مشاوره تلفنی ترنس با روانشناس و درمان روحیات

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی برای افرادی که ترنس می باشند می تواند یک راه حل مناسب برای کمک گرفتن و دریافت راهنمایی های لازم برای این افراد باشد. از آنجایی که ممکن است این افراد در سطح جامعه مورد پذیرش قرار نگرفته و مورد آزار قرار گیرند، مشاوره و درمان برای آنها می تواند بسیار کمک کننده و مفید بوده و باعث شده تا بهتر بتوانند با مشکلات پیش رویشان کنار بیایند. این افراد معمولا از سوی جامعه، دوستان و افراد خانواده مورد پذیرش قرار نگرفته و ممکن است در کنار آن سرزنش و یا مورد تمسخر نیز قرار گیرند، بنابر این مشاوره تلفنی می تواند یک راهکار مفید و مناسب برای کمک به مشکلات افراد ترنس و ایجاد راهکارهای لازم برای زندگی بهتر آنها باشد.

مشاوره تلفنی به افراد ترنس چه کمکی می کند؟

بیشتر بدانید : ترنسکشوال چیست؟

مشاوره تلفنی چه کمکی به افراد ترنس می کند؟

مشاوره تلفنی برای افرادی که ترنس می باشند می تواند یک راه حل مناسب بوده تا در شرایطی که نیاز به مشاوره و راهنمایی دارند، از این امکان استفاده نمایند. گاهی ممکن است این افراد در شهرهای کوچک و به دور از امکانات مشاوره ای حضور داشته که برای حل مشکلات خود نتوانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده نمایند. برای اینکار کمک گرفتن از مشاوره تلفنی می تواند بهترین راه حل برای افراد بوده و از این طریق می توانند مشاوره مورد نیاز خود را تنها از طریق یک تلفن و بدون نیاز به معطلی و یا جا به جایی، دریافت نمایند.

یکی از مراکز مشاوره در این زمینه، مرکز مشاوره دکتر ذهن می باشد که دارای افراد متخصص و روانشناس بوده و این افراد می توانند در زمینه هایی مانند فردی، زوجین، افسردگی، جنسی، تحصیلی و اعتیاد به شما مشاوره مورد نیازتان را ارائه دهند. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا می باشد که فرد می تواند برحسب نیاز، مشاور مورد نظر خود را انتخاب نماید. همچنین این مشاوران دارای سوابق بالا و تجارب زیادی می باشند. این مرکز خدمات خود را به دو صورت مشاوره حضوری و تلفنی ارائه می دهد که برای دریافت مشاوره تلفنی می توانید با شماره 9099072952، تماس حاصل نمایید. این مرکز خدمات مشاوره خود را بصورت شبانه روزی ارائه داده و می تواند از ساعت 8 صبح تا 12 شب پاسخگوی نیاز شما باشد. شما می توانید از هر نقطه ای از ایران یا جهان تنها با کمک یک شماره تلفن، مشاوره خود را به راحتی و بدون معطلی دریافت نمایید.

مشاوره در چه زمینه هایی به افراد ترنس کمک می کند؟

بیشتر بدانید : ترنس به چه کسی می گویند؟ هویت جنسیتی چیست؟

مشاوره تلفنی در چه زمینه هایی به افراد ترنس مشاوره می دهد؟

مشاوره تلفنی برای افراد ترنس می تواند یک راه حل موثر و در دسترس باشد تا به این اشخاص کمک کرده تا در درک بهتری از احساسات، تجربیات و مشکلات خود قرار گیرند. افراد ترنس با صحبت کردن با یک فرد متخصص می توانند تجربیات و مشکلات خود را در میان گذاشته و در کنار آن از نظرات و راهنمایی های مشاور در این زمینه بهره مند شوند.

مشاوره تلفنی به افراد ترنس کمک کرده تا بهتر درک کنند تا چگونه با چالش های زندگی خود مواجه شوند و در کنار آن راه حل های مناسبی را در این زمینه پیدا کنند. در کنار آن این نوع مشاوره به آنها کمک کرده تا خودشان را بهتر شناخته و قدرت های خود را نیز بیشتر بشناسند.

از آنجایی که افراد ترنس معمولا در جامعه ما دارای مشکلاتی می باشند و از سوی خانواده، دوستان و جامعه پذیرش کمی برای این اشخاص وجود دارد، مشکلات شایعی نیز در این زمینه داشته که از جمله اینها به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

1. تبعیض نژادی : افراد ترنس ممکن است در جامعه با تبعیض و تبلیغات نژادی روبرو شده و همین موضوع منجر به ایجاد حس نا امنی و استرس در این افراد شود.

2. پذیرفته نشدن و طرد شدن : از دیگر مواردی که بطور معمول افراد ترنس با آن روبرو می باشند، پذیرفته نشدن و درک نشدن از سمت خانواده و جامعه می باشد. این افراد معمولا از سمت خانواده خود طرد شده و ممکن است دچار مشکلات جدی با پدر و مادر و اعضای خانواده خود شوند.

3. نقض حقوق : افراد ترنس ممکن است با نقض و تبعیض حقوق در جامعه روبرو شده و از جمله این موارد به عدم دسترسی به خدمات پزشکی، دریافت کار و یا داشتن حقوق برابر در محل کار، میتوان اشاره کرد.

4. اضطراب و افسردگی : در اثر فشارهای روانی از سوی جامعه و خانواده افراد ترنس ممکن است دچار اضطراب و افسردگی شوند.

5. عدم پذیرش خود : از آنجایی که این افراد از سوی جامعه مورد پذیرش کمی قرار می گیرند، ممکن است با پذیرش خود نیز دچار تردید شده و درباره هویت جنسیتی شان با مشکل روبرو شده که منجر به مشکلات روانی در آنها شود.

6. اختلاف جنسیت : افراد ترنس معمولا در جامعه با اختلاف جنسیت همراه بوده و این موضوع از سمت خانواده، دوستان و افراد جامعه می باشد که منجر به بروز مشکلات روانی و اجتماعی زیادی برای آنها می شود.

تمامی این موارد فشارها و ناهنجاری هایی را در افراد ترنس ایجاد می کند که گاهی سبب بروز آسیب های روانی، جسمی و در نهایت افسردگی در این افراد می شود. کمک گرفتن از مشاوره متخصص و حرفه ای در این زمینه می تواند در پذیرش هویت و روبرو شدن با مشکلات به این اشخاص کمک کرده و در کنار آن نیز راه حل های مناسبی را برای این افراد ایجاد نماید. مشاوره برای این افراد می تواند یک راه حل مناسب برای داشتن تجربه بهتر احساسات و پذیرش شرایط زندگیشان باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462