بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در پاسداران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در پاسداران یکی راه های دسترسی آسان به مشاور در شرق تهران می باشد. مراکز مشاوره باید دارای مشاورانی در زمینه های مختلف روانشناسی بوده که بر حسب نیاز فرد، هر کدام از این مشاوره ها بصورت تخصصی انجام شود. از جمله مشاوره های این مرکز شامل مشاور فردی، جنسی، زوجین، طلاق، کودک، تحصیلی و مشاوره پیش از ازدواج می باشد. اهمیت مشاوره و نقش روانشناس امروزه در زندگی افراد پر رنگ تر شده و به عنوان یک نیاز طلقی می شود. بنابر این نزدیکی و دسترسی به این مراکز از اهمیت زیادی برخوردار بوده، چرا که باعث نظم بیشتر جلسات مشاوره و بهتر برگزار شدن آن می شود.

در کنار جلسات حضوری امروزه میتوان از روش هایی مانند مشاوره آنلاین یا تلفنی نیز استفاده نمود. این نوع جلسات مشاوره برای افرادی که مشغله زیادی داشته و امکان رفتن به مطب روانشناس خود را ندارند و یا افرادی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند، بسیار کاربردی می باشد. در این مراکز نیز افراد متخصص در زمینه های مختلف مشاوره قرار داشته که می توانند در همان مورد فرد را بصورت تخصصی راهنمایی نمایند.

این مرکز مشاوره نیز با کمک جمعی از روانشناسان و مشاوران با تجربه و کار بلد ایجاد شده که می توانند مشاوره های تلفنی خود را در بیشترین تایم های روز برای افراد انجام دهند. شما می توانید از هر کجای ایران و یا جهان، با در دست داشتن تنها یک تلفن، به شماره ای که می بینید تماس گرفته و مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره روانشناسی پاسداران

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در شرق تهران

مرکز مشاوره روانشناسی در پاسداران دارای چه ویژگی ها و امکاناتی است؟

مراکز روانشناسی بزرگ و معتبر از تعداد زیادی مشاور در زمینه های مختلف تشکیل شده است که می توانند بصورت تخصصی در مورد موضوع شما، راهنمایی و مشاوره نمایند. همچنین این مراکز از لحاظ ظاهری نیز زیبایی های بصری داشته و فضایی امن و آرام را برای مراجعین عزیز خود فراهم می کند، چرا که فضا نیز از اهمیت زیادی در جلسات مشاوره برخوردار بوده و نباید دارای فضایی استرس زا و شلوغ باشد.

از دیگر امکانات این مراکز به روز بودن و استفاده از روش های نوین درمانی می باشد. به عنوان مثال انجام تست های معتبر روانشناسی یکی از راه های شناخت افراد در زمینه های شخصیتی، علایق و استعداد ها می باشد که می تواند به فرد در زمینه های تحصیلی، ازدواج و انتخاب شغل کمک نماید. مشاوره پیش از ازدواج یکی از مشاوره های پر طرفدار می باشد که زوجین با مراجع به روانشناس می توانند به بررسی چالش ها، نقاط مشترک و نقاط ضعف خود در زندگی آینده پرداخته و با کمک تست های روانشناسی نیز آگاهی بیشتری از بعدهای درونی و ناخودآگاه خود بدست آورند.

بیشتر بدانید : بهترین روانشناس کودک خانم در شرق تهران

در اولین جلسه مشاوره چه اتفاقاتی می افتد؟

شما ممکن است بعد از تحقیقات لازم درباره مرکز مشاوره و روانشناس خود، بلاخره تصمیم گرفته اید که پیش مشاور رفته و آن روز فرا رسیده است. اما به دلیل اینکه تا به حال به پیش درمانگر مراجعه نداشته اید ممکن است نمی دانید در آن جلسه چه اتفاقی می افتد و بابت آن استرس دارید. اینکه نمی دانید از کجا شروع کنید؟ چه باید بگویید؟ شما باید شروع کنید یا مشاور؟ و اینکه آیا در همان جلسه به نتیجه می رسید یا نه ذهن شما را درگیر کرده است.
اما در اینجا قصد داریم تا روال جلسات مشاوره را به شما آموزش دهیم تا از میزان نگرانی های شما کم شود :

tick 2 از خودتان و نگرانی هایتان شروع کنید : در ابتدای جلسه می توانید درباره خودتان، ترس ها و نگرانی هایتان صحبت نمایید. همچنین باز کردن دریچه ای از داستان زندگیتان و رسیدن به نقطه ای که الان می باشید، می تواند در ادامه جلسه مشاوره کمک زیادی نماید. به این نکته توجه داشته باشید که ارتباط گرفتن شما با درمانگرتان و ایجاد رابطه محکم می تواند منجر به رابطه درمانی بلند مدتی بین شما و او شود. هرچه دوره درمان بهتر پیش رود، منجر به بهتر و بیش تر شدن افق های پیش روی شما می شود.

tick 2 درباره نیازهایتان صحبت نمایید : اینکه شما چه نیازی دارید و به چه دلیلی برای مشاوره به اینجا آمده اید به مشاور شما برای پیش برد درمان کمک زیادی می کند. در واقع شما با بازگو کردن نیازها و موضوعاتی که مد نظر شما می باشد و یا در صورت داشتن سابقه درمانی در گذشته، مسیر درمانیتان بیشتر مشخص و هم سو با نیازهایتان می شود.

tick 2 پرسیدن سوال : در بخش دوم جلسه مشاوره، سوالاتی از شما پرسیده می شود که این سوالات شامل موارد زیر می باشد :

آیا سابقه خانوادگی ابتلا به بیماری های روان تنی داشته اید؟
علائم بدنی شما چیست؟
آیا پیش از این به مشاور مراجعه کرده اید؟
زندگی شما در محیط خانه تان به چه صورت است؟
آیا به خودکشی تا به حال فکر کرده اید؟
آیا سابقه آسیب رساندن به خود را داشته اید؟
انتظار شما از جلسات مشاوره و درمان چه چیزی است؟

این سوالات به مشاور کمک کرده که چشم انداز بهتری از روند درمان داشته و همچنین انتظارات مراجع را نیز متوجه شده و جلسات درمانی را به سمت رساندن به نیازها و خواسته های بیمار پیش می برد. گاهی ممکن است این خواسته ها فراتر از واقعیت بوده و یا منجر آسیب روانی به شخص شود که در این صورت مشاور فرد را از عواقب آن مطلع می سازد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462