بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در صادقیه

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در صادقیه می تواند به شما در دسترسی بهتر به مشاور و روانشناس مورد نظرتان کمک نماید. در واقع وجود مرکز مشاوره در نزدیکی محل زندگیتان و یا دسترسی آسان آن به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و اتوبوس، می تواند شما را در برگزاری بهتر جلسات مشاورتان کمک نماید. بطور معمول برای مراجع به روانشناس، نیاز به چندین جلسه مشاوره داشته که این جلسات ممکن است بصورت هفتگی و یا یک هفته در میان برگزار شده و همین موضوع باعث می شود تا این مراکز در دسترس و نزدیک به محل زندگی و یا کار شما باشد.

از دیگر امکاناتی که امروزه و با پیشرفت تکنولوژی در این راستا انجام شده است، استفاده از مرکز مشاوره های اینترنتی و یا تلفنی می باشد. در واقع گاهی به دلیل دوری محل زندگی شما از شهرهای بزرگ و یا زندگی در خارج از ایران، فرد نمی تواند از امکانات مشاوره ای خوب برخوردار شود و بدین منظور ممکن است از این امکانات خود را محروم نماید. اما استفاده از مراکز مشاوره تلفنی می تواند جوابگوی این مشکل شده و به راحتی فرد از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان استفاده کند.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز کادری مجرب و کاربلد قرار داشته که از بهترین و با تجربه ترین روانشناسان در این مرکز استفاده شده است و این افراد در بیشترین تایم شبانه روز آماده و پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشند. شما می توانید تنها با شماره گیری تلفن این مرکز، نیاز خود به مشاور و درمانگر را در هر زمینه، برطرف نمایید. در این مرکز افراد روانشناس و مشاورین زیادی وجود داشته که در زمینه های فردی، زوجین، خانوادگی و کودک، پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشند.

مشخصات مرکز مشاوره صادقیه

بیشتر بدانید : بهترین مشاور تربیت کودک در غرب تهران

مرکز مشاوره روانشناسی در صادقیه در چه زمینه هایی مشاوره می دهند؟

در مرکز مشاوره ها، روانشناسان در زمینه های گوناگونی مشاوره داده و بسته به نوع نیاز فرد، مشاورها و روانشناسان آموزش دیده در همان زمینه نیز وجود دارند. در واقع شما می توانید در ابتدا و هنگام تعیین وقت، نوع مشاوره مورد نیاز خود را مطرح کرده، تا بر اساس آن بتوانید درمانگر متخصص و با تجربه در همان زمینه را انتخاب نمایید.

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ در واقع روان انسان به دلیل پیچیدگی های زیاد و در دسترس نبودن بخش های مختلف روان به دلیل وجود ناخودآگاه، امکان بررسی و درمان آن توسط خوده شخص ممکن نبوده و در این زمینه به افراد متخصص و آموزش دیده در این زمینه نیاز دارد. خیلی از افراد بر این باورند که خودشان بهتر از دیگران از ویژگی های شخصیتیشان آگاه بوده و بنابر این نیاز به مراجعه به روانشناس را ندارند. اما این یک باور کاملا غلط می باشد و روان به دلیل پیچیدگی های عصبی، قابلیت این را نداشته که توسط خوده شخص مورد بررسی و درمان قرار گیرد.

یک مرکز روانشناسی خوب دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

یک مرکز روانشناسی خوب متشکل از روانشناسان و مشاورین مختلفی بوده که در زمینه های گوناگونی مشاوره ارائه می دهند. در واقع در این مراکز، علاوه بر دارا بودن کادری حرفه ای و با تجربه، نیاز به داشتن فضایی امن، راحت، در دسترس و آرام می باشد تا شخص مراجعه کننده بتواند به راحتی با این مکان ارتباط برقرار کرده و به آن اعتماد نماید. وجود روانشناسان این مرکز نیز می تواند در میزان کیفیت و کارایی این مراکز نقش مستقیم و به سزایی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در غرب تهران

حال نیاز است تا به بررسی ویژگی های یک روانشناس خوب بپردازیم :

1605686310 idea کنترل گری عاطفی : از آنجایی که روانشناسان در ارتباط مستقیم با احساسات، افکار و روان مراجعه کنندگان خود می باشند و این افراد ممکن است با صحبت در مورد مشکلات و موضوعات خود، احساسات درمانگر را نیز تحت تاثیر قرار دهند، کنترل عاطفی روانشناس در چنین مواقعی از اهمیت زیادی برخوردار است. خود کنترل گری عاطفی به این معنا نمی باشد که برخی از رویدادها بر روی روانشناس هیچ تاثیری نمی گذارد، بلکه به این معنی است که به او این امکان را می دهد تا احساسات خود را در مواجه با آن رویداد تنظیم نماید. همچنین این موضوع به درمانگر به عنوان فردی با ثبات برای تکیه کردن منجر شده و برای مراجع منجر به بالا رفتن حس اعتماد و امنیت او می شود.

1605686310 idea همدلی کردن : از دیگر ویژگی های مهم در یک درمانگر میزان همدلی او با مراجع می باشد. این بدان معناست که احساسات او را درک کرده و پاسخی مناسب در این زمینه به او می دهد. همچنین در قدمی فراتر خود را جای بیمار گذاشته و برای درک بیشتر احساساتش، به آنچه او فکر می کند، فکر کرده و از این طریق به فرد کمک می کند. در مطالعات آزمایشگاهی انجام شده، مغز افرادی که بسیار همدل می باشند، واکنشی مشابه با فردی که مشکل را دارد، نشان می دهد.

اما همدلی کردن در روند درمان چه اهمیتی داشته و اگر یک روانشناس از میزان همدلی کافی برخوردار نباشد، چه مشکلی پیش می آید؟ همدلی باعث شده تا درمانگر به خوبی بتواند خود را به جای بیمار گذاشته و احساسات و موضوعاتی که تجربه کرده است را درک نماید و در نهایت بتواند راه کارهایی متناسب با نوع شخصیت، احساسات و ویژگی های فرد، به او دهد. اگر روانشناس از میزان همدلی درستی برخوردار نباشد، ممکن است میزان راه حل های ارائه شده به مراجع کننده مناسب و کارآمد نبوده و همین موضوع منجر به دلسردی بیمار و عدم ادامه روند درمان او شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462