مشاوره تلفنی شبانه روزی 24 ساعته با روانشناس

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

دسترسی به مشاور و روانشناس گاهی اوقات در زندگی همه ما موضوعی ضروری و فوری می باشد و مشاوره تلفنی شبانه روزی یکی از این امکان ها برای افراد است. در واقع ما ممکن است به دلیل مشغله های زندگی و کار امکان مشاوره حضوری برایمان سخت بوده و یا مسائلی مانند ترافیک منجر به این شده که نتوانیم به موقع در محل مشاوره حضور پیدا کنیم. در چنین شرایطی استفاده از مشاوره تلفنی شبانه روزی می تواند یک راه حل جایگزین و مناسب در این زمینه باشد. همچنین برای افرادی که در شهرهای بزرگ سکونت نداشته و یا خارج از ایران زندگی می کنند، دسترسی به مشاوره خوب یک نیاز بوده که از طریق مشاوره تلفنی شبانه روزی این نیاز نیز برای آنها فراهم می شود. مراکزی در این زمینه ایجاد شده که امکان استفاده از خدمات مشاوره یکسان و با کیفیت را برای همه افراد جامعه و فارسی زبانان فراهم می کند.

مشاوره تلفنی شبانه روزی

روانشناس تلفنی شبانه روزی 24 ساعته

روانشناس تلفنی شبانه روزی همانطور که پیش تر نیز گفتیم یک نیاز بشر امروزی می باشد که با توجه به بیشتر شدن دغدغه ها و مشکلات افراد در زندگی مدرن، این نوع مشاوره ها می توانند کمک مفید و موثری در بر طرف کردن مشکلات و یا استرس های زندگی افراد ایجاد نمایند. در دسترس بودن روانشناس و مشاور می تواند به افراد حس امنیت داده و باعث شده تا با خیال راحت بتوانند از این امکان استفاده نمایند.

از جمله مراکزی که در این زمینه به افراد خدمات مشاوره ای با کیفیت و مطمئنی ارائه می دهد، مرکز مشاوره دکتر ذهن است. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا بوده که شما می توانید بسته به نیاز و راحتی خود مشاوره خودتان را انتخاب نمایید. همچنین خدمات مشاوره ای این مرکز به دو صورت حضوری و تلفنی است که در صورتیکه نیاز به استفاده از خدمات مشاوره حضوری دارید می توانید با شماره گیری تلفن 02144055462، وقت مشاوره خود را در اسرع وقت تنظیم نمایید. در صورتیکه نیاز به استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و شبانه روزی این مرکز دارید می توانید با شماره 9099072952 تماس گرفته و بدون نیاز به معطلی مشاوره خود را دریافت نمایید. این مرکز در بیشترین ساعات شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان بوده و از ساعت 8 صبح تا 12 شب خدمات مشاوره ای خود را ارائه می دهد.

مشاوره روانشناس تلفنی شبانه روزی

بیشتر بدانید : چگونه یک روانشناس خوب پیدا کنیم؟ معرفی دکتر ذهن

مشاوره تلفنی شبانه روزی در چه زمینه هایی به افراد کمک می کند؟

مشاوره تلفنی شبانه روزی می تواند در موارد مختلف و اورژانسی به فرد کمک کرده و در شرایطی که شخص دچار استیصال شده و یا شرایط روحی بدی را می گذراند، کمک گرفتن از این نوع مشاوره ها می تواند بسیار موثر باشد. از جمله خدمات مشاوره تلفنی شبانه روزی به موارد زیر می توان اشاره کرد :

1. حمایت و تسکین فرد : مشاوره تلفنی شبانه روزی به شخص کمک کرده تا احساسات و مشکلات خود را بتواند به راحتی و با یک فرد حرفه ای در میان گذاشته و در جهت آن حمایت و تسکین لازم را دریافت نماید. گاهی افراد در طول زندگی خود نیاز دارند که درک شده و مورد پشتیبانی و حمایت درستی قرار گیرند که کمک گرفتن از مشاوره تلفنی شبانه روزی می تواند در این راستا یک راهکار مناسب و منطقی باشد.

2. ارائه راهنمایی مناسب : در کنار اینکه مشاوره تلفنی شبانه روزی می تواند یک شنونده و حامی خوب برای افراد بویژه در شرایط بحرانی باشد، می تواند به آنها کمک کرده تا از راهنمایی های درست و اصولی دریافت نمایند. همچنین ارائه راه حل های مناسب که با توجه به توانایی و نیاز فرد ارائه می شود از دیگر ویژگی های یک مشاور خوب است.

3. ارتقا دادن آگاهی : گاهی ما در زندگیمان به دلیل عدم آگاهی از موضوعات و نداشتن اطلاعات کافی درباره نحوه برخورد با مسائل، دچار چالش و مشکل می شویم. مشاوره تلفنی شبانه روزی به فرد کمک کرده تا آگاهی خود را در زمینه ای که دچار مسئله شده است، افزایش داده و این ارتقا آگاهی در فرد باعث شده تا بتواند در زمینه های مشابه با مسئله اخیر خود نیز عملکرد بهتری داشته باشد. در واقع یک مشاور خوب به فرد آموزش درست داده و باعث شده تا در ادامه مسیر زندگی خود نیز عملکرد بهتری داشته باشد.

4. بهبود روابط : مشاور و روانشناس در کنار اینکه در حل مسائل و نگرانی به افراد کمک زیادی می کنند، باعث شده تا آنها در درک بهتری از افراد قرار گرفته و تعاملات سازنده تر و موثرتری را برقرار سازند. یک مشاور خوب می تواند در پیشرفت روابط فرد و بهبود آن در زندگی نقش موثری را ایفا نماید.

5. کاهش میزان استرس و اضطراب : در زندگی های امروزی وجود استرس و اضطراب موضوعی مهم و جدا نشدنی از افراد می باشد که گاهی حتی این حالت در کودکان و نوجوانان نیز وجود داشته و مربوط به سن خاصی نمی شود. صحبت کردن با روانشناس باعث شده تا میزان استرس و اضطراب فرد کم شده و در کنار آن نیز مشاور راهکارهایی برای مدیریت استرس و اضطراب به شما آموزش می دهد. کم شدن این موضوع منجر به این شده تا زندگی سالم تری داشته و بتوانید بهتر از پس چالش ها و موضوعات پیش رویتان بر آیید.

وجود یک مشاور و روانشناس خوب می تواند مانند یک حامی و راهنما در طول روند زندگیتان در کنار شما بوده و باعث شده تا مسیری هموارتر و راحت تری را تجربه نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462