بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در شریعتی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در شریعتی برای ارائه خدمات بهتر مشاوره و روانشناسی می باشد. مراکز مشاوره به شما کمک می کنند که انتخاب راحت تری برای روانشناس مد نظرتان داشته باشید. همچنین ممکن است فرد به دلیل مشکلات مختلفی مانند زوجین، طلاق، کودک، پیش از ازدواج، تحصیلی و فردی به پیش مشاور رفته و بهتر است که با مشاورین متخصص در این زمینه صحبت نماید. از آنجایی که جلسات مشاوره معمولا بصورت ادامه دار بوده و نیاز به پیگیری دارد، بهتر است تا از مراکز نزدیک به محل زندگی و یا کارتان استفاده نمایید. چرا که با توجه به بالا بودن ترافیک های شهری و همچنین کمی وقت افراد، ممکن است به دلیل همین موضوعات شخص از ادامه روند مشاوره باز مانده و منصرف شود.

اما در مواقعی که رفتن به جلسات حضوری برای اشخاص سخت و پر چالش است، میتوان از روش جایگزینی استفاده نمود که آن استفاده از مشاوره تلفنی می باشد. در این نوع مشاوره شما می توانید از هر نقطه ای از ایران و جهان، با در دست داشتن شماره مرکز مشاوره تلفنی، تماس برقرار نموده و زیر نظر روانشناسان و مشاوران این مرکز، مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز افراد متخصص و کاربلد در حوزه مشاوره و روانشناسی قرار داشته که به راحتی و بدون معطلی در وقت می توانید با آنها در ارتباط باشید. از دیگر امکانات این مرکز داشتن کیفیت بالای مشاوره بوده و این امکان را برای همه فارسی زبانان در سراسر دنیا فراهم کرده است. مشاوره تلفنی راه حلی مفید و مناسب برای افرادی که مشغله های زیاد زندگی و یا کاری داشته، می باشد و همچنین می تواند امکان استفاده از شرایط یکسان را برای همه افراد جامعه فراهم نماید.

بهترین مرکز روانشناسی شریعتی

بیشتر بدانید : بهترین مشاور روانشناس در شمال تهران

در مرکز مشاوره روانشناسی در شریعتی چه امکاناتی موجود است؟

مراکز مشاوره باید در مناطقی از شهر بوده که امکان دسترسی افراد در آن محل، به راحتی و آسانی صورت گیرد. همچنین محیط این مراکز باید آرام، امن و ساکت باشد تا فرد مراجعه کننده آرامش داشته و دچار استرس نشود. نوع چیدمان فضا و رنگ دیوارها و محیط نیز در برقراری ارتباط مراجعه کننده تاثیر داشته و باعث برقراری ارتباط او با محیط می شود.
به روز بودن روانشناس و استفاده از متدها و تست های روانشناسی مطرح جهان نیز به پیش برد بهتر جلسات کمک می کند. این تست ها افراد را از میزان استعداد، توانایی ها و ویژگی های شخصیتی او آگاه کرده و در زمینه های انتخاب همسر، انتخاب شغل و رشته تحصیلی می تواند چشم انداز بهتری به فرد دهد.

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در شمال تهران

در جلسه اول مشاوره چه سوالاتی برای فرد مطرح می شود؟

جلسه اول و ابتدایی مشاوره معمولا برای درمانگر جزو سخت ترین جلسات می باشد، چرا که نمی داند از کجا شروع کرده و روند درمان را نیز به چه صورت پیش برد، بنابر این وجود استرس و نگرانی در جلسه اول بسیار طبیعی می باشد. اما برای داشتن حس بهتر و امن تر از این جلسات شما می توانید در ابتدا از درمانگر خود سوالات زیر را مطرح کرده تا از میزان نگرانی های شما کاسته شود.

آیا محتوای جلسات بصورت محرمانه باقی می ماند؟
سابقه شما در حوزه درمان و مشاوره چقدر است؟
آیا با فردی شبیه به من تجربه کاری داشته اید؟
تعداد جلسات مورد نیاز من چند جلسه می باشد؟
در بین این جلسات من چه کاری باید انجام دهم؟

پس از گذشتن از اولین جلسه مشاوره ممکن است در شما این تغییر ایجاد شود که بیشتر از قبل به زندگی و شرایط خود فکر کنید. همچنین در طول جلسات مشاور معمولا از شما سوالات باز پرسیده که این سوالات باعث می شود که ذهن شما به خودکاوی بیشتری پرداخته و خود آگاهی بهتری در شما ایجاد شود. همه این موارد باعث شده تا بیشتر از قبل به گفتگوهای خود با مشاور و همچنین انتخاب ها و روابطتتان فکر کنید. این فکر کردن برای دید بهتر شما از شرایطتتان کمک کننده و موثر می باشد.

شما بعد از جلسه اول مشاوره خود می توانید به مرور جلسات پرداخته و به احساسات خود در طول جلسه فکر نمایید. همچنین به این فکر کنید که آیا دوست دارید جلسه مشاوره خود را با این درمانگر ادامه دهید؟ ممکن است شما به هر دلیلی با روانشناس خود ارتباط برقرار نکرده و نیاز دارید که درباره آن فکر کنید تا در صورت لزوم آن را عوض نمایید. اینکه شما با درمانگر خود احساس راحتی داشته و بتوانید حرفایتان را در مورد همه مسائل بیان نمایید، از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که خود سانسوری و صحبت نکردن درباره بعضی از موضوعات باعث شده تا روند درمانی به درستی پیش نرفته و ممکن است گره مشکل شما نیز همان نقطه باشد. در صورتی که درمانگر در طول جلسه اول سعی در تشخیص شرایطی در شما داشته و یا به شما حس خجالت، قضاوت و ناراحتی داده است، بهتر است که به فرد دیگری مراجعه نمایید.

به عنوان نکته آخر این موضوع را در نظر داشته باشید که روند درمان معمولا زمان بر بوده و نیاز به تعداد جلسات مختلفی دارد. ممکن است در جلسه اول با روانشناس خود ارتباط برقرار نکنید و این موضوع در جلسات بعدی برطرف شود، اما این احتمال نیز وجود دارد که در جلسه های آتی نیز این حس نارضایتی و یا عدم راحتی در شما ادامه دار بوده که نیاز است در جهت جابه جایی درمانگر خود هر چه زودتر اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462