بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی یا خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

امروزه پیدا کردن روانشناس از بین کلی افراد مطرح در این زمینه کار بسیار سختی می باشد و پیدا کردن بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران نیز به شما این امکان را می دهد تا مشاوره ای در دسترس و نزدیک به محل زندگی خودتان را انتخاب نمایید. امروزه با توجه به مشغله های زیاد افراد و همچنین ترافیک شهری و محدودیت های عبور و مرور، گاهی رفتن به مطب و مرکز مشاوره و در واقع مشاوره حضوری، کاری سخت و به دور از حوصله می باشد. ما در این مرکز این امکان را برای شما فراهم کردیم که با کمک روانشناس های حاذق و کاربلد در این زمینه و بصورت تلفنی، به راحتی و از هر نقطه ای از تهران و ایران، به راحتی مشاوره های مرتبط با مشکل و دغدغه این روزهایتان را دریافت نمایید.

در چه مواقعی نیاز به بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران داریم؟

در چه مواقعی نیاز به بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران داریم؟

مراجعه به روانشناس یکی از امن ترین و بهترین توصیه ها به جهت جلوگیری از بیماری های روان تنی و همچنین مشکلات جسمی و روحی می باشد. امروزه این نیاز به دلیل بیشتر شدن مشکلات بشر، بیشتر نیز به چشم می خورد و باعث شده تا به واسطه این نیاز، روانشناسی در گرایش های مختلف و متنوعی نیز صورت گیرد. از جمله این مشکلات میتوان به موضوعاتی مانند اعتیاد، مشکلات زوجین، مشاوره پیش از ازدواج، کودک، روابط جنسی، اضطراب و افسردگی اشاره کرد. روانشناس به عنوان یک فرد آموزش دیده در این زمینه، می تواند کمک بزرگی به شما درباره موضوعات پیش رویتان انجام داده و از این موانع و مشکلات با کمک رویکردها و راه حل های علمی و کاربردی، شما را عبور دهد. با توجه به این موضوع که مراجعه به روانشناس نیاز به تعداد جلسات معینی داشته و نمیتوان با یکبار مراجعه به نتیجه مطلوب رسید، انتخاب روانشناس مناسب و نزدیک به محل زندگیتان، می تواند تاثیر موثرتری در پیش برد روند کاری شما بگذارد، چرا که دور بودن مسیر و در دسترس نبودن مشاور برای فرد مراجعه کننده، می تواند یکی از علل دور شدن و مراجعه کمتر فرد به مطب شود. پس بنابر این انتخاب روانشناس خوب و کاربلد در محل زندگی ما می تواند تاثیر زیادی در پیش برد روند درمانی داشته باشد.

فواید رفتن به پیش مشاور چیست؟

فواید رفتن به پیش مشاور چیست؟

مراجعه به روانشناس می تواند فواید بیشماری برای شما داشته و به مرور از اهمیت آن در زندگیتان مطلع می شوید. از مهمترین و کلی ترین فایده های آن میتوان به داشتن سلامت روان و بهداشت روانی اشاره کرد که امروزه نیازه همه جوامع و افراد می باشد. اما در اینجا قصد داریم تا به نکات و فواید بیشتری از مراجعه به روانشناس اشاره نماییم.

1605686310 idea دیدن افکار و احساسات خود از منظری دیگر و صحبت راحت درباره آنها: صحبت کردن درباره افکار و احساساتمان و بیان آن از طریق زبان و گفتگو با فرد دیگری درباره آنها می تواند تاثیر چشم گیر و مستقیمی در روند زندگی شما داشته باشد. چرا که حجم بالای افکار و احساسات در سر شما می تواند مشکلات زیاد روحی و جسمی را برای شما ایجاد نماید. اما صحبت کردن درباره آنها با یک شخص متخصص در این زمینه به شما کمک می کند تا راه حل های جدیدی درباره آن پیدا کرده و در خیلی از مواقع از سد ترس ها و نگرانی هایتان عبور نمایید.

1605686310 idea شناخت بهتر خود و احساساتتان: با توجه به ماشینی شدن زندگی های امروزه و مشغله های افراد از لحظه بیدار شدن تا زمان خواب، باعث شده تا توجه کمتری به خودشان داشته و به پردازش کمتر عواطف و احساساتی که در طول روز تجربه می کنند، بپردازند. اما در زمانی که به روانشناس مراجعه می کنید، زمانی را برای مواجهه با مسائل خود اختصاص داده و با صحبت کردن درباره احساساتی که از سر گذرانده اید و تجربه نمودید، دید بهتری نسبت به خود و حس هایتان پیدا می کنید که در نهایت منجر به شناخت بهتر از خودتان می شود.

1605686310 idea امکان حل مسائل زوجین توسط یک شخص منصف و بی طرف: افرادی که ازدواج می کنند، در مواقعی که به چالش می خورند معمولا طرف مقابل را مقصر دانسته و خود را بی تقصیر و یا کم تقصیر می دانند. بنابر این داشتن فردی بی طرف و منصف می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده بوده و به حل مسئله کمک نماید. روانشناس برای زوجین راه حل های کاربردی و ساده ای را در نظر گرفته که منجر به کمتر شدن تعارضات شده و همچنین به شناخت بهتر دو طرف از یکدیگر کمک زیادی می کند. صحبت نکردن زوجین درباره مشکلاتشان باعث شده تا این مسائل در درونشان عمیق تر شده و به فاصله گرفتن های احساسی، رفتاری و جنسی منجر شود. اما با مراجعه به روانشناس و صحبت درباره مشکلات پیش روی می تواند از عمیق تر شدن آنها و دوری و طلاق جلوگیری نماید.

1605686310 idea در زمان بروز مشکل احساس تنهایی نمی کنید: حس درک نشدن و تنهایی یکی از بدترین حس ها برای افراد می باشد که باعث شده تا در حل مسئله نیز عملکرد ضعیف تری را نشان دهند. در مواقعی که به روانشناس متخصص مراجعه می کنید، او نه تنها که شما را قضاوت نمی کند، بلکه به صحبت های شما با دقت گوش داده و باعث شده حس تنهایی و رنج حاصل از آن در وجودتان کم شود. همچنین در مورد موضوعاتی که امکان صحبت کردن درباره آنها را با هیچ شخصی ندارید و حس خجالت به شما دست می دهد، می توانید با روانشناس در مورد آن صحبت کرده و در این زمینه بسیار امین و رازدار شما می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی یا خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462