بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در دولت

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در دولت به مشاوره فردی و زوجین پرداخته و در زمینه های مختلف تحصیلی، ازدواج، کودک، فردی، جنسی و طلاق دارای مشاور می باشد. این افراد از روانشناسان و مشاوران کاربلد و موفق می باشند که سابقه مشاوره با افراد مختلف را دارند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین مراکز کار سختی بوده و از طرفی به دلیل کمی وقت افراد در طول زندگیشان، مراجعه بصورت حضوری ممکن است دارای چالش هایی مانند دوری راه و ماندن در ترافیک های طولانی تهران را به همراه داشته باشد، مراجعه به مرکز مشاوره نزدیک و در محل زندگیتان می تواند از میزان این چالش ها کم نماید.

همچنین برای افرادی که در تهران زندگی نمی کنند و نیاز به مشاور و روانشناس های خوب و با تجربه دارند، می توانید از مراکز مشاوره تلفنی بدین منظور استفاده نمایید. در این مرکز شما می توانید با تماس با تلفن ثابت آن و بدون معطلی در زمان و وقت خود، مشاوره هایی با کیفیت و مورد نیازتان را دریافت نمایید. این امکان برای افراد خارج از ایران نیز فراهم بوده که می توانند به راحتی موضوعات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز کادری مجرب از روانشناسان و مشاوران قرار داشته که در بیشترین زمان های شبانه روز می توانند پاسخگوی عزیزان بوده و در زمینه های مختلف افراد را مشاوره نمایند. همچنین این مرکز با داشتن تلفن ثابت و بدون نیاز به شماره گیری پیش شماره تهران، از سراسر ایران پاسخگوی شما می باشند. با کمک این نوع مشاوره می توانید بدون معطلی در وقت و زمان خود، به نتیجه مطلوبتان دسترسی پیدا نمایید.

بهترین مرکز مشاوره دولت

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران

مرکز مشاوره روانشناسی در دولت از چه متدهایی استفاده می کند؟

در مراکز به روز از آخرین متدها و روش های روانشناسی برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر استفاده می شود. همچنین این مراکز با کمک تست های روانشناسی مطرح دنیا، افراد را از ویژگی های شخصیتی، استعداد ها و مدل رفتاری شان آگاه کرده که این موضوع به انتخاب آنها در رشته تحصیلی، شغل و ازدواج کمک های زیادی می کند. در واقع تست های روانشناسی بعد دیگه ای از شخصیت فرد را نشان داده و در این بعد می تواند ارزیابی دقیق تر و کامل تری از خود، توسط درمانگرنتان داشته باشد.

مراحل مشاوره به چه صورت است؟

در ابتدا نحوه برقراری ارتباط مراجعه کننده با فضای مشاوره از اهمیت زیادی برخوردار است. محیط مشاوره باید دارای شرایطی آرام، به دور از استرس و مناسب باشد که فرد بتواند با ورود به آن احساس آرامش نماید. از آنجایی که افراد مختلفی به مراکز مشاوره رجوع می کنند که این افراد ممکن است دارای ترس ها و فوبیاهای مختلفی نیز باشند، داشتن محیط های خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک ممکن است برای این افراد ایجاد استرس و نا امنی کند. همچنین رنگ، نور، صدا و المان های موجود در محیط نیز می تواند تاثیر زیادی در حال افراد در اتاق مشاوره داشته و منجر به حواس پرتی و یا عدم تمرکز آنها شود. بنابر این استفاده از رنگ ها و چیدمان محیط نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

ملاقات اولیه بسیار مهم می باشد، چرا که نحوه ارتباط گیری مراجع با مشاور به ادامه این راه و روند درمان کمک زیادی می کند. میزان حس امنیت و صمیمیت بین مشاور و مراجع نیز برای راحتی گفتگو بین این دو اهمیت زیادی داشته و می تواند ادامه مسیر گفتگو را میسر نماید. ممکن است در ملاقات اول، مراجعه کننده قادر به صحبت درباره همه بخش های تاریک و سخت زندگی خود نبوده و برای بیان این اتفاقات نیاز به صرف زمان و برقراری حس امنیت با مشاور را داشته باشد. اما این نکته را توجه داشته باشید که رازداری یک روانشناس از اصلی ترین ویژگی های او محسوب می شود.

مرحله بعدی نوع راهنمایی و مشاوره توسط روانشناس و درمانگر می باشد که به سه مدل تقسیم می شود :

tick 2 مدل اول : در این حالت مشاور به راهنمایی فرد می پردازد. این حالت در مواقعی بوده که شخص هنوز وارد مشکلی نشده و در واقع پیشگیری از آن مشکل می باشد. مانند آموزه های پیش از ازدواج و یا کمک به فرد در انتخاب همسر یا فرزند پروری. در این مرحله با آموزش و آگاهی فرد میتوان از ایجاد مشکلات احتمالی پیشگیری نمایید و به ادامه این مسیر کمک کنید.

tick 2 مدل دوم : در این حالت درمانگر به بیان مشاوره برای حل مشکل می پردازد. این مدل در مواقعی است که مراجعه کننده برای داشتن مشکلی به روانشناس مراجعه کرده و البته این مشکل هنوز تبدیل به بیماری و آسیب روانی در فرد نشده است. در این مرحله قصد مشاور کمک به حل مسئله مراجع کننده بوده که در این حالت بصورت مستقیم وارد عمل نشده و صرفا راه حل های کاربردی و قابل اجرا را آموزش می دهد. میزان همکاری مراجع و انتخاب استفاده از هر کدام از راه حل ها، در پیشرفت این روش و میزان حل مسئله فرد موثر می باشد.

tick 2 مدل سوم : روش روان درمانی و درمان فرد می باشد که در مواقعی است که مشکل شخص به بیماری تبدیل شده و یا شدت آسیب ها و تروماهای فرد زیاد می باشد. در این روش با بررسی گذشته فرد توسط درمانگر و استفاده از متدهای درمانی میتوان تا حد زیادی مشکلاتی نظیر افسردگی، انواع اختلال وسواس، فوبیا، اختلالات روحی و تروماها را درمان نمود. میزان همکاری فرد و صبوری او در روند درمان از اهمیت زیادی برخوردار بوده چرا که روانکاوی نیاز به گذراندن جلسات زیاد دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462