بهترین مشاور تربیت کودک در ورامین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور تربیت کودک در ورامین راهی مطمئن و سریع برای دسترسی راحت تر شما به روانشناس با تجربه و کاربلد در زمینه تربیت کودک می شود. از آنجایی که یکی از دغدغه های همه والدین از زمان تولد کودکشان، نحوه درست تربیت او می باشد، آموزش و اطلاع رسانی در این زمینه بسیار مهم است. در واقع دسترسی به روانشناس کودک و نزدیکی آن به محل زندگی شما یک امتیاز محسوب شده و باعث می شود تا جلسات مشاوره را به راحتی و بصورت منظم رفته و در برگزاری این جلسات به مشکل بر نخورید.
از آنجایی که امروزه به دلیل مشغله های زیاد والدین و نبود وقت کافی در این زمینه، بدست آوردن وقت خالی برای رسیدگی به مسائل آموزشی کم می باشد، باید راهکارهای سریع تر و راحت تری در اختیار گذاشته شود. یکی از راه کارهای مفید استفاده از مشاوره تلفنی است. در واقع مشاوران ما در این مرکز دارای تجربه و اطلاعات به روز و بالایی می باشند که می توانند به خوبی پاسخگوی نیازهای والدین باشند. در دسترس بودن و امکان پاسخگویی این مشاوران برای شما در هر نقطه ای از ایران که باشید، از امتیازات این نوع مشاوره ها می باشد.

بهترین مشاور تربیت کودک در ورامین باید چه مواردی را آموزش دهد؟

بهترین مشاور تربیت کودک در ورامین باید چه مواردی را آموزش دهد؟

وجود یک مشاور و همراه همیشگی در طول روند رشد کودک به شما کمک می کند تا در این راه اشتباهات کمتری داشته و به دنبال آن احساس عذاب وجدان و یا نگرانی های کمتری نیز داشته باشید. از آنجایی که هر کودک دارای خلق و خو و شخصیت مخصوص به خود می باشد و این موضوع حتی در بین دوقلو ها هم وجود دارد، روش تربیتی مناسب با نوع شخصیت کودک شما، بسیار حائز اهمیت است. اما بطور کلی اصول تربیتی یکسانی نیز وجود داشته که بصورت کلی و در همه نوع گروه های شخصیتی کودکان این موارد رعایت می شود.
از جمله آنها داشتن ثبات قدم و پایداری والدین در روش تربیتی بکار گرفته شده می باشد. اینکه ما به عنوان والد دارای ثبات قدم بوده و حرفمان با عملمان یکی باشد، در به نتیجه گرفتن نوع تربیت ما بسیار اهمیت دارد. چون به محض اینکه ما قانون و یا روشی را وضع کرده و خودمان به آن پایبند نباشیم، کودکان از این موضوع سو استفاده کرده و دیگر میزان اثر بخشی کارمان بسیار کم می شود. علاوه بر این، هماهنگی و یکسان بودن روش تربیتی بین هر دو والد بسیار حائز اهمیت است. چون در این صورت کودک از والدی که روش آسان تری را پیش گرفته و به اصطلاح آسان گیر است، برای سرپیچی کردن استفاده کرده و در نهایت منجر به دوگانگی در شخصیت و عملکرد او می شود.
همچنین داشتن صبر و حوصله در این راه و دوری از عصبانیت و پرخاشگری برای والدین مهم بوده و نقش و تاثیر زیادی را در خلق و خوی فرزندتان می گذارد. این نکته را در نظر داشته باشید که فرزند شما همانند آینه ای از شما بوده که به راحتی رفتار شما را یاد گرفته و آن را منعکس می کند. بنابر این رفتار پرخاشگرایانه شما بر روی رفتار او نیز تاثیر بسزایی می گذارد.

چند نکته آموزشی مهم در تربیت فرزند

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در کرج

چند نکته آموزشی مهم در تربیت فرزند

1605686310 idea به خواسته ها، افکار و احساسات فرزندتان احترام بگذارید. با اینکه ممکن است این تصور را کنید که کودکتان به دلیل سن کم، نیاز به این توجه ها و احترام گذاشتن ها ندارد، اما برعکس او از همان سنین کودکی این موضوعات را درک کرده و نوع ارتباط شما با او در ناخودآگاه و سیستم فکری اش ثبت می شود. تمامی این موارد در نهایت در میزان عزت نفس و ارزش به خود او تاثیر گذاشته و در آینده از او فرد بهتر و موفق تری می سازد.

1605686310 idea به همسر خود احترام گذاشته و با همدیگر هم نظر باشید. توافق نظر داشتن درباره موضوعات مختلف با همسرتان و همچنین داشتن تربیت یکسان باعث شده تا کودک دچار گیجی رفتاری نشده و همچنین نتواند از یکی از والدین باج رفتاری بیشتری بگیرد. کودک باید همواره این موضوع را درک کند که هردو والد یک روش را پیاده سازی کرده و این روش ها را به عنوان اصول و نظام ارزشی خانواده خود درک نماید.

1605686310 idea از روش های نوین در تربیت فرزندتان استفاده نمایید. به جای استفاده از روش های تربیتی قدیمی و اشتباه که تاثیرات مخربی را بر روان کودکان ایجاد می کند، از روش های جدید آموزشی استفاده کرده و سعی کنید در این راه به روز بوده و از منابع معتبر و کتاب های فرزند پروری جدید استفاده نمایید.

1605686310 idea از تنبیه کردن، سرزش کردن و داد زدن دوری کنید. هر کدام از این موارد در میزان اعتماد به نفس کودک تاثیرات مخربی داشته و نه تنها که باعث حرف شنوی کودکتان نمی شود، بلکه احتمال تکرار آن را بیشتر کرده و او را لج باز تر و حرف گوش نکن تر می کند.

1605686310 idea وقت بیشتری را برای بازی و تفریح کودکتان اختصاص دهید. داشتن فضای امن و شاد یکی از وظایف مهم هر پدر و مادری می باشد. بازی کردن علاوه بر اینکه هیجانات کودک را تخلیه می کند، در میزان هوش و خلاقیت آن نیز تاثیر مستقیمی دارد. امروزه در بیشتر مدارس کشورهای جهان اول، به جای پرداختن به درس و یادگیری مفاهیم بصورت تئوری، از روش هایی نظیر بازی کردن و کارهای گروهی استفاده می شود، چرا که این موضوع کودکان را مشتاق تر کرده و بیشتر هوش و استعداد آنها را شکوفا می کند. بنابر این نیاز است تا در محیط خانه از این روش برای پرورش استعداد کودک خود استفاده نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462