معرفی بهترین کتاب های قانون جذب 2024 در ایران و جهان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

قانون جذب یکی از قانون هایی می باشد که خیلی از افراد از اهمیت آن و نقش این موضوع در زندگیشان بی اطلاع بوده و به همین دلیل نیاز به دانستن آگاهی هایی در این زمینه دارند. کتاب خواندن یکی از راه های بدست آوردن اطلاعاتی کامل و مفید در زمینه های مختلف می باشد و همانطور که از قدیم نیز گفته اند، کتاب بهترین دوست انسان می باشد. کتاب های زیادی درباره قانون جذب نوشته شده است که به بررسی اهمیت این قانون و راه هایی برای بکارگیری درست آن، اشاره می کند. قانون جذب یکی از مباحثی می باشد که در بدست آوردن روابط بهتر، ثروت و سلامتی به افراد کمک کرده و انسان های زیادی از طریق این قانون به نتایج چشمگیر و شگفت انگیزی دست یافته اند.

قانون جذب چه تاثیری در زندگی دارد؟

بیشتر بدانید : 10 راهکار برای افزایش اعتماد به نفس + روش‌های موثر

قانون جذب چیست و چه نقشی در زندگی افراد دارد؟

قانون جذب برای افرادی که از آن مطلع نبوده و برایشان ناشناخته است، مانند یک دنیای راز آلود می ماند که پر از ناشناخته ها است. اما قانون جذب و تمرکز بر روی کائنات به افراد کمک می کند تا چیزهایی که در زندگی به دنبال آن و خواهان آن هستید را جذب نمایید. پس ابتدا نیاز است تا به بررسی این قانون بپردازیم.

قانون جذب بطور خلاصه به ما می گوید که در زندگیمان هر آنچه که به آن می اندیشیم را جذب می کنیم، چه این افکار منفی باشد و چه مثبت. اگر ما دارای افکار مثبتی باشیم، نتایج مثبتی نیز در زندگیمان بوجود می آید و اگر به دنبال افکار منفی باشیم، نتایج منفی را به دنبال خواهد داشت.

بهترین کتاب قانون جذب چه می باشد؟

کتاب های زیادی درباره قانون جذب و میزان اهمیت آن در زندگی افراد نوشته شده است. در این کتاب ها داستان ها و روایت های گوناگونی مطرح شده که به زندگی افراد و تغییر و تحولات روند زندگیشان بر اثر قانون جذب اشاره می کند. این کتاب ها می توانند به شما در درک و فهم بیشتر این قانون و روش استفاده درست از آن کمک زیادی نماید. ویژگی این کتاب ها این است که به شما یاد می دهد تا از طریق کارهای ساده ای که در طول روز و ذهنتان انجام می دهید، می توانید چطور زندگی خود را متحول نمایید. در کتاب قانون جذب به این نکته اشاره دارد که هر چیزی در زندگی مشابه خود را جذب می کند و این بدین معنا است که شما در زندگی خود تجربه ها و شرایطی را به سمتتان جذب می کنید که شبیه به افکار و تصوراتی است که در ذهن خود نگه داشته و به آن فکر می کنید. در واقع موضوعاتی که مدام به آن فکر می کنید را به سمت زندگی خود جذب کرده و آن را وارد داستان زندگیتان می کنید.

تاثیرات قانون جذب در زندگی ما

بیشتر بدانید : مدیران کاریزماتیک چه ویژگی های شخصیتی دارند؟

قانون جذب چه تاثیراتی در زندگی ما دارد؟

قانون جذب فرضیه ای می باشد که به نوعی به جاذبه اشاره می کند که می گوید با تصور کردن و یا احساس کردن هر چیزی می توانید آن را به زندگی خود جذب کرده و در واقع وارد زندگیتان نمایید. این بدان معنی است که هر چه که در ذهن شما می گذرد می تواند در دستان شما وجود داشته باشد. خیلی از افراد ثروتمند از این طریق به ثروت رسیده و راز آنها در طول تاریخ و زندگیشان همین بوده است.

در قانون جذب بر این باور است که آرزو افراد دست یافتنی بوده و می توانید در زندگی خود به همه آرزوهایتان دست پیدا کنید. در واقع همان چیزی که مورد نظر شما می باشد هم راستا با منابع وجودی شما بوده و به همین دلیل قابلیت بوجود آمدن را دارد. در این قانون به این نکته توجه دارد که اجازه ندهید تا هرگز چیزی شما را از توجهتان به چیز یا کسی معطوف کرده و خود برترتان را دست کم نگرفته و سعی نمایید تا آن را در وجودتان حاکم نمایید. خیلی از ما ممکن است در طول زندگیمان تلاش های زیادی کرده و به دلیل نتیجه نگرفتن از تلاش هایمان، خسته شده ایم. قانون جذب به شما کمک می کند تا افکارتان را به گونه ای هدایت نمایید تا تلاش هایتان در زمینه های کاری و زندگی هم راستا با یکدیگر بوده و همین موضوع منجر به نتیجه رسیدن و موفقیت شما در زندگی شود.

در واقع قانون جذب به این نکته می پردازد که این ما هستیم که نقاش زندگی خود بوده و آن را به تصویر می کشیم. ما می توانیم زندگی خود را متحول کرده و با آگاه شدن بیشتر در این زمینه، زندگی رویایی و آرمانی خود را خلق نماییم. خیلی از مواقع با وجود تلاش های زیاد ما در زندگی، اما نتیجه مطلوبی برای ما حاصل نمی شود و در قانون جذب به این نکته اشاره می کند که این به دلیل طرز فکر ما بوده که در جهت مثبت و باورپذیر وجود ندارد و ما پیش به سوی مواردی می رویم که ذهن ما آنها را باور کرده است.

کائنات به گونه ای تنظیم شده است که هر آنچه را که ما می خواهیم، می پذیرد و اگر ما افکاری منفی و نا امیدانه درباره موضوعی داشته باشیم، کائنات نیز همین موارد را پذیرفته و برای ما ایجاد می کند. بنابر این نیاز است تا در اینباره ابتدا افکار و باورهای خود را تغییر داده تا دستاوردهای ما نیز تغییر کرده و به سمت آرزوها و خواسته هایمان پیش رویم. قانون جذب می تواند ما را در رسیدن به خواسته هایمان کمک نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462