بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

یافتن بهترین ها در دنیای امروزی کار مشکلی می باشد و به دلیل داشتن رقابت زیاد در هر رشته و زمینه ای، پیدا کردن بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران کار سختی است. امروزه با گسترش علم روانشناسی در حوزه های مختلف و کاربردی تر شدن آن، رشته های مختلفی برای این رشته نیز اختصاص یافته که در هر کدام نیز متخصصین و افراد حاذق و مشهوری مشغول به فعالیت می باشند. پیدا کردن مشاوره و روانشناس در هر منطقه از شهر این امکان را به مراجعه کننده می دهد که با توجه به ترافیک شهر شلوغی مانند تهران و سختی رفت و آمد در آن، با توجه به هر منطقه از محل زندگی و یا کارتان، دسترسی بهتر و راحت تری برای مراجعه به مطب داشته باشید.
همچنین به منظور راحت تر شدن شرایط برای افراد دیگر که خارج از تهران می باشند، مشاوره تلفنی راه اندازی شده که با کمک گرفتن از روانشناسان مطرح و با تجربه در هر زمینه ای شما می توانید به راحتی و از هر شهر یا نقطه از کشور، بدون معطلی در وقت و زمان، مشاوره گرفته و به نتیجه مطلوبی خود دست پیدا نمایید.

بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران چه مزیتی دارد؟

بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران چه مزیتی دارد؟

از آنجایی که دغدغه همه والدین از ابتدای تولد و تا بزرگسالی تربیت درست فرزند خود می باشد، کمک گرفتن از روانشناس کودک می تواند در این زمینه بسیار مفید بوده و نکته ها و رفتارهای مناسب مواجه با کودک را آموزش دهد. در این بین مراجعه مرتب و منظم به روانشناس کودک در روند مسیر رشد بسیار مهم بوده و در دسترس بودن و نزدیکی آن نیز اهمیت زیادی دارد. چرا که مادران و پدران به دلیل مشغله های زیاد زندگی و کار، این امکان را ندارند که زمان زیادی را در مسیرهای پر ترافیک و رفت و آمد برای رفتن به مطب روانشناس سپری کنند. بهترین گزینه انتخاب روانشناس کودک در نزدیکی محل زندگی و یا کار شما می باشد که دسترسی به آن را راحت تر می کند.

اهمیت مشاور کودک در چه زمانی بیشتر می شود؟

از همان ابتدای تولد کودک، پدر و مادر همواره با چالش ها و نگرانی هایی روبرو بوده که می تواند این موضوعات در روند سلامتی و میزان استرس آنها نیز تاثیرگذار باشد. وجود یک مشاور می تواند مسیر رشد کودک را با اطمینان بیشتر و چالش کمتری همراه ساخته و در واقع پدر و مادر با داشتن یک مرجع تربیتی معتبر و کمک گرفتن از آن می توانند با آسودگی بیشتری در مسیر تربیت فرزند اقدام نمایند. بهترین زمان برای مراجعه کودک به درمانگر نیز از سه سالگی می باشد، یعنی از زمانی که سن بازی های اشتراکی او رسیده و می تواند با درمانگر ارتباط برقرار نماید. در این سنین کودک قادر به بیان خواسته و نیازهای خود بصورت کلامی نبوده و در نتیجه راه ارتباطی درمانگر با کودک تنها از طریق طرح یکسری بازی های مناسب با سن او می باشد که به ترمیم بخش های آسیب دیده کودک نیز کمک می کند.
مشاوره کودک در سنینی که او قادر به بیان نیازها و حس های خود می باشد و رشد کلامی به خوبی شکل گرفته است، بیشتر کمک کننده بوده و ابزار کلام قوی تر از بازی می تواند به روند درمان کمک نماید.

نقش روانشناس کودک چه می باشد؟

بیشتر بدانید: بهترین مشاور روانشناس در جنوب تهران

نقش روانشناس کودک چه می باشد؟

از آنجایی که کودکی نقش مهمی در شکل گیری شخصیت و هویت فرزند شما دارد، دانستن دیدگاه ها، خواسته ها، مشکلات، آرزوها و دغدغه های کودک شما می تواند در روند رشد شخصیتی او و میزان اعتماد به نفسش تاثیر چشم گیری داشته باشد. در واقع کودکان در سنین پایین قادر به بازگویی درست عواطف و حس های خود نمی باشند و از دایره لغات کمتری برخور دارند. استفاده از روانشناس کودک به پدر و مادر کمک کرده تا ریشه و علت مشکلات فرزندشان را از طریق مشاور، مطلع شوند و به کمک او نیز در حل آنها اقدام نمایند. روانشناس کودک به دلیل ترفندهایی که در این زمینه آموزش دیده است، می تواند با کمک نقاشی، بازی و آزمون های مختلف از کودک، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کرده و سپس با ارزیابی این اطلاعات، به والدین کمک کند تا از بروز مشکلات جدی که به حالات روحی و بد خلقی های فرزندشان منجر می شود، جلوگیری نمایند.
همچنین ممکن است در طول دوران کودکی، فرزندتان با موضوعات بزرگ و چالش هایی در زندگی روبرو شود که آسیب های قابل توجهی را به روانش وارد نماید، مانند تصادف، مرگ عزیزان، طلاق والدین، جابه جایی محل سکونت یا مدرسه، بیماری خود کودک یا والدین و یا جنگ و بلایای طبیعی. هر کدام از این موارد می تواند تاثیرات بزرگ و غیر قابل جبرانی بر روان فرزند شما داشته که تنها با کمک یک روانشناس کودک با تجربه و کار بلد می توانید از پس این دوران سخت بر آمده و از میزان تاثیرات مخرب این آسیب ها کم نمایید.
همچنین در طی این اتفاقات ممکن است کودک شما دچار ترس، استرس های طولانی، حملات عصبی و بیماری های جسمی شود که مشاور کودک می تواند با صحبت و اطلاع پیدا کردن از حالات روحی و درونی فرزندتان، در کمتر شدن شدت این مشکلات به او کمک کرده و با کمک تکنینک های روانشناسی، روند درمانی مناسبی را برای او در نظر بگیرد.
روانشناسان کودک امروزه کمک بزرگی برای پدر و مادرها محسوب شده و می توانند بصورت کاملا حرفه ای و اصولی در طول زمان رشد فرزندتان به شما آموزه های مفید و کاربردی را یاد دهند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462