بهترین مشاور جنسی خانم در شرق تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور جنسی خانم در شرق تهران می تواند در بهبود رابطه جنسی و زناشویی شما بسیار موثر باشد. در مواقعی که نیاز به مشاوره در مورد موضوعات جنسی و مشکلات و چالش های آن دارید، داشتن مشاور نزدیک و در دسترس این امکان را به شما می دهد تا جلسات مشاوره خود را بصورت منظم و مرتب رفته و طول دوره درمان خود را به خوبی طی نمایید. یکی از شایع ترین اختلافات بین زوجین در مورد مسائل جنسی و اختلالات مربوط به آن می باشد. سکس تراپ یا همان مشاور جنسی به شما کمک می کند تا از پس از این چالش ها بر آمده و رضایت جنسی بیشتر و سلامت رابطه زناشویی بهتری را به همراه داشته باشید.
همچنین به دلیل داشتن مشغله های زیاد زوجین و مسیرهای شلوغ و پر ترافیک در تهران و یا دور بودن از امکانات این شهر، این امکان برای شما فراهم گشته تا از طریق مشاوره تلفنی و با کمک مشاوران با تجربه و کاربلد در این زمینه، موضوعات جنسی خود را مطرح کرده و در جهت رفع آن اقدام به مشاوره گرفتن و درمان نمایید.

بهترین مشاور جنسی خانم در شرق تهران چه کمکی به زوجین می کند؟

بهترین مشاور جنسی خانم در شرق تهران چه کمکی به زوجین می کند؟

مشاورهای جنسی خانم دارای مراجعین بیشتری می باشند، چرا که صحبت کردن درباره مسائل خصوصی و جنسی برای خانم ها سخت تر بوده و این امکان تنها با مشاوره گرفتن از هم جنس خودشان امکان پذیر می باشد. بنابر این بهترین مشاورهای خانم دارای تجربه بیشتر و روش های درمانی مناسب تری برای حل مشکلات جنسی شما می باشند. مشاور یا سکستراپ به شما درباره اختلالات و چالش های جنسی پیش رویتان در زندگی زناشویی کمک کرده و با کمک گفتگو در اینباره و ارزیابی این موضوعات، شما را در رسیدن به نتیجه بهتر از طریق دارو درمانی و یا درمان های روانشناختی، کمک می کند.
در خیلی از مواقع مشکلات جنسی به دلیل ترس از برقرار کردن رابطه، تابوهای شکل گرفته در ذهن اشخاص، شرم و عدم اعتماد به نفس و یا ریشه در مشکلات بچگی شخص می باشد. گاهی یک تروما و یا تجاوز جنسی در کودکی می تواند باعث ترس و استرس شدید فرد در رابطه برقرار کردن او در بزرگسالی شود. بنابر این شناخت این موضوعات و بررسی ریشه ای هر کدام از آنها توسط مشاور می تواند تاثیر چشم گیری در روند درمان داشته باشد.

در طول روند مشاوره چه اتفاقی می افتد؟

در طول روند مشاوره چه اتفاقی می افتد؟

در واقع ابتدا نیاز است که زوجین هر دو با مراجعه به مشاور و بیان مشکلات و چالش هایشان درباره موضوعات جنسی، روانشناس خود را مطلع ساخته و بدون خود سانسوری از هر کدام از این موانع صحبت نمایند. صحبت کردن و بررسی تجربیات زوجین در این راه می تواند کمک بهتری در درک مشاور درباره مشکل پیش روی شما داشته باشد. در کنار آن ممکن است درمانگر در طول جلسات مشاوره زناشویی به شما تمرینات و وظایفی داده که او را با همسر خود تمرین نمایید. توجه داشته باشید که میزان مشارکت زوجین در این بین نیز دارای اهمیت زیادی بوده و در بدست آوردن نتیجه بهتر و مطلوب تر، تاثیر گذار می باشد. همچنین در طی این جلسات زوجین می توانند نیازهای جنسی یکدیگر را بهتر شناخته و ارتباط جنسی صمیمی تر، قوی تر و نزدیک تری را با یکدیگر برقرار سازند. بنابر این اگر زوجین نیاز است که به موضوعات جنسی یکدیگر بیشتر پرداخته و در این زمینه تعارضات بوجود آمده را برطرف سازند، توصیه ما به آنها استفاده از مشاور جنسی معتبر و با تجربه در این زمینه می باشد.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور جنسی خانم در غرب تهران

چه مشکلات جنسی در بین زوجین رایج می باشد؟

مواردی زیادی در مورد مشکلات زوجین گزارش شده که ممکن است بسیاری از آنها به ندرت رایج بوده و در بین افراد جامع شایع نباشد. اما در این بین مشکلاتی وجود داشته که در بیشتر افراد مطرح بوده و بسیاری از آنها با کمک دارو و یا استفاده از جلسات مشاوره، قابل درمان می باشد. از جمله رایج ترین آنها مشکل در نعوظ آقایان می باشد که می توان به رایج ترین مشکل جنسی در میان زوجین دانست. البته این مشکل بیشتر در سنین میان سالی برای مردان اتفاق افتاده و در بین مردان جوان کمتر دیده می شود. از جمله علت های شکل گیری این موضوع در بین آقایان مشکلات و اختلالات روحی و مشغله های فکری آنها می باشد. با ماشینی شدن زندگی امروزی و بالا رفتن سطح استرس، اضطراب و افسردگی در بین افراد، تاثیرات ثانویه این حالات روحی منجر به اختلالاتی در رابطه با موضوعات جنسی می شود. از دیگر مواردی رایج در این زمینه میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

• بی میلی جنسی
• دیر انزالی
• زود انزالی
• ترس در برقرای رابطه
• خیانت و روابط دگرخواهی
• تمایل داشتن به هم جنس
• تنوع طلبی
• تجربه داشتن تجاوز جنسی

در این بین درمان های روانشناختی و استفاده از مشاور در این زمینه می تواند تاثیر چشم گیری در کم شدن این اختلالات و مشکلات ناشی از درگیر بودن روان فرد با موضوع جنسی داشته و نتیجه بهتری را به همراه دارد. اما در مواردی ممکن است این آسیب ها بسیار عمیق بوده و ریشه در کودکی فرد داشته و به تروما تبدیل شده باشد که شاید نیاز به ارجاع به روانشناس های مرتبط با همان مشکل و تروما داشته باشند. علم روانشناسی در زمینه های زیادی توانسته تا کمک کننده و بهبود دهنده باشد و یکی از این موارد کیفیت رابطه جنسی افراد بوده که در نهایت به بهتر شدن رابطه زناشویی شان کمک زیادی می کند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462