مشاوره کودک تلفنی رایگان 24 ساعته

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

از آنجایی که دوران کودکی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نقش مهمی در آینده و شخصیت فرد دارد، مشاوره کودک تلفنی می تواند در این زمینه به والدین کمک زیادی نماید. بسیاری از والدین برای پیدا کردن مشاوره کودک مناسب و با تجربه، تلاش های زیادی کرده و در خیلی از مواقع ممکن است فرد مناسب را پیدا نکرده و در این زمینه نا امید شده باشند. همچنین به دلیل مشغله های زیاد والدین و رفتن به سر کار، مراجعه حضوری برای آنها می تواند چالش بر انگیز بوده و وقت کافی در این زمینه برای آنها وجود ندارد. به همین دلیل وجود مشاوره کودک تلفنی می تواند راه حل مناسبی در اینباره بوده و امروزه استفاده از مراکز مشاوره تلفنی، به والدین در این زمینه کمک های زیادی می کند.

اهمیت مشاوره کودک تلفنی

بیشتر بدانید : دعوای پدر و مادر چه تاثیری روی روان کودک می گذارد؟

مشاوره کودک تلفنی رایگان

مشاوره کودک تلفنی می تواند به والدین در مواردی مانند مشکلات رفتاری کودک و یا وجود اختلالات روانی در آنها و تشخیص و درمان آن، کمک نماید. از ویژگی های خوب مشاوره کودک تلفنی، امکان دسترسی در هر زمان از روز بوده و به والدین کمک می کند تا در هر شرایطی به راحتی با مشاوره کودک خود تماس گرفته و در این زمینه از او کمک و راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.

از مراکز مشاوره تلفنی در این زمینه به مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن میتوان اشاره کرد که دارای روانشناسان و مشاوران مطرح در زمینه های مختلف فردی، زوجین، کودک، طلاق، تحصیلی، پیش از ازدواج و جنسی می باشد. این افراد با داشتن سالها تجربه در این زمینه می توانند مشاوره های مناسبی را به شما داده و در زمینه های مختلف به اشخاص کمک نماید. از ویژگی های خوب مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن، امکان دسترسی آسان آن به مشاوره های معتبر بوده که در بیشترین ساعات شبانه روز این امکان برای افراد فراهم می باشد. همچنین شما می توانید با شماره گیری این مرکز و بدون نیاز به پیش شماره، از هر نقطه ای از ایران و یا جهان، مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید.

مشاوره کودک تلفنی در چه مواردی به والدین کمک می کند؟

بیشتر بدانید : با کودک لوس چکار کنیم؟ نحوه جلوگیری از لوس شدن کودکان

مشاوره کودک تلفنی در چه زمینه هایی به والدین کمک می کند؟

از جمله مواردی که مشاوره کودک تلفنی برای کمک به والدین موثر می باشد، مشکلات رفتاری و اختلالات روانی در کودکان است. از جمله مشکلات شایع در کودکان که توسط مشاوره کودک قابل تشخیص و درمان می باشد به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

• تشخیص و درمان افسردگی کودک، گوشه گیری و منزوی بودن
• بررسی احساساتی مانند خشم و عصبانیت شدید و طولانی مدت در کودک
• دلیل نداشتن علاقه کودک به روابط اجتماعی
• احساساتی مانند نگرانی و اضطراب مداوم در کودک که با مواردی مانند ناخن جویدن و انگشت خوردن همراه است
• حس مسئولیت شدید داشتن نسبت به دیگران
• اضطراب جدایی از والدین
• نداشتن تمرکز و توجه
• بیش فعالی
• داشتن خیال پردازی های زیاد و مشکوک در کودک
• وجود اختلالات و تغییرات در مواردی مانند خواب، خوردن و بازی کردن
• حس ناتوانی والدین برای حل مشکلات فرزندشان

مشاوره کودک 24 ساعته

روانشناس کودک با توجه به آموزش ها و تجربه هایی که در زمینه تربیت و نحوه برقراری ارتباط با کودکان دارد، می تواند به خوبی و راحتی با کودک ارتباط برقرار کرده و از وجود مشکلات و نگرانی های او آگاهی پیدا نماید. همچنین در زمینه امور تربیتی و نحوه تربیت والدین، مشاور کودک می تواند به پدر و مادر کمک کرده تا روش های تربیتی درست و موثری را داشته باشند.

مشاوره کودک در مواردی مانند بیش فعالی کودکان نیز به والدین کمک می کند تا نحوه برخورد صحیح با کودک بیش فعال خود را یاد گرفته و همچنین به آنها کمک می کند تا از طریق روش درست، انرژی اضافی کودک را تخلیه نمایند. در مواقعی که برای بیش فعالی کودک شما، نیاز به استفاده از دارو وجود دارد، مشاوره کودک شما را به پیش روانپزشک ارجاع داده تا از این طریق بتوانید درمان های دارویی و مناسب تری را برای کنترل و درمان بیش فعالی در کودک خود داشته باشید.

همچنین در مواقعی که کودک شما دچار گوشه گیری و یا بهانه گیری های زیاد و مداوم می باشد، مشاوره کودک به شما کمک می کند تا دلایل این لج بازی ها را شناخته و برای اقدام درست آن، راه حل های مناسبی را به والدین آموزش می دهد. گاهی کودکان در سنین کم و یا دوران نوجوانی دچار افسردگی شده و در چنین مواقعی نیاز است تا حتما توسط روانشناس این موضوع تشخیص داده شده و برای درمان آن از روش های درمانی مناسب، اقداماتی صورت گیرد.

یکی از سنین حساس و چالش بر انگیز در فرزند شما دوران بلوغ و نوجوانی می باشد که کمک گرفتن از مشاوره کودک به شما این امکان را می دهد تا این دوران را با کمترین مشکل و چالش پیش رو گذاشته و بتوانید روابط بهتر و مناسب تری را با فرزند خود داشته باشید. همچنین مشاوره کودک به شما در تربیت صحیح و نحوه برخورد با فرزندتان کمک کرده و در کنار آن نیز حالات روحی که در این دوران برای او ایجاد می شود را آموزش و آگاهی می دهد. مشاوره کودک می تواند یک راهنمای خوب و مناسب برای شما محسوب شده که در سنین مختلف فرزندتان در کنارتان باشد و منجر به تربیت درست و اصولی شده و در کنار آن نیز میزان مشکلات و چالش های زندگیتان را نیز به میزان زیادی کم می کند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462