بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در خرم آباد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در خرم آباد دارای روانشناسان و مشاورین می باشد که می تواند برای افراد در زمینه های مختلف، مفید باشند. در واقع مراکز مشاوره معتبر از افراد درمانگر در زمینه های مختلف تشکیل شده که نیاز جامعه به مشاوره را تامین می کند. همچنین این مراکز در محیط های قابل دسترس برای عموم می باشد که امکان رفت و آمد برای افراد را به راحتی فراهم کند. از دیگر ویژگی های مراکز روانشناسی امکان برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان مختلف بوده که در زمینه های مشاوره فردی، ازدواج، زوجین، کودک، طلاق، تحصیلی و جنسی به شما کمک کرده و فرد را راهنمایی می کند.

به دلیل داشتن مشغله های بالای افراد و گاهی دور بودن از مراکز مشاوره خوب، گاهی امکان رفتن به مشاور برای آنها ممکن نبوده و به همین دلیل به مشکل می خورند. در چنین مواقعی شما می توانید از مراکز مشاوره تلفنی استفاده کرده که به افراد این امکان را می دهد که بدون نیاز به جابه جایی و رفتن به مطب روانشناس، از امکانات مشاوره استفاده نمایند. همچنین این مراکز دارای روانشناسان مختلفی بوده که می توانند شما را در زمینه های گوناگون مشاوره دهند.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز از سری مراکز معتبر در کشور بوده که توانسته تا نیاز افراد به درمانگر را تامین کرده و دارای افراد مجرب و متخصص می باشد. شما می توانید در هر نقطه ای از ایران یا جهان، با در دست داشتن تنها یک تلفن، از امکانات مشاوره ای یکسان بهره مند شوید. همچنین این افراد در بیشترین زمان های شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان بوده که این امکان برای افراد خارج از ایران گزینه بسیار مناسبی است.

بهترین مرکز روانشناسی در خرم آباد

بیشتر بدانید : راه های کاهش تاثیر طلاق بر فرزندان

مرکز مشاوره روانشناسی در خرم آباد از چه روش هایی استفاده می کند؟

مراکز مشاوره معتبر و بزرگ در مراکز استان ها، معمولا سعی در به روز بودن داشته و از آخرین متدها و روش های روانشناسی استفاده می کنند. این مراکز همچنین دارای دستگاه های مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک می باشد که برای روند درمان بهتر و بیشتر به افراد کمک می کند. استفاده از تست های روانشناسی نیز از دیگر امکانات این مراکز می باشد که با کمک آن شما می توانید از بخش های مختلف وجودی خود مانند نوع شخصیت، استعداد و توانایی هایتان آگاهی پیدا نمایید. این آگاهی ها در زمینه هایی مانند انتخاب رشته، شغل و انتخاب همسر به شما کمک می کند.

بیشتر بدانید : مشاوره قبل از ازدواج چه کمکی به زوجین می کند؟

مشاور خانواده در زندگی افراد چه تاثیری دارد؟

همانطور که می دانید مشاوره می تواند بصورت فردی، زوجین و خانوادگی باشد. در مشاوره خانوادگی، مشاور با تک تک اعضای خانواده در ارتباط بوده و هر کدام را بسته به نقش و ویژگی هایشان راهنمایی کرده و همچنین در تعامل بهتر با سایر اعضا کمک می کند. مشاور خانواده در زمینه های مختلفی می تواند به سلامت روان یک خانواده کمک نماید.
تنها نقش مشاور خانواده در زمان های بحران و مشکل نبوده و در روند عادی زندگی نیز می تواند به افراد یاری دهنده باشد. بنابر این داشتن یک مشاور خانواده مطمئن، نیاز هر خانواده سالم و شادی بوده که به بهبود شرایط آن نیز کمک می کند.

در اینجا به چند تا از تاثیرات مشاور خانواده می پردازیم :

• کمک به حل مسائل در خانواده
• تعیین مرزهای سالم بین اعضا و تعریف نقش های هر کدام در زندگی
• بهبود روابط اعضای خانواده با یکدیگر و داشتن تعاملات سالم
• داشتن روابط خانوادگی پویا تر و صمیمی تر
• حذف روابط ناکارامد بین اعضای خانواده و والدین
• ارائه ابزارهای بیشتر برای حل تعارض و مشکل

در طول زندگی و در هر خانواده ای ممکن است مشکلات زیادی پیش آمده که باعث شده تا روند آن خانواده به مشکل خورده و درگیری های روحی و فکری زیادی را برای اعضای آن خانواده ایجاد نماید. از جمله این موضوعات می توان به موارد زیر اشاره کرد که در چنین مواقعی اهمیت مشاور خانواده بیش از پیش مشخص می شود.

tick 2 درگیر شدن دختر و پسر خانواده به دلیل تفاوت های فکری و رفتاری و یا موضوعات مربوط به سن بلوغ
tick 2 داشتن والدین ناسازگار و درگیری بین آنها و انتقال این تعارضات به فرزندان
tick 2 مرگ ناگهانی یکی از اعضای خانواده و کنار نیامدن با موضوع سوگ
tick 2 ایجاد بیماری های ناگوار، زندانی شدن اعضا و یا درگیر شدن با بیماری اعتیاد و ایجاد فشار روحی به سایر اعضای خانواده
tick 2 جدا شدن والدین از یکدیگر و یا طلاق آنها و مشکل در کنار آمدن فرزندان با این موضوع
tick 2 مشکل در برقراری ارتباط سالم بین اعضای خانواده و ناتوانی اعضا در بروز احساسات
tick 2 داشتن مشکلات زناشویی و نزاع های مداوم و انتقال این موضوعات به فرزندان
tick 2 ایجاد یک تغییر بزرگ در زندگی مانند ورشکستگی یا تغییر محل زندگی
tick 2 اضافه شدن عضو جدید به خانواده مانند پدر بزرگ یا مادر بزرگ و یا فرزند خواندگی

همه این موارد می تواند به عنوان یک بحران یا شوک جدید در روند زندگی یک خانواده محسوب شده و حل کردن مشکلات و آسیب های ناشی از آن خارج از توانایی افراد باشد. در چنین مواقعی وجود یک مشاور خانواده به شما کمک می کند تا هر کدام از اعضا را بصورت جداگانه بررسی کرده و به آنها کمک نماید تا با مشکل بوجود آمده به چه صورت برخورد کنند. مشاور خانواده می تواند بحران های مختلف زندگی شما را به خوبی در نظر گرفته و راه حل های مناسب با سن و نقش هر فرد در خانواده ارائه دهد. بدین ترتیب انسجام بهتر و بیشتری به روند زندگی شما بخشیده و سلامت آن را تامین می کند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462