مشاوره روانشناسی آنلاین چه مزیت هایی دارد؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوج درمانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره روانشناسی آنلاین یک راه ارتباطی امن، سریع و آسان برای دسترسی به مشاور و روانشناس می باشد.
امروزه با گسترش تکنولوژی و افزایش استفاده از اینترنت، بسیاری از کارها نیز بدون نیاز به رفتن به مراجعه حضوری قابل انجام می باشد و این موضوع منجر کاهش اتلاف وقت و به نتیجه رساندن سریع کارها می شود.

روانشناسی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و توانسته تا با استفاده از اینترنت بستری راحت و مطمئنی را برای مراجعان فراهم کرده که در صورت دسترسی سریع به مشاوره و یا دور بودن از مشاوران و روانشناسان مورد نیاز خود، از طریق اینترنت و تنها با استفاده از یک کلیک این امکان را داشته باشند.

به این نوع شیوه مشاوره روان درمانی آنلاین گفته می شود که طرفداران زیادی نیز دارد. این نوع درمان برای افراد خارج از کشور که دسترسی به روانشناس هم زبان خود را ندارند، بسیار مفید بوده و یا افرادی که در شهرهای بزرگ و دارای امکانات زیاد زندگی نمی کنند، مفید می باشد.

مزیت های مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره روانشناسی آنلاین دارای چه مزیت هایی می باشد؟

با وجود گسترش اینترنت و استفاده از آن برای رفع بیشتر نیازهای روزمره ما، اما هنوز بعضی از مصارف این دهکده جهانی برای افراد مشخص نشده و جا نیفتاده است. یکی از این فایده ها استفاده از خدمات روانشناسی آنلاین می باشد. اما این موضوع دارای چه مزیت هایی می باشد، در اینجا به فواید آن می پردازیم :

1605686310 idea ارتباط گیری آسان : از آنجایی که ممکن است در مواقعی ما نیازمند به یک مشاوره سریع و اورژانسی بوده و امکان دسترسی راحت به مشاور و مراجعه حضوری آن برای ما فراهم نمی باشد، استفاده از روش مشاوره آنلاین می تواند این امکان را به راحتی و تنها با در دسترس بودن به اینترنت، فراهم سازد. همچنین ممکن است که مسیر رفت و آمد و رفتن به کلینیک برای افرادی سخت و دور باشد، به همین دلیل می توانند از این طریق با مشاور خود در ارتباط بوده و دیگر بهانه ای برای مراجعه نکردن نداشته باشند.

1605686310 idea صرفه جویی کردن در وقت : یکی از مشکلات جامعه های امروزی کمبود وقت و زمان برای انجام کارها می باشد. از علل مهم این موضوع ماشینی شدن و به دنبال آن ترافیک های بالای شهرهای بزرگ بوده که تایم زیادی از افراد به دلیل همین ترافیک ها گرفته می شود. مشاوره آنلاین این امکان را به شما می دهد تا بدون صرف هزینه اضافی برای ماندن در ترافیک و یا پیدا کردن جا پارک مناسب، به سرعت و راحتی به مشاوره مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمایید. همچنین از هزینه های رفت و آمد و جابه جایی شما نیز کم می شود.

1605686310 idea داشتن آرامش بیشتر : در خیلی از مواقع قرار گیری در محل مطب برای افراد ایجاد استرس کرده و ممکن است منجر به این شده که نتوانند راحت صحبت نمایند. یکی از مکان های امن برای بیشتر اشخاص، خانه و محل زندگیشان می باشد. با استفاده از مشاوره آنلاین می توانید تجربه راحت و امنی داشته و از محلی که در آن احساس راحتی دارید، به آسانی با مشاور خود در ارتباط باشید.

بیشتر بدانید : مشاوره تلفنی قبل از ازدواج بهتر است یا مشاوره حضوری؟

معایب مشاوره روانشناسی آنلاین

معایب استفاده از مشاوره آنلاین چه می باشد؟

همانطور که می دانید استفاده از هر روش و انتخابی دارای یکسری مزیت ها و یکسری معایب می باشد و به همین دلیل نیاز است تا قبل انتخاب هر چیزی با معایب و مزایای آن آشنا شده تا نسبت به هر کدام از این ویژگی ها تصمیم گیری نماییم. در نهایت این خوده شما هستید که ممکن است از مزایای یک روش بیشتر لذت برده و معایب آن برای شما عیب خاصی به شمار نیاید. در اینجا به بررسی معایب استفاده از مشاوره آنلاین می پردازیم :

1605686149 communications از مهمترین معایب درمان به شیوه آنلاین این می باشد که نمی تواند جایگزین مشاوره حضوری در برخی از رویکردها و شرایط بحرانی شود.
1605686149 communications درمان آنلاین مشاوره برای بعضی از شرکت های بیمه وجود ندارد و تحت پوشش نمی باشد.
1605686149 communications بعضی از افراد تنها با حضور شخص اعتماد سازی کرده و می توانند ارتباط برقرار نمایند.
1605686149 communications افرادی هستند که استفاده از دستگاه های الکترونیکی را برای تماس تصویری، ویدیو کنفرانس و چت بلد نمی باشند.
1605686149 communications ممکن است فرد دسترسی به اینترنت نداشته و یا در منطقه ای باشد که اینترنت ضعیفی دارد.
1605686149 communications باید از امنیت پلتفرم درمانی آنلاین خود اطمینان داشته تا بدین صورت حریم خصوصی شما به خوبی حفظ شود.

بیشتر بدانید : شماره موبایل مشاور کودک خانم

از چه خدمات درمانی روانشناسی می توان بصورت آنلاین استفاده کرد؟

از بسیاری از خدمات درمانی روانشناسی میتوان بصورت آنلاین استفاده کرده و وقت و مشاوره لازم را دریافت نمایید. اما برای اینکه بهتر و بیشتر با این خدمات آشنا شوید در اینجا لیستی از خدمات درمانی که قابلیت استفاده با حالت آنلاین را دارد، برای شما تهییه شده تا بتوانید با اطمینان بهتر و بیشتر از این خدمات استفاده نمایید.

• مشاوره و روانشناس کودک
• مشاوره در زمینه شغل و تحصیل
• زوج درمانی و مشاوره قبل از ازدواج
• درمان های شناختی رفتاری
• درمان های فردی و بین فردی
• رفتار درمانی دیالکتیکی
• مشاوره تربیت کودک
• مشاوره سوگ و غم از دادن
• مشاوره خانواده
• درمان های بر پایه پذیرش و تعهد
• آموزش های آرام سازی ذهن
• درمان های ذهن آگاهی
• روان درمانی
• شخصیت شناسی و تست های استعداد یابی

تمامی این موارد به کمک مشاوره آنلاین امکان پذیر بوده و حتی امکان انجام تست های روانشناسی بصورت آنلاین نیز وجود داشته که می توانید این تست ها را در سایت های روانشناسی معتبر و یا مرتبط با مشاور انجام داده و یا بصورت پی دی اف دریافت نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوج درمانی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462