بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران، یک راه دسترسی آسان و سریع به مشاوره می باشد که با توجه به شلوغی تهران و ترافیک های زیاده این کلان شهر، شما می توانید با نزدیک بودن به مشاور مورد نیاز خود، از جلسات روتین و منظم تری استفاده نمایید. امروزه یکی از اختلالات و مشکلات شایع در بین زوجین، مسائل جنسی می باشد که گاهی همین مشکلات منجر به جدایی و یا سردی در رابطه می شود. بنابر ریشه یابی این موضوع و کمک کردن به حل آن می تواند نقش زیادی در بهبود رابطه بین افراد داشته باشد.
ممکن است به دلایل فرهنگی و منع بودن موضوعات جنسی در جامعه ما، صحبت کردن درباره آن نیز برای زوجین سخت بوده و به همین دلیل از رفتن به جلسات مشاوره امتناع بورزند. برای حل این مشکل شما می توانید از مشاوران تلفنی در این زمینه کمک گرفته که در این مرکز بهترین مشاوران و روانشناسان گرد هم جمع شده و می توانند پاسخگوی سوالات شما درباره موضوعات و مشکلات جنسی پیش رویتان باشند.

بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران چگونه عمل می کند؟

بیشتر بدانید: بدبینی در زندگی زناشویی

بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران چگونه عمل می کند؟

مشاوره جنسی مانند روان درمانگری می باشد که در آن ابتدا درباره مشکلات، ترس ها، نگرانی ها و تجربیات هر کدام از زوجین صحبت شده و با توجه به آن، مشاوره داده می شود. در جلسات ابتدایی مشاور بیشتر به صحبت های هر کدام از زوجین گوش داده و مانع ها و مشکلات پیش رویشان را بررسی می کند، سپس در صورت نیاز، دارو به هر کدام از زوجین تجویز کرده و در مواقعی که ریشه این مشکلات در موضوعات روانشناختی و تروماها و تجربه های تلخ کودکی باشد، به جلسات فردی با هر کدام از زوجین پرداخته و یا در صورت نیاز به روانشناس مربوطه ارجاع می دهد. خیلی از مواقع ممکن است ریشه این مشکلات در باورهای قدیمی و غلط جا افتاده در ذهن افراد باشد که با مشاوره گرفتن در این زمینه شما می توانید به نتایج بهتری دست پیدا نمایید.
در طول جلسه مشاوره، درمانگر شما را به سمت مدیریت بهتر این مشکلات و نگرانی ها سوق داده، تا در نهایت عملکرد و رضایت جنسی بهتری حاصل شود.

مشاور جنسی یا سکستراپ چه کمکی به زوجین می کند؟

در طول جلسات مشاوره، درمانگر به شما کمک می کند که در ابتدا هر کدام از زوجین، نیازهای جنسی خود را بصورت شفاف بیان نمایند. سپس به یکدیگر کمک می کند تا درک بهتری از این نیازها برای هم پیدا کنند و در نهایت به رفع نیازهای جنسی شریک زندگیشان بپردازند. به دلیل تابوهای ذهنی موجود در فرهنگ و ذهن افراد، خیلی از زوجین از حرف زدن و توضیح دادن درباره مسائل جنسی در جلوی دیگران خجالت می کشند. اما به این نکته توجه داشته باشید که در طی این جلسات، مانند جلسه های دیگر روانشناسی، احساسات، افکار و رفتار شما قضاوت نمی شود و سکس تراپ مانند یک مشاور تنها به شما در این زمینه گوش داده و توصیه های لازم را ارائه می دهد و همچنین موانع و ترس های ذهنی شما را با کمک تکنیک های روانشناختی، از جلوی رویتان بر می دارد. در طی این جلسات معاینه صورت نگرفته و بدن شما لمس و یا برهنه نمی شود. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که موضوعات گذشته و یا مسائل خصوصی شما، پیش شریک زندگیتان بازگو نمی شود.

بیشتر بدانید: بهترین مشاور جنسی خانم در جنوب تهران

آیا نیاز که هر دو طرف در مشاور جنسی حضور داشته باشند؟

آیا نیاز که هر دو طرف در مشاور جنسی حضور داشته باشند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نیاز به حضور همیشگی دو طرف وجود ندارد و این موضوع بسته به نظر و تشخیص درمانگر شما می باشد. اما نیاز است تا در مواقعی با حضور هر دو طرف و صحبت در مورد خواسته ها و نیازهایتان، مشاور را در مورد ایده آل ها و نگرانی هایتان مطلع سازید. همچنین سکس تراپی تنها برای زوجین نبوده و می تواند برای افراد مجرد که دارای نگرانی ها و دغدغه هایی درباره وضعیت جنسی خود می باشند نیز بکار برده شود.
در مواقعی که شریک زندگیتان تمایلی به مراجعه ندارد، می توانید به تنهایی به پیش مشاور رفته و اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید و سپس دیدگاه های جدید را با همسر خود در میان گذاشته و در حل مشکلات جنسی خود اقدام نمایید.
این موضوع را در نظر داشته باشید که کیفیت رابطه جنسی شما می تواند تاثیر زیادی در صمیمیت عاطفی و کیفیت رابطه زناشویی شما به همراه داشته باشد و این موضوع گاهی منجر به جدایی و یا شکل گیری خیانت در بین زوجین شده است. بنابر این اهمیت این مشکلات و اختلالات ناشی از آن می تواند نقش زیادی در سلامتی زندگی شما به همراه داشته باشد. امروزه با ماشینی شدن جوامع و وجود استرس و اضطراب های زیاد در زندگی افراد، تاثیرات مستقیمی در روان اشخاص به دنبال داشته و همین عوامل در نهایت منجر به تمایلات کم و یا کمی میل جنسی در فرد می شود. بنابر بررسی این موضوعات توسط یک متخصص می تواند مشکل شما را سریع تر و اصولی تر از بین برده و کیفیت رابطه شما را بهتر نماید. در خیلی از مواقع افراد به دلیل عدم علم و آگاهی لازم درباره موضوعات، ریشه مشکلات را نمی توانند بررسی نمایند و با انباشت آنها بر روی هم، منجر به آسیب جدی در ساختار زندگی و خانواده خود می شوند. بنابر این بهتر است قبل از هر چیز و به دور از هر نوع تعصب و سو گیری، به افراد با تجربه در این زمینه مراجعه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اختلالات جنسی و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462