بهترین مشاور روانشناس در جنوب تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی یا خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

اهمیت بهترین مشاور روانشناس در جنوب تهران به منظور دسترسی آسان تر مراجع و در دسترس بودن روانشناس می باشد. اما برای اینکار راه حل مناسب تری نیز وجود داشته که نیاز به صرف زمان زیاد و استفاده از وسیله نقلیه و ماندن در ترافیک های طولانی شهری ندارد و آن استفاده از امکانات مشاوره تلفنی می باشد که ما در این مرکز، بهترین مشاورهای مطرح در زمینه های مختلف روانشناسی را گرد هم جمع کرده و با کمک این افراد و پاسخگویی راحت و در دسترس آنها، می توانیم خدمات بهتر و موثرتری را به مراجعین عزیز دهیم.
امروزه روانشناسی به عنوان راه حل مناسب و کاربردی در بیشتر زمینه های زندگی فردی، زوجی و اجتماعی افراد می باشد. مباحث علمی و راه حل های کاربردی ارائه شده توسط متخصصین آموزش دیده در این زمینه به شما کمک می کند تا به خوبی از پس مشکلات و ترس های پیش رویتان عبور کرده و از سلامت روان و زندگی آسوده تری برخوردار شوید.

دلایل مراجعه به بهترین مشاور روانشناس در جنوب تهران چیست؟

دلایل مراجعه به بهترین مشاور روانشناس در جنوب تهران چیست؟

از آنجایی که در این زمینه افراد زیادی آموزش دیده و هر روز به تعداد افراد متخصص در رشته روانشناسی افزوده می شود، پیدا کردن شخص متخصص و کاربلد کار سختی می باشد. در واقع در مرحله اول نیاز است تا بسته به نوع مشکل خود، به روانشناس متخصص مربوط به آن زمینه مراجعه نمایید. در این بین روانشناسان در حوزه های متنوعی وجود داشته و دوره دیده اند که از جمله آنها میتوان به کودک، زوجین، پیش از ازدواج، فردی، اعتیاد، تحصیلی، مهاجرت، طلاق و اختلالات روحی اشاره کرد. هر کدام از این موارد نیاز به داشتن مهارت و تجربه کافی داشته و به همین دلیل ارجاع درست به روانشناس مربوط به همان تخصص مورد نیاز شما، نتیجه مطلوبی را به همراه دارد.

فواید مراجعه به مشاور چیست؟

بیشتر بدانید: بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران

فواید مراجعه به مشاور چیست؟

در زمینه سلامت روان و تاثیر آن بر سلامت جسمی افراد مطالب زیادی شنیده اید. اما اهمیت این موضوع را زمانی متوجه می شوید که یا درگیر آن شده اید و یا کسی از نزدیکان شما به واسطه مشکلات روحی، دچار مریضی های جسمی و یا افسردگی شده باشد. مراجعه به روانشناس و کمک گرفتن از یک فرد متخصص می تواند کمک زیادی به روند درمانی شما داشته و تاثیر چشم گیری را بر کاهش اثرات بیماری از فکر و جسمتان می گذارد. در اینجا قصد داریم به چند فایده دیگر این موضوع پرداخته و نقش داشتن یک روانشناس خوب در زندگیتان را بررسی نماییم.

1605686310 idea برای مشکلات خود راه حل های آسان تر و بهتری پیدا می کنید: در مواجه با مشکلات این موضوع طبیعی می باشد که در ابتدا خودمان به دنبال راه حل بوده و یا از اطرافیان و دوستانمان در این زمینه کمک می گیریم. اما به اشتراک گذاشتن این موضوعات با یک فرد متخصص و کمک گرفتن از او، نه تنها که منجر به پیدا کردن راه حل مناسب تری برای شما می شود، بلکه باعث تخلیه بار فکری، روانی و حسی شما شده و مقابله با مشکل را برای شما آسان تر و راحت تر می کند. صحبت کردن با مشاور باعث شده تا با تمرکز بهتر و بیشتری بتوانید بر روی مشکل خود نظاره گر شده و همچنین از طریق راه حل های کاربردی و مناسب ارائه شده توسط مشاور، شما می توانید چشم انداز بهتری از مشکلات خود داشته و در حل آنها اقدام نمایید. در نهایت تمامی این موارد تغییرات مثبتی در روند زندگی شما داشته و روحیتان را طرز چشم گیری بالا می برد و به تحقق رویاهتان نزدیک تر می کند.

1605686310 idea بهبود سلامت جسمی: از آنجایی که سلامت جسمی ما در گرو سلامت روان ما می باشد، بهبود حالات روانی و فکری ما و دور شدن از استرس ها و مشکلات باعث بهبود وضعیت جسمی و دور شدن مشکلات روان تنی در فرد می شود. در مطالعاتی که در این زمینه صورت گرفته است و با توجه به بازخوردهای افرادی که به روانشناس مراجعه داشته اند، آنها به داشتن انرژی بیشتر، خواب بهتر و داشتن اشتهای بالاتر در وضعیت سلامتی خود اشاره داشته و حس مثبت تری را نسبت به آینده خود احساس می کنند.

1605686310 idea خودآگاهی: بررسی حالات روحی و شخصیتی شما توسط یک متخصص، این امکان را برای شما ایجاد می کند که درک بهتری از خودتان داشته و شما را نسبت به روند ذهن و فکرتان هوشیارتر می کند. تحقیقات نشان داده که خود آگاهی و شناخت خود باعث شده تا تعامل بهتری با افراد داشته و مهمتر از همه احساس ارزشمندی و عزت نفس شما را نیز تقویت می کند و می توانید با آرامش بیشتری به زندگیتان بپردازید.

1605686310 idea پیدا کردن راه حل های بهتر و کاربردی تر برای زندگی زناشویی: در مواقعی که زوجین به روانشناس مراجعه می کنند و به مشکل و تعارض در زندگی می رسند، پیدا کردن راه حلی مناسب برای مشکلاتشان و مهم تر از همه درک یکدیگر، در جلوگیری از ادامه دار شدن آن مشکل کمک زیادی کرده و باعث می شود تا بتوانند چشم انداز بهتری در مواجه با تعارضاتشان پیدا نمایند. به دلیل مشغله های بالای افراد در زندگی زناشویی ممکن است وقت کافی برای یکدیگر و گوش کردن به ناراحتی ها و کاستی های هم در زندگی نداشته و مراجعه به روانشناس می تواند بستر مناسبی برای گفتگوی سالم و صحبت کردن در مورد کمی و کاستی های طرفین باشد. همچنین روانشناس به هر کدام از زوجین کمک می کند تا درک بهتری از دیگری داشته و شناخت بیشتری را نسبت به همسر خود پیدا نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی یا خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462