بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در کرمانشاه

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در کرمانشاه از مشاوران و روانشناسان در زمینه های مختلف مشاوره استفاده می شود و این مراکز به منظور سلامت روان افراد جامعه تاسیس می گردد. در این مراکز مشاوره های فردی، خانوادگی و زوجین انجام شده و در مواردی مانند مشاوره تحصیلی، ازدواج، طلاق، کودک و جنسی می توانند افراد راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت نمایند. مراجعه حضوری به روانشناس برای بسیاری از افراد کاری سخت و زمان بر بوده و ممکن است در محل زندگیشان نیز مراکز روانشناسی خوب و معتبر وجود نداشته باشد.

بدین منظور از راه حل جایگزینی برای این کار میتوان استفاده کرد و آن هم مشاوره تلفنی می باشد. در این مراکز نیز افراد متخصص و درمانگر قرار داشته که با داشتن سابقه بالا در زمینه مشاوره و روانشناسی، می توانند در حوزه های مختلف به افراد کمک درمانی نمایند. مراکز تلفنی این امکان را به همه افراد جامعه می دهد که از شرایطی یکسان و برابر استفاده کنند و این شرایط تنها از طریق تلفن و به راحتی از هر نقطه ای از ایران امکان پذیر می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن دارای روانشناسان و مشاوران معتبر و با تجربه در زمینه های مختلف روانشناسی می باشد. این مرکز در بیشترین زمان های شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان بوده و شما می توانید از هر کجای ایران و جهان تماس حاصل نمایید و مشاوره مورد نیازتان را دریافت کنید.

بهترین مرکز روانشناسی در کرمانشاه

بیشتر بدانید : مشکلات زندگی با افراد دارای اختلال شخصیت

مرکز مشاوره روانشناسی در کرمانشاه از چه امکاناتی برخوردار می باشد؟

مراکز مشاوره بزرگ در مراکز استان ها، دارای امکاناتی برای رفاه بیشتر و بهتر افراد بوده که علاوه بر داشتن محیط های آرام و به دور از سر و صدا، از مشاوران و روانشناسان با تجربه و دارای تخصص های مرتبط استفاده شده است. این مراکز از به روز ترین روش ها و متدهای روانشناسی استفاده کرده که منجر به روند درمانی بهتر و موثر تر می شود. همچنین در برخی از این مراکز برای تشخیص بهتر مواردی مانند استعداد یابی، شخصیت شناسی و رفتار شناسی افراد از تست های روانشناسی معتبر و بین المللی استفاده می شود. داشتن دستگاه های پیشرفته ای مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک نیز از روش های نوین در درمان بعضی از بیماری ها می باشد.

بیشتر بدانید : مشاوره درمان اختلال شخصیت خود شیفته

اهمیت مشاوره در زندگی افراد چیست؟

همه ما در طول زندگی خود با مشکلات و چالش های زیادی روبرو می شویم که بخشی از آنها ناشی از مسائل و استرس های بیرونی بوده و بخشی بحران های درونی ماست. در چنین مواقعی مغز ما با فشار روانی زیادی رو به رو شده و درگیر پردازش هیجانات بالایی نیز می شود. این موضوعات باعث شده تا ظرفیت روانی ما برای حل مشکلات کم شده و در چنین شرایطی نیاز به کمک گرفتن از مشاور و روانشناس را داریم. مشاور یا درمانگر در طول جلسه درمان سعی می کند تا با ارزیابی مشکل طرف، به او در حل مسئله کمک کرده و موضوع را از زوایای دیگری بررسی نماید. همچنین با صحبت کردن درباره مشکل و تخلیه هیجانی فرد، بخشی از بار روانی او کاهش یافته و با کمک رویکردهای ارائه شده، مسئله الویت بندی می شود و بدین ترتیب مرحله به مرحله میتوان مشکل را بررسی کرده و آن را حل نمایید.

گاهی ممکن است مشکلات ریشه در روان و شخصیت فرد داشته که پس از بررسی های لازم توسط درمانگر، این موضوعات بصورت روان درمانی مورد درمان قرار می گیرد. روان درمانی به رویکردی از روانشناسی گفته می شود که در آن ریشه مشکلات و موضوعات امروز فرد در مسائل و اتفاقات کودکی او جستجو شده و به بررسی تروماها و آسیب های زمان بچگی فرد پرداخته می شود. این روش باعث شده تا ریشه موضوعات بصورت عمیق تر و بنیادی تری بررسی شده و در نهایت تاثیرات موثرتری را بر روان و زندگی شخص می گذارد. با وجود اینکه ممکن است بررسی این مسائل زمان بر بوده و نیاز به جلسات بیشتر مشاوره داشته باشد، اما با این حال تاثیرات بهتر و بیشتری بر سلامت روان و کیفیت زندگی فرد می گذارد.

شما می توانید در هر زمان و برای رفع هر گونه مشکلی به مشاور مراجعه کرده و از خدمات مشاوره ای استفاده نمایید. اما برخی از موضوعات نیاز به بررسی حتمی و کمک گرفتن از درمانگر داشته و بررسی آنها ضروری می باشد که از جمله این مشکلات میتوان به موارد زیر اشاره نمود :

• موضوعات مربوط به زندگی مشترک، مسائلی همچون انتخاب همسر و مشاوره پیش از ازدواج، رابطه زناشویی و اختلالات جنسی، موضوعات زندگی مشترک، آسیب های ناشی از خیانت و طلاق و غیره از جمله مشکلات مهم و قابل بررسی توسط درمانگر می باشد.
• موضوعات مربوط به تربیت فرزند، بیش فعالی کودک، مشکل در تحصیل و روند یادگیری، اختلالات دوران کودکی
• مشکلات و چالش های مربوط به ترک اعتیاد و جلوگیری از بازگشت مجدد به آن
• اختلالات روحی مانند افسردگی، اضطراب و وسواس و راه های درمان آنها
• مواجه با رویدادهای طبیعی زندگی مانند مرگ عزیزان، از دست دادن حیوان خانگی و یا بلایای طبیعی
• آسیب های ناشی از آزارهای جنسی و تجاوز

همه این موارد نیاز به بررسی بیشتر توسط یک درمانگر و متخصص داشته و راه کارهای علمی و تخصصی می تواند برای قرار گرفتن در مسیر درست درمانی موثر باشد. شما می توانید در مورد هر کدام از این موارد و یا مشکلات و موضوعات دیگر زندگی خود، از یک روانشناس و یا درمانگر که در همان زمینه تخصص لازم را دارد کمک گرفته و مراحل درمانی خود را آغاز نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462