بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در ارومیه

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در ارومیه به افراد در داشتن زندگی بهتر و با کیفیت تر کمک می کند. این مراکز دارای مشاوران و روانشناسان مختلف در زمینه های گوناگون می باشد. مراکز مشاوره، روانشناس های متنوع زیادی در حوزه های فردی، تحصیلی، ازدواج، زوجین، کودک، طلاق و جنسی دارند. این افراد دارای تخصص و تجربه در این زمینه ها بوده و می توانند به افراد مشاوره های مرتبط با مشکلشان دهند. امروزه به دلیل ترافیک های شهرهای بزرگ و یا مشغله های زندگی ممکن است افراد برای رفتن به پیش مشاور زمان کافی نداشته باشند، به همین دلیل از این موضوع اجتناب می کنند.

اما راه های کاربردی و آسان دیگری نیز وجود داشته که باعث شده تا از آن برای دریافت خدمات بهتر استفاده شود. یکی از آنها استفاده از مشاوره تلفنی می باشد و مراکز مشاوره تلفنی به منظور دسترسی راحت تر و آسان تر افراد تاسیس شده است. این مراکز مانند مشاوره های حضوری دارای افراد متخصص و با تجربه در زمینه مشاوره و روانشناسی می باشد که می توانند در بیشترین زمان های روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند. همچنین در مواقعی که افراد دسترسی به روانشناس ندارند و یا در شهرهایی با امکانات کمتر زندگی می کنند، از این طریق می توانند بصورت یکسان، از شرایط استفاده نمایند.

مرکز مشاوره تلفنی ما نیز دارای کادری مجرب و با تجربه می باشد که توانسته تا با ارائه خدمات با کیفیت و در بیشترین تایم های شبانه روز، منجر به جلب رضایت افراد شود. شما می توانید از هر نقطه از ایران یا جهان تنها با یک شماره تلفن، مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

بهترین مرکز روانشناسی ارومیه

مرکز مشاوره روانشناسی در ارومیه در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

مراکز مشاوره معتبر دارای روانشناسان و مشاوران زیادی بوده که در زمینه های مختلف فردی، زوجین و خانوادگی افراد را راهنمایی می کنند. این مرکزها همراه با روش های نوین و به روز روانشناسی پیش رفته و دارای اتاق های مشاوره آرام و با کیفیت می باشند. اتاق مشاوره باید دارای محیطی امن و راحت بوده که به مراجعه کننده احساس خوب و آرامش دهد. همچنین این فضاها باید از سر و صدای محیط به دور بوده و عواملی که منجر به پرت شدن حواس می باشد، در آن وجود نداشته باشد.

بیشتر بدانید : بهترین اختلاف سنی در ازدواج

روانشناسی چه کمکی به افراد جامعه می کند؟

روانشناسی به عنوان یک علم و روشی برای زندگی بهتر افراد می باشد. یک روانشناس وظیفه درمان فرد را بر عهده داشته و می تواند این موضوع از بیماری ها و اختلالات شدید روانی تا ترس ها و اضطراب های کوچک را در بر گیرد. این طیف مشکلات را تنها با کمک یک روانشناس میتوان بررسی کرده و برای آن راه حل پیدا نمود. در واقع با تشخیص روانشناس و برنامه ریزی برای شروع روند درمان، میتوان بیمار را در مسیر بهتری از زندگی اش قرار داد. هدف روانشناسی سلامت بهداشت روانی افراد جامعه می باشد.

همچنین در زمینه های تعاملات فردی مانند رابطه زوجین و موضوعات خانوادگی، مشاور می تواند با راهنمایی های درست و به جا، افراد را از گمراهی دور کرده و نگرش و بینش مناسب تری را جلوی پای آنها قرار داده و فرد را راهنمایی نماید. ممکن است فردی تنها یک بینش را داشته و موضوعات خود را در تمام سالهای زندگی اش با همان یک راه، حل می کند و نمی تواند راه دیگری را برای بهبود موضوعات خود پیدا نماید. مشاور می تواند با مهارت ها و متدهای آموزش دیده، راه های جدیدی را پیش روی فرد قرار دهد. این روش در نهایت منجر به تغییر نگرش و ایجاد بینش جدید در فرد شده و به حل مسئله کمک بیشتری می کند.

روانشناس ها در واقع با گذراندن دوره های مختلف درمانی و شناخت پیچیدگی های روان، با تکنیک ها و روش های موثر در زمینه های مختلف آشنا شده و می توانند مهارت کافی را برای راهنمایی و درمان افراد پیدا نمایند. یک روانشناس می تواند نتیجه موثری در بهبود شرایط روانی جامعه داشته و به سلامت روان افراد در جامعه کمک کند.

شناسایی آسیب های جامعه بر عهده روانشناس بوده و کمک به جلوگیری و پیشگیری از آن نیز بر عهده این افراد می باشد. در واقع آگاهی رسانی به افراد درباره این آسیب ها باعث شده که جامعه سالم تری داشته و رشد بهتری را در جامعه احساس نماییم.

بیشتر بدانید : روش های جلوگیری از بلوغ زودرس نوجوانان

چگونه بازدهی بیشتری از جلسات مشاوره داشته باشیم؟

جلسات مشاوره و رفتن به پیش روانشناس یک تعامل دو طرفه بوده و نیاز به همکاری هر دو نفر دارد. این جلسات مانند رفتن به پیش دندانپزشکی نمی باشد که بیمار کاری انجام نداده و صرفا پزشک وظیفه درمان را برعهده دارد. بلکه در روان درمانی همکاری فعال شما با روانشناس، در روند بهبود شما نقش موثر و مستقیمی دارد. طی تحقیقات زیاد در این زمینه مشخص شده که تاثیر اصلی و مهم روان درمانی، در رابطه مشترک بین بیمار و روانشناس می باشد. اتحاد بین روانشناس و بیمار برای رسیدن به یک هدف درمانی با یکدیگر باعث شده که مسیر درمان به درستی و خوبی پیش رفته و نتیجه رضایت بخشی حاصل شود. شما می توانید در صورت عدم رضایت از جلسات درمانی خود این موضوع را با روانشناستان در میان گذاشته و با او برای موثر تر بودن جلسه ها گفتگو نمایید. همچنین می توانید درباره مشکلتان از راه های دیگر درمان مانند مطالعه کتاب و یا مقالات وب سایت ها استفاده کرده و در این زمینه از روانشناستان برای معرفی منابع بهتر کمک بگیرید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462