مشاوره تلفنی خانواده رایگان 24 ساعته

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

خانواده به عنوان کوچک ترین اجتماعی می باشد که هر فردی در زندگی خود آن را تجربه می کند، بنابر این اهمیت و نقش زیادی در زندگی ما داشته و مشاوره تلفنی خانواده می تواند در این زمینه به افراد کمک نماید. مشاوره تلفنی خانواده نباید تنها برای افرادی در نظر گرفته شود که توانایی پرداخت هزینه های آن را دارند، بلکه باید این نوع مشاوره ها همه اقشار جامعه را در نظر گرفته و دارای هزینه های معقول و یا رایگان باشد. همچنین گاهی به دلیل موضوعاتی مانند ترافیک و یا شلوغی زندگی های امروزی، افراد وقت کافی برای مراجعه حضوری به مشاوره خانواده را نداشته و به همین دلیل مشاوره تلفنی خانواده می تواند یک گزینه مفید و راه گشا در این زمینه باشد.

مشاوره تلفنی خانواده رایگان

بیشتر بدانید : مشاوره خانواده چه کار می کند؟

مشاوره تلفنی خانواده رایگان چه کمکی به افراد می کند؟

امروزه اهمیت مشاوره و روانشناس برای بیشتر افراد مشخص شده است و یک راهکار سازنده در جهت رشد و حل مشکلات عاطفی، زوجین و کودکان می باشد. مشاوره خانواده به همه اعضای خانواده کمک کرده تا نحوه برقراری ارتباط سالم و درست با یکدیگر را شناخته و بتوانند تعاملات سازنده ای با همدیگر داشته باشند. مشاوره تلفنی خانواده نیز از دیگر امکانات مراکز مشاوره تلفنی می باشد که خدمات مفیدی را به خانواده ها می دهد.

یکی از این مراکز معتبر در زمینه روانشناسی، مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن می باشد که دارای افراد با تجربه و کاربلد در زمینه مشاوره و روانشناسی بوده و می توانند در مواردی مانند پیش از ازدواج، کودک، زوجین، طلاق، فردی و تحصیلی به افراد مشاوره های مناسبی دهند. مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن در بیشترین ساعات شبانه روز به افراد کمک کرده تا مشاوره مورد نیاز خود را دریافت کرده و شما می توانید تنها با شماره گیری تلفن و بدون نیاز به پیش شماره، از هر نقطه ای از ایران یا جهان، مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید.

هزینه مشاوره تلفنی خانواده

بیشتر بدانید : شماره موبایل روانشناس خانم رایگان | مشاوره تلفنی خانم رایگان

هزینه مشاوره تلفنی خانواده 24 ساعته به چه صورتی است؟

امروزه هزینه مشاوره ها و روانشناس ها بسیار بالا بوده و خیلی از افراد به همین دلیل از مراجعه کردن به پیش درمانگر خودداری کرده و ترس از پرداخت هزینه های آن دارند. اما اهمیت رفتن به پیش مشاور و روانشناس در حل مشکلات و تعارضات خانواده چنان بالا بوده که مراکز مشاوره تلفنی در این زمینه تاسیس گشته است و مشاوره تلفنی خانواده در این زمینه به خانواده ها کمک زیادی می کند.

مراکز مشاوره تلفنی از میزان هزینه های کمتری برخوردار بوده و به همین دلیل برای استفاده عموم بسیار مناسب و راحت می باشد. مشاوره تلفنی خانواده به اعضای یک خانواده کمک کرده تا با یکدیگر تعاملات سازنده تر و مفید تری داشته و نوع برخورد سالم بین افراد خانواده را به آنها آموزش می دهد. خیلی از مواقع اعضای خانواده به دلیل آگاهی نداشتن درباره نوع برخورد درست با یکدیگر، مشکلاتی در این زمینه داشته و نمی توانند تعاملات مفیدی را با یکدیگر برقرار کرده و به اصطلاح از حمایت همدیگر محروم می شوند.

در خانواده هایی که دارای کودک می باشند و یا فرزند آنها در سنین نوجوانی می باشد، نوع برخورد خانواده و تربیت آنها از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد و گاهی خانواده ها نمی توانند از پس چالش ها و مشکلاتشان با فرزند خود برآمده و به همین دلیل بصورت مداوم با همدیگر به مشکل و ناراحتی برمی خورند. مشاوره تلفنی خانواده به موضوعاتی مانند پویایی در خانواده، استراتژی مقابله بهتر برای مشکل های خانوادگی، کمک کردن به کنترل روابط عاطفی در خانواده و چگونگی حمایت از یکدیگر در طول زندگی می پردازد. همچنین وجود مشکلاتی مانند اختلالات روانی، افسردگی و اضطراب و بیماری های مختلف روانی توسط مشاوره تلفنی خانواده قابل تشخیص بوده و به اعضای خانواده برای درمان آن کمک می کند.

در دسترس بوده مشاوره خانواده اهمیت زیادی داشته و به همین دلیل کمک گرفتن از مشاوره تلفنی خانواده می تواند در این زمینه به شما کمک نماید. در کنار آن از آنجایی که خانواده نقش مهمی در رشد کودکان داشته و به عنوان ابتدایی ترین اجتماع کودک می باشد، نحوه شکل گیری باورها و نحوه تعامل افراد در آن از اهمیت زیادی برخوردار بوده و روابط اجتماعی و شخصیت فرد در آینده را شکل می دهد.

آموزش دیدن در این زمینه می تواند به والدین در تربیت صحیح فرزندشان کمک کرده و همچنین بهداشت روانی بیشتری را برای اعضای خانواده به دنبال دارد. والدینی که در طول دوران کودکی فرزندشان با موضوعاتی مانند کار و زندگی سرگرم می باشند، ممکن است از تربیت فرزند خود غافل شده و به همین دلیل برای تربیت درست فرزندشان نیازمند کمک گرفتن از مشاوره تلفنی خانواده می باشند.

البته خیلی از مواقع والدین تمام تلاش خود را برای تربیت درست فرزندشان انجام داده و با وجود داشتن مشغله های زیاد زندگی، باز هم برای این موضوع وقت صرف کرده و انرژی می گذارند. اما با این حال در این زمینه ها آگاهی های کافی نداشته و همین باعث شده تا نتیجه مورد نظرشان حاصل نشود. مشاوره تلفنی خانواده به والدین در این زمینه کمک کرده تا به جای تلاش های بی فایده در این زمینه، از راهکارهای عملی و موثر کمک گرفته و بتوانند نتایج مناسب و مطلوب تری را بدست آورند. مشاوره تلفنی خانواده می تواند با هر کدام از اعضای خانواده بصورت جداگانه صحبت کرده و مشکلات هر کدام از آنها را به شکل فردی حل نماید. شما می توانید برای بهتر شدن شرایط خانواده و انسجام آن از مشاوره خانواده کمک حاصل نمایید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462