لز یعنی چی؟ همجنس بازی (لزبین) در زنان چیست؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

لز یا لزبین به تمایل و گرایش دو دختر از لحاظ فیزیکی، جنسی و احساسی به همدیگر گفته می شود. لزها یا همجنس گرایان دختر علاقه مند به برقراری رابطه جنسی با هم جنس خود می باشند تا به جای جنس مخالف. افراد لزبین با دیدن بدن برهنه یک دختر و یا تصویر آن به شدت تحریک می شوند و تمایل به برقراری رابطه جنسی با او دارند. در این مقاله به بررسی علت تمایل افراد به هم جنس خود، پرداخته و همچنین روش های تشخیص و درمان این موضوع را بررسی می کنیم.

لز یا لزبین به چه کسی گفته می شود؟

بیشتر بدانید : از کجا بفهمیم قرص اورژانسی اثر کرده؟ نحوه تاثیر و مدت اثرگذاری

علت لز یا لزبین بودن در خانم ها چه می باشد؟

لز یا لزبین نوعی گرایش جنسی برای خانم ها بوده که تمایل عشق، علاقه و برقراری رابطه جنسی با هم جنس خود را دارند. این موضوع در آقایان نیز وجود داشته که تمایل به هم جنس خود دارند و به آنها گی گفته می شود.

علت های مختلفی برای تمایلات همجنس خواهانه وجود دارد و هنوز دلیل قطعی و مشخصی برای آن معلوم نمی باشد. اما با این حال در اینجا از جمله دلایلی که منجر به تمایل همجنس گرایانه در دختران می شود را بررسی می کنیم :

1605686149 communications تجربیات دوران کودکی و نوجوانی : در دوران کودکی یا نوجوانی افراد تحت تاثیر زیادی از همسالان خود قرار می گیرند و ممکن است در این بین دوستانی داشته باشند که آنها را تشویق به برقراری رابطه جنسی با خود نمایند و این عادت رفتاری در یک دختر باقی مانده و در آینده او را به سوی لز بودن بکشاند.

1605686149 communications تجربه های ناخوشایند دوران کودکی : در برخی از دختران لز یا لزبین، تجربه های دردناکی در دوران کودکی وجود داشته که از جمله آنها آزار و اذیت های جنسی، دیدن رابطه جنسی والدین و یا مورد تجاوز قرار گرفتن، می باشد. این موارد باعث شده که در گرایش های بزرگسالی آنها تاثیرگذار بوده و احتمال تمایل آنها به لز بودن و همجنس گرا شدن را بالا برد.

1605686149 communications نا امید شدن از ازدواج با مرد : امروزه شرایط ازدواج بسیار سخت شده و این موضوع دختران را از ازدواج کردن ناامید می کند. یکی از دلایل لز شدن دختران نیز به دلیل برآوردن نیازهای جنسیشان بوده که برای اینکار به همجنس خود پناه می برند. این حالت ممکن است حتی بعد از ازدواج آنها نیز ادامه دار بوده و تمایلات همجنس گرایانه خود را بدین صورت حفظ نمایند.

1605686149 communications نداشتن خط قرمزها : در برخی افراد که در موضوعات جنسی هیچ گونه خط قرمز و مرزی برایشان وجود نداشته و تمایل دارند که هر چیزی در این زمینه را امتحان نمایند، لز بودن و تمایل به همجنس نیز در آنها شکل می گیرد.

1605686149 communications هم اتاق بودن با دخترها : در خانواده هایی که تعداد دختران آنها زیاد می باشد و اتاق کافی برای جدا بودن از یکدیگر ندارند، به ناچار در یک اتاق با همدیگر بوده و این موضوع منجر به تمایل آنها به رابطه جنسی با یکدیگر می شود.

1605686149 communications دردناک بودن رابطه جنسی : برای زنانی که تجربه رابطه جنسی دردناکی داشته و یا از این عمل وحشت دارند، به سراغ رابطه جنسی با هم جنس خود رفته که در این نوع رابطه ها درد و وحشت به سراغ آنها نمی آید.

1605686149 communications مرد ستیزی و نفرت از مردان : دلیل دیگر لز بودن زنان، دور شدن از مردان به دلیل داشتن باورهایی درباره خیانت کار، دروغگو و سو استفاده گر بودن آنها می باشد. این موارد و خشم و نفرت از داشتن تجربه هایی در این زمینه برای آنها باعث شده است که زنان به همجنس خود پناه برند.

راه تشخیص لز بودن در افراد به چه صورتی است؟

راه های مختلفی برای تشخیص تمایلات همجنس گرایانه در زنان وجود دارد، اما با کمک موارد زیر نیز می توانید تشخیص دهید که این تمایل بصورت ذاتی در شما وجود دارد یا نه.

• تمام دوستانتان از جنس دختر می باشند
• در عکس ها، فیلم ها و خیابان ها بیشتر به خانم ها نگاه می کنید
• در مواقعی که با مردی قرار دارید به فکر دوست دخترتان می باشید
• نسبت به تمایل جنسی داشتن به مردان شک دارید
• حس عشق و علاقه به یک زن دارید
• برقراری رابطه جنسی با هم جنستان برای شما جذاب می باشد
• رابطه جنسی با یک مرد برای شما جذاب و لذت بخش نمی باشد

درمان لز یا لزبین بودن چیست؟

بیشتر بدانید : علت خود ارضایی در خانم ها چیست؟

درمان لز بودن و همجنس گرایی به چه صورتی است؟

در اینگونه تمایلات جنسی، درمان زمانی موثر واقع می شود که فرد سلیقه و گرایشی نسبت به هم جنس خود نداشته و صرفا به دلایل دیگری اقدام به همجنس گرا بودن کرده است. از جمله درمان های موثر در این زمینه به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

1605686310 idea دارو درمانی : قبل از اقدام به دارو درمانی نیاز است تا فرد آزمایشات و معاینات لازم در این زمینه را انجام دهد. ممکن است مشکل فرد به دلیل ترشحات غیر عادی غدد درون ریز او بوده که پزشک با تجویز داروهای معینی در این زمینه، میزان این ترشحات را تنظیم کرده و مشکل جنسی او را برطرف می کند.

1605686310 idea درمان شناختی رفتاری : از دیگر روش هایی که می تواند به فرد در این زمینه کمک نماید، درمان شناختی رفتاری یا CBT می باشد. در این روش درمانی، روانشناس به شما کمک کرده تا افکار همجنس گرایانه خود را مدیریت کرده و همچنین سبک زندگیتان را طوری پیش برید که زمان های فراغت کمتری داشته تا بتوانید از هجوم افکار در این زمینه به ذهنتان دوری کرده و فکر و بدن خود را مشغول کارهای دیگری نمایید. به عنوان مثال ورزش کردن، گردش رفتن و مطالعه در این زمینه می تواند به فرد کمک زیادی کرده تا افکار خود را از موضوعات جنسی دور نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462