نشانه های خیانت در آقایان چیست؟ چگونه آن را تشخیص دهیم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت در آقایان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

خیانت در آقایان می تواند ابعاد مختلفی از زندگی و روابط را تحت تاثیر قرار داده و این خیانت می تواند در جنبه های احساسی، فیزیکی و یا جنسی صورت بگیرد. خیلی از افراد بر این باورند که خیانت در آقایان بیشتر به دلایل جنسی انجام می شود، اما بر طبق آمار انجام شده در این زمینه، 90 درصد از خیانت های آقایان به دلیل مشکلات در زندگی مشترک و مسائل عاطفی می باشد. خیانت می تواند بنیان زندگی و یا رابطه را از بین برده و مشکلات روحی و روانی زیادی را برای فردی که خیانت می بیند، ایجاد نماید. در نتیجه بهتر است با نشانه های خیانت در آقایان بیشتر آشنا شده و آنها را تشخیص دهید.

علت های خیانت در آقایان

بیشتر بدانید : علت خیانت در آقایان چیست؟ چگونه جلوگیری کنیم؟

نشانه های خیانت در آقایان

این نشانه های بصورت قطعی نبوده و نمیتوان بطور قاطع این نشانه ها را دلیل بر خیانت در آقایان دانست. شما در صورت مشاهده تعدادی از این نشانه ها نباید آن را دلیل بر خیانت همسر خود دانسته و در مواقعی که تعداد زیادی از این نشانه ها را نیز مشاهده کردید، بهتر است ابتدا با همسرتان درباره علت آن صحبت کرده و سپس از مشاور در این زمینه کمک بگیرید.

1. بی تفاوتی : از اولین نشانه های خیانت در آقایان، بی تفاوتی می باشد. در مواقعی که همسر شما نسبت به گذشته به شما توجه کمتری نشان داده و یا نسبت به خواسته های شما بی تفاوت است، ابتدا باید دلیل آن را بدانید، ممکن است به دلیل مشغله های کاری و زندگی باشد.

2. سرد مزاجی : خیانت در آقایان می تواند منجر به سرد شدن آنها از لحاظ عاطفی و جنسی شده و به بی میلی آنها منجر شود.

3. پنهان کاری : در بیشتر افرادی که خیانت می کنند، مخفی کاری و پنهان کاری های زیادی در برابر همسر خود دارند. بطور مثال تلفن خود را در برابر شما مخفی کرده و یا تلفن های بی موقع خود را در برابر شما پاسخ نمی دهند.

4. محبت کردن زیاد : ممکن است خیانت در آقایان باعث شده که دچار عذاب وجدان شده و نسبت به گذشته محبت بیشتری به شما نمایند و یا به دلیل اینکه شک و ظن را از شما دور کنند، بیشتر از قبل به شما محبت نمایند.

5. پرخاشگری و بهانه جویی : از دیگر نشانه هایی که مردان برای پایان دادن به رابطه و یا در مواقع خسته شدن از آن انجام می دهند، دعوا و بهانه جویی می باشد. این کار باعث شده تا بهانه ای برای پایان دادن به رابطه و یا رفتار شما داشته و راحت تر به رابطه دیگر خود بپردازند.

6. کاهش میل و یا توان جنسی : از دیگر نشانه های خیانت در آقایان کم شدن میل آنها به برقراری رابطه جنسی با همسرشان می باشد. البته عوامل دیگری مانند فشار کار، افسردگی، بیماری های روحی و یا جسمی نیز می تواند دلیل این موضوع باشد.

7. بیماری های مقاربتی : وجود بیماری های مقاربتی در صورتی که هردوی شما سالم بوده اید، می تواند نشانه خیانت در آقایان باشد، چرا که این بیماری ها تنها از طریق رابطه جنسی به فرد منتقل می شود.

8. مسافرت های بی دلیل و طولانی : از دیگر نشانه های خیانت در آقایان، رفتن به مسافرت های متعدد و طولانی می باشد که بدون حضور شما بوده و یا بهانه داشتن جلسات کاری در خارج از ساعات کاری و آخر هفته می باشد.

9. رسیدگی زیاد به ظاهر خود : در مواقعی که مرد به ظاهر خود بیش از قبل رسیدگی کرده و یا تغییرات زیادی در آن ایجاد می کند، می تواند نشانه خیانت او در نظر گرفت، اما این موضوع به تنهایی کافی نبوده و نباید تنها آن را دلیل بر خیانت دانست.

10. دروغگویی و فراموش کاری : دروغ گفتن و فراموش کردن از دیگر نشانه های خیانت در آقایان می باشد. معمولا افراد در این مواقع برای پوشاندن خطای خود مجبور به دروغ گفتن شده و ممکن است آن را بعد از چند روز فراموش کنند.

دلایل خیانت در آقایان

بیشتر بدانید : اصلی‌ ترین دلایل خیانت زناشویی چیست؟

علت خیانت در آقایان چه می باشد؟

1605686149 communications به بلوغ فکری نرسیدن : در مردانی که به بلوغ فکری نرسیده اند، خود را متعهد و مقید به چهارچوب زندگی مشترک ندانسته و به دلیل اینکه درک زیادی از زندگی مشترک ندارند، برقراری رابطه با شخص دیگر را حق خود می دانند. نداشتن بلوغ فکری از مهم ترین دلایل خیانت در مردها می باشد و به همین دلیل رسیدن به بلوغ فکری باید از فاکتورهای مهم پیش از ازدواج در نظر گرفته شود.

1605686149 communications عزت نفس پایین و نداشتن رضایت از خود : مردهایی که به دلایل مختلفی خود را به قدر کافی جذاب و خوش قیافه ندانسته و از کمبود عزت نفس و اعتماد به نفس برخوردار می باشند، برای اینکه ضعف خود را پوشانده و احساس رضایت بیشتری را کسب نمایند، به دنبال رابطه دیگری می روند. با وجود اینکه این احساسات عموما لحظه ای و گذرا می باشد، اما خیانت نیز به دلیل همین احساسات لحظه ای و گذرا رخ می دهد.

1605686149 communications پایان دادن به رابطه و یا زندگی زناشویی : به دو دلیل پایان دادن به زندگی زناشویی با خیانت همراه می باشد یکی به دلیل اینکه مرد از تنهایی می ترسد و به همین دلیل روابط موازی ایجاد کرده تا بعد از پایان دادن به زندگی مشترک خود دچار تنهایی نشود و دوم به دلیل اینکه فرد درک درستی از رابطه و احترام به آن نداشته و می خواهد از این طریق منجر به تنفر زن و ترک کردن او از زندگی مشترک شود.

1605686149 communications آسیب های زمان بچگی : از دیگر دلایل خیانت در آقایان، آسیب های دوران کودکی می باشد که دلایل مختلفی می تواند منجر به بروز خیانت در او شده که از جمله آنها به دنبال تکیه گاه امن بودن می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت در آقایان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462