بهترین مشاوره زوج درمانی در تهران + غرب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

در مشاوره زوج درمانی به افراد کمک می شود تا با راه های مختلف تعاملات درست با یکدیگر را یاد گرفته و نیازها و خواسته های هم را بشناسند. در واقع وقتی زن و مرد با یکدیگر ازدواج می کنند و به زیر یک سقف می روند، مشکلات زیادی به دلیل عدم شناخت از یکدیگر و عدم آشنایی با روش های حل مسئله و تعارض با همدیگر پیدا می کنند. گاهی به دلیل آموزش ندیدن و آگاهی نداشتن، این مشکلات برای آنها به نشانه بن بست و تموم شدن زندگی مشترکشان شده و به همین دلایل از یکدیگر جدا می شوند. اما مشاوره زوج درمانی به اشخاص کمک می کند تا نیازها، خواسته ها و خط قرمزهای هر کدام را شناخته و به آن احترام بگذارند و در کنار این موضوع به زوجین کمک کرده تا روش های حل مسئله و مدیریت احساسات خود را یاد گرفته تا در مواقع بحرانی و چالش برانگیز از آن استفاده نمایند. مشاوره زوج درمانی همچنین در موارد دیگری نیز برای زوجین موثر بوده که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم.

بهترین مشاوره زوج درمانی در تهران

بیشتر بدانید : 8 مورد از درمان شناختی رفتاری که به بهبود روابط کمک می کند

مشاوره زوج درمانی در غرب تهران

مشاوره زوج درمانی به زوجین کمک می کند تا با بهبود روابط آنها، یک رابطه سالم و موفق تری را ایجاد نمایند. در مشاوره زوج درمانی، مشکلات زوجین شناسایی شده و راه حل های مناسب و کاربردی با کمک مشاور برای این موارد ارائه و بررسی می شود. از دیگر مواردی که مشاوره زوج درمانی برای زوجین کمک کننده و مفید می باشد به نمونه های زیر میتوان اشاره کرد :

1. بهبود یافتن ارتباط ها : مشاوره زوج درمانی به زوجین کمک کرده تا راه های ارتباطی موثر و سالم تری را با یکدیگر پیدا نمایند. در این مشاوره هر یک از زوجین روش های ارتباطی مطلوب و مناسب خود را بیان کرده و در طول جلسات با کمک تمرین هایی که از طرف مشاور زوج درمانی ارائه شده، این نوع ارتباطات بین آنها تقویت می شود.

2. حل مشکلات زوجین : در مشاوره زوج درمانی مشکلات زوجین بصورت ریشه ای و عمیق بررسی شده و برای آن راه حل های مناسبی ارائه می شود.

3. بهبود اعتماد : زوج درمانی به زوجین کمک کرده تا میزان اعتماد به نفس خود را بهبود بخشیده و همچنین در کنار آن از میزان اعتماد بالاتری نسبت به یکدیگر نیز برخوردار شوند.

4. مدیریت احساسات : از دیگر موارد مهمی که در مشاوره زوج درمانی به زوجین آموزش داده می شود، مدیریت خشم و احساسات منفی آنها می باشد. این روش به آنها کمک کرده تا در مواقع بحرانی، تعاملات مخربی با یکدیگر نداشته باشند.

5. بهبود در روابط جنسی : زوج درمانی میزان کیفیت و رضایت موضوعات جنسی در زوجین را بررسی کرده و در صورت عدم رضایت هر کدام از زوجین، برای آنها راه حل های مناسبی را ارائه می دهد.

6. کمک کردن در تصمیم گیری : مشاوره زوج درمانی به زوجین کمک کرده تا در زمان های تصمیم گیری ها با یکدیگر مشارکت و تعامل بیشتری داشته و نحوه همکاری و توافق را به آنها آموزش می دهد.

7. بهبود در روابط خانوادگی : از دیگر موضوعاتی که در مشاوره زوج درمانی به آن پرداخته می شود، میزان رضایت و همچنین کیفیت روابط خانوادگی می باشد که در صورت وجود چالش هایی در اینباره، مشاوره زوج درمانی به بهبود و تغییرات لازم در ای زمینه می پردازد.

بهترین مشاوره زوج درمانی در غرب تهران

بیشتر بدانید : زوج درمانی چیست؟ چه زمان به زوج درمانی نیاز داریم

چگونه بهترین مشاوره زوج درمانی را پیدا کنیم؟

همانطور که پیش تر نیز به مزایای کمک گرفتن از مشاوره زوج درمانی پرداختیم، این نوع مشاوره ها برای همه زوجین مورد نیاز و کاربردی بوده و با کمک آن میتوان به بهترین راه حل ها برای بهبود روابط زناشویی دست پیدا نمایید. از تاثیرات مشاوره زوج درمانی در رابطه زوجین دست یافتن به رابطه ای سالم تر، موفق تر و پایدار تر می باشد. زوجینی که از این نوع مشاوره در طول زندگی مشترک خود استفاده می کنند، در صد رضایت بالاتری از رابطه شان داشته و در کنار آن نیز میزان موفقیت بیشتری دارند و احتمال جدایی و طلاق در این روابط به شدت کاهش می یابد.

اما پیدا کردن یک مشاوره زوج درمانی خوب کار ساده ای نبوده و نیاز است تا در این زمینه از یک مشاور با تجربه و متخصص کمک گرفته شود. کمک گرفتن از افراد متخصص در این زمینه به شما کمک کرده تا نتایج مطلوب تری حاصل شده و در کنار آن نیز جلسات مشاور شما با میزان رضایت بالاتری پیش رود. اما چگونه می توان یک مشاوره زوج درمانی خوب پیدا کنیم؟

مرکز مشاوره دکتر ذهن یکی از مراکز معتبر و با کیفیت در این زمینه می باشد که با داشتن روانشناسان و مشاورین با تجربه و متخصص، توانسته تا رضایت افراد را در زمینه های مختلف بدست آورد. این مرکز دارای درمانگران خانم و آقا می باشد و این امکان را به افراد می دهد که با توجه به نیاز خود، مشاوره شان را انتخاب نمایند. در کنار این ویژگی مرکز مشاوره دکتر ذهن دارای افراد متخصص در زمینه مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، کودک، فردی، طلاق، جنسی، اعتیاد و تحصیلی می باشد.

مرکز مشاوره دکتر ذهن دارای دو نوع مشاوره تلفنی و حضوری بوده که به شما امکان استفاده از خدمات مشاوره ای را از هر نقطه ای از ایران و جهان می دهد. شما می توانید در صورت تمایل به استفاده از خدمات مشاوره حضوری با شماره تلفن 02144055462 تماس حاصل نمایید و اگر نیاز به گرفتن مشاوره تلفنی دارید، بدون معطلی و در سریع ترین زمان ممکن می توانید با شماره گیری تلفن 9099072952 از این خدمات استفاده نمایید. مشاوره تلفنی این مرکز بصورت شبانه روزی بوده و می تواند از ساعت 8 صبح تا 12 شب خدمات مشاوره ای خود را ارائه دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462