بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در جنت آباد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در جنت آباد به افراد در زمینه های مختلف شخصی و زندگی اجتماعی مشاوره داده و این مراکز از مشاوران و روانشناسان زیادی تشکیل شده است. از آنجایی که رفتن به پیش روانشناس نیاز دارد تا در فواصل معین و مشخصی انجام شود و ممکن است این زمان ها در مدتی پشت هم باشد، نزدیکی مرکز مشاوره به محل زندگی و کار فرد از اهمیت زیادی برخوردار است. این موضوع باعث شده تا علاوه بر دسترسی آسان و راحت به روانشناس، از اتلاف وقت در ترافیک نیز جلوگیری نماید.

اما در مواقعی ممکن است در محل زندگی فرد روانشناس خوب و با تجربه وجود نداشته باشد. در چنین مواقعی پیشنهاد ما به شما استفاده از مرکز مشاوره تلفنی است. در چنین مراکز مشاوره ای، از افراد روانشناس و مشاور کاربلد استفاده شده که می توانند پاسخگوی نیاز مشاوره افراد در زمینه های تحصیلی، جنسی، زوجین، فردی، ازدواج، طلاق، کودک و شغلی باشند. همچنین این امکان وجود دارد تا از طریق شماره تماس آن، از سایر نقاط کشور با این مراکز تماس گرفته شده و مشاوره خود را دریافت نمایند.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز از روانشناس ها و مشاوران با تجربه و دارای تخصص در زمینه های مختلف استفاده شده که این امکان را به شما می دهد، تا بر اساس نوع مشاوره مورد نیازتان، از مشاور در همان زمینه بهره مند شوید. شما می توانید از طریق یک شماره تلفن ثابت و بدون شماره گیری پیش شماره آن، از هر نقطه از ایران تماس حاصل نمایید. همچنین این امکان برای افراد خارج از ایران نیز فراهم بوده که در صورت عدم دسترسی به مشاور فارسی زبان، از این طریق نیاز خود را تامین نمایند.

مرکز مشاوره جنت آباد

بیشتر بدانید : بهترین مشاور تربیت کودک در غرب تهران

مرکز مشاوره روانشناسی در جنت آباد چه کمکی به افراد می کند؟

مراکز مشاوره به منظور سلامت روان افراد تاسیس می گردد و کار اصلی آنها مشاوره در زمینه های فردی، خانوادگی و زوجین است. بطور کلی این مرکز ها دارای تعداد مشاورین مختلف در رشته های متفاوتی بوده که باعث شده تا افراد به راحتی مشاوره مورد نیازشان را دریافت نمایند. همچنین در مراکز پیشرفته و با کیفیت، از متدها و رویکردهای روز روانشناسی دنیا استفاده شده که منجر می شود تا مراحل درمان به خوبی و به سرعت پیش رود.

وجود تست های مطرح روانشناسی در زمینه های مختلف شخصیت شناسی، رفتار شناسی و استعداد یابی هم باعث شده تا از زوایای مختلف دیگری روان افراد و نوع استعداد و علاقه آنها نیز کشف و شناسایی شود. این موضوع در انتخاب رشته، شغل و همچنین ازدواج به شخص کمک کرده تا دیدگاه بهتری نسبت به نیازها و خواسته هایش پیدا نماید.

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در غرب تهران

برای چه مشکلاتی نیاز است تا به روانشناس مراجعه نماییم؟

از آنجایی که برای بیشتر مشکلات روحی و شخصیتی میتوان از روانشناس و مشاور کمک گرفت و نیاز نیست تا حتما مشکل جدی و خاصی داشته باشیم تا به درمانگر مراجعه نمایید. اما به این نکته نیز توجه داشته باشید که یک روانشناس خوب تنها به شما مشق و تکلیف نمی دهد و می تواند از روش های مختلفی برای تاثیرگذاری و درمان در شما استفاده نماید. اما گاهی برای نهادینه شدن روش ها و یا زندگی کردن نوع دیگری از شخصیتتان به شما اقداماتی گفته شده که در طول هفته آنها را انجام دهید. وجود این اقدامات در عین حال که مطابق با نوع شخصیت شما گفته می شود ولی در کنار آن برای شما در ابتدا سخت و چالش زا می باشد، چرا که این نوع از بودنتان را تا به حال زندگی نکرده اید. اما بطور کلی بعد از انجام اقدامات در نظر گرفته شده، دید جدید تری به شرایط و پتانسیل های درونیتان پیدا می کنید.

در جلسات مشاوره ممکن است در ابتدا شما بیشتر صحبت کرده و روانشناس شنونده صحبت های شما بوده و در نهایت فقط چندین جمله بگوید. این تصور را نکنید که به علت اینکه شما بیشتر صحبت کرده اید، جلسه بی فایده بوده است. اولین نکته اینکه صحبت کردن در مورد موضوعات و مشکلاتتان و شنیده شدن آن توسط یک فرد بصورت با توجه و با کیفیت، به خالی شدن روان شما از آن موضوع کمک زیادی می کند و دومین نکته اینکه با بیان کردن آنها و پرسیدن سوالات باز توسط روانشناس، شخص را به درک بیشتری از شرایط و مشکلات خود می برد.

و در نهایت به این نکته توجه داشته باشید که فرآیند مشاوره نیاز به چندین جلسه داشته و لزوما ممکن است در یک یا دو جلسه قابلیت حل شدن و یا درمان نداشته باشد. باید در این راه صبور بوده و به نتیجه آن امیدوار باشید، چرا که داشتن روانی سالم یک نیاز اصلی و اساسی برای شما می باشد. همچنین ممکن است فرد در ابتدا نیازی به مراجعه به روانشناس در خود احساس نکند، اما با رفتن به جلسات مشاوره و پی بردن به نکاتی در مورد خود، این نیاز را جدی تر و اساسی تر در خود ببیند.

بطور کلی مشاوره و کمک گرفتن از یک روانشناس در طول زندگی فرد یک نیاز واجب و اساسی بوده که متاسفانه در کشورهای جهان سوم به آن اهمیت کافی داده نشده و یک نیاز دیده نمی شود. اما این موضوع می تواند به بهداشت روانی جامعه کمک کرده و افرادی شاد تر و امیدوار تری در طول زندگی داشته باشیم. همچنین وجود مشاور و آگاهی رسانی او در زمینه های تربیت فرزند، انتخاب همسر، تعیین شغل و انتخاب رشته تحصیلی نیز می تواند جهت زندگی ما را در مسیر درست و مناسبی قرار دهد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462