بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در اصفهان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در اصفهان به افراد در زمینه های مختلف روانشناسی، مشاوره می دهند و زیر نظر سازمان بهزیستی می باشد. این مراکز که در شهرهای بزرگ و پر جمعیت قرار دارد توانسته تا پاسخگوی نیاز افراد جامعه به مشاور و روانشناس گردد. از آنجایی که برای مراجعه حضوری و گرفتن مشاوره فردی نیاز به یک روتین هفتگی و ماهانه دارید، بهتر است از مراکز نزدیک به محل زندگی یا کار خود استفاده کرده که به دلیل ترافیک های شهری و یا دوری راه، از رفتن به پیش مشاور منصرف نشوید.

از دیگر راه های جایگزین برای مشاوره های فردی، استفاده از مراکز مشاور تلفنی می باشد که می تواند صرفه جویی قابل توجهی را در زمان شما داشته و بدون معطلی، مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید. همچنین این مراکز نیز از مشاورین و روانشناس های با تجربه و کار بلدی تشکیل شده است که می توانند پاسخگوی مسائل و مشکلات شما در زمینه های فردی، خانوادگی، تحصیلی، زوجین، کودک، جنسی و طلاق باشند. تنها کافیست تا با شماره گیری تلفن آن، به راحتی به مشاور مورد نیازتان دسترسی نمایید.

در مرکز مشاور تلفنی ما نیز افرادی با تجربه در زمینه روانشناسی و مشاوره قرار داشته که پاسخگوی نیاز شما می باشند. همچنین این افراد در بیشترین زمان های شبانه روز در خدمت شما عزیزان بوده و می توانید به راحتی و بدون نیاز به شماره گیری کد شهری، از امکانات مشاوره آنها استفاده نمایید. این امکان بصورت یکسان برای کلیه افراد در سرتا سر ایران و همچنین جهان فراهم بوده و می توانید نیاز خود به مشاور را به راحتی تامین نمایید.

بهترین مرکز روانشناسی اصفهان

بیشتر بدانید : شماره موبایل مشاور کودک خانم

مرکز مشاوره روانشناسی در اصفهان دارای چه مزایایی می باشد؟

راحتی و دسترسی آسان به مرکز مشاوره و همچنین داشتن محیطی آرام و امن از مزیت های یک مرکز مشاوره خوب می باشد. در کنار آن داشتن مشاوران و روانشناسان با تجربه در زمینه های مختلف روانشناسی باعث شده تا هر کس بر حسب نیاز خود، مشاور مورد نظرش را انتخاب نماید. همچنین در مراکز مجهز و بزرگ از آخرین متدها و روش های روانشناسی استفاده شده و با کمک تست های معتبر و روز دنیا، شما می توانید از استعدادها، توانایی ها و نوع شخصیت خود بیشتر و بهتر مطلع شوید. این تست ها به فرد کمک می کند تا در زمینه های مختلفی مانند انتخاب شغل، همسر و رشته تحصیلی، شناخت بهتر و بیشتری از خود و نیازهایش داشته باشد.

بیشتر بدانید : مشاوره قبل از ازدواج چه کمکی به زوجین می کند؟

ویژگی های مشاوره فردی چه می باشد؟

مشاوره فردی یکی از راه های موثر برای کمک به افراد در حل مشکلاتشان و رسیدن به آرامش می باشد. در واقع این نوع مشاوره ها به اشخاص کمک کرده تا انرژی از دست رفته خود را بدست آورده و بتوانند از زندگی رضایت بیشتری داشته و ارتباط بهتر و سالم تری را با افراد برقرار نمایند. هدف از این مشاوره ها بهبود کیفیت زندگی شخص بوده و به سلامت بهداشت روان آنها نیز کمک می کند. شما می توانید در اتاق مشاوره، هر آنچه که به ذهنتان می آید را بدون ترس و نگرانی بیان کنید.

مشاوره فردی دارای مزیت های زیادی بوده که از جمله آنها شامل موارد زیر است :

tick 2 داشتن توجه کامل به مراجعه کننده : در مشاوره فرد از توجه کامل روانشناس خود برخوردار بوده و همچنین مشاور از تسلط کامل بر مراجعه کننده برخوردار است و در واقع هر دو طرف در جلسه مشاوره بصورت کامل بر موضوع مطرح شده مسلط می باشند.

tick 2 برنامه ریزی کردن مناسب : از ویژگی های خوب مشاوره فردی امکان برنامه ریزی بصورت شخصی بوده که از برنامه ریزی گروهی موثرتر می باشد. این موضوع روند درمان را سریع تر کرده چرا که برنامه ها متناسب با شخصیت فرد و همچنین شرایط زندگی او می باشد. در کنار آن این برنامه ها هر جلسه با کمک مشاور بررسی شده و موانع آن برداشته می شود.

tick 2 محرمانه ماندن جلسات : در مشاوره، فرد تمامی موضوعات و مسائل خود را بصورت کاملا محرمانه و شخصی مطرح کرده و بدون نگرانی این موضوعات در پیش روانشناس باقی می ماند. این امکان در مشاوره های گروهی وجود نداشته و ممکن است شخص نتواند به دلیل حضور افراد دیگر، به راحتی مشکلات خود را بازگو نماید.

tick 2 قضاوت نشدن : یکی از مزایای رفتن به پیش مشاور این می باشد که می تواند بدون ترس از قضاوت به راحتی موضوعات و مسائل خود را مطرح نماید. روانشناس بدون سرزنش به صحبت های او گوش داده و رفتار و عملکرد شخص را مورد قضاوت قرار نمی دهد.

tick 2 بیان احساسات بصورت آزادانه : در اتاق مشاوره شخص می تواند به راحتی و بدون ترس و نگرانی احساسات خود را ابراز نماید. برای افرادی که سخت می توانند احساساتی مانند خشم، گریه، غم و شادی را بروز دهند، اتاق مشاوره جایگاهی امن برای تجربه این حس ها بوده که بدور از قضاوت و حس سرزنش یا تمسخر می توانند این احساسات را به راحتی بروز دهند.

وجود یک مشاور یا روانشناس در زندگی فرد به او کمک می کند تا شناخت بهتری نسبت به خود داشته و در کنار آن در مواقع بحران و مسائل زندگی، به راحتی از این موانع عبور کرده و حس و حال بهتری را تجربه نماید. تمام این موارد منجر شده تا شخص از سلامت روان بهتری برخوردار بوده و احساس رضایت و امیدواری بیشتری نسبت به زندگی و شرایط خود داشته باشد. امروزه رفتن به پیش مشاور می تواند به عنوان یک نیاز تلقی شده و برای بیشتر افراد جامعه موثر می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462