زمان دقیق آن را پیش بینی نمود. اما روانشناس شما معمولا در جلسات اول، با توجه به بیان شما از وقایع و نوع شخصیت شما، زمان تقریبی آن را به شما می گوید. معمولا افراد در حدود 6 تا 12 جلسه از روان درمانی، احساس بهتری پیدا می کنند. اما اگر علائم پیشرفت در آنها مشاهده نشد، این موضوع را حتما با روانشناس خود در میان بگذارند.

وجود روانشناس در زندگی شما این امکان را می دهد تا بدون قضاوت احساس درک شدن داشته و بتوانید حرف ها و حتی رازهایتان را با او مطرح نمایید. به همین دلیل صحبت کردن با یک روانشناس و احساس درک شدن از سمت او می تواند بسیار انرژی بخش باشد. در صورت عدم بهبودی در وضعیت شما، یک روانشناس خوب حتما شما را به فرد دیگری ارجاع داده که بصورت تخصصی تر و یا متفاوت تری بر روی موضوع شما کار نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462