مشاوره تلفنی شکست عشقی با روانشناس | مشاور رایگان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

شکست عشقی یکی از سخت ترین و تلخ ترین تجارب در زندگی هر فردی می باشد و مشاوره تلفنی شکست عشقی می تواند به افراد در این زمینه کمک کرده و راهکارهای موثری برای مواجه با این موضوع ارائه دهد. گاهی افراد به دلیل مشغله های زندگی و یا شلوغی زندگی شهری از رفتن به پیش مشاور خودداری کرده و همین موضوع نیز باعث شده تا مسائل و مشکلات آنها بیشتر شده و یا بر روی روان و جسم آنها اثرات زیادی گذارد. از جمله شایع ترین تاثیرات این موضوع افسردگی می باشد که یکی از بیماری های شایع در جهان است. اما راه حل مناسبی برای مواقعی که فرد زمان کافی برای مشاوره حضوری ندارد وجود داشته و آن کمک گرفتن از مشاوره تلفنی می باشد. این نوع مشاوره ها به شما کمک می کند تا در هر زمان و هر مکانی که قرار دارید، مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مشاوره تلفنی شکست عشقی با روانشناس

بیشتر بدانید : راهکارهای موثر برای مقابله با شکست عشقی

مشاوره تلفنی شکست عشقی چه کمکی به افراد می کند؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم شکست عشقی یکی از تجارب سخت و دردناک در زندگی هر فرد می باشد. تجربه جدایی و پایان یک رابطه عاطفی به هر دلیلی که باشد می تواند فرد را با مشکلاتی مواجه کرده و منجر به آسیب به روان و جسم او شود. کمک گرفتن از مشاور در این زمینه می تواند یک راهکار مناسب و اصولی باشد. مشاور به فرد کمک می کند که بهتر شرایط ایجاد شده را درک کرده و با روش هایی، آسان تر از این شرایط عبور نماید. مشاوره تلفنی شکست عشقی یکی از راه های در دسترس و آسان می باشد که به شما از هر نقطه ای از ایران و جهان این امکان را می دهد تا با در دست داشتن یک تلفن، مشاور مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن یکی از این مراکز مشاوره می باشد که دارای افراد متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف روانشناسی بوده و می توانند به شما در مواردی مانند مشاوره فردی، زوجین، جنسی، افسردگی و شکست عشقی، مشاوره مورد نیازتان را ارائه دهند. این مرکز دارای مشاورین خانم و آقا می باشد که شما می توانید بسته به نیاز خود مشاورتان را انتخاب نمایید. همچنین از مزیت های این مرکز پاسخگویی در بیشترین ساعات شبانه روز می باشد که از ساعت 8 صبح تا 12 شب می توانید با شماره 9099072952 تماس گرفته و بدون نیاز به معطلی، مشاوره تخصصی خود را دریافت نمایید.

تاثیر مشاوره تلفنی شکست عشقی با روانشناس چیست؟

بیشتر بدانید : درمان قلب شکسته | چگونه دل شکسته را درمان کنیم؟

مشاوره تلفنی شکست عشقی در چه زمینه هایی به افراد کمک می کند؟

مشاوره تلفنی شکست عشقی در زمان هایی که فرد دچار شکست عشقی و از دست دادن رابطه عاطفی می شود، می تواند به او کمک کرده تا با احساسات و افکار خود در این زمینه بهتر کنار بیاید. شکست عشقی ممکن است در اثر مواردی مانند خیانت، نداشتن وجه های مشترک اخلاقی و اختلافات زیاد رخ دهد، دلیل این موضوع هر چیزی که باشد می تواند منجر به ناراحتی و آسیب های روحی به هر کدام از طرفین شود. بنابر این نیاز است تا در این زمینه از یک فرد متخصص و کاربلد کمک گرفته شود. از جمله مزیت هایی که کمک گرفتن از مشاوره تلفنی شکست عشقی می تواند برای فرد داشته باشد، موارد زیر است :

1. ارائه حمایت و فضای امن : فردی که دچار ضربه عاطفی شده است در درجه اول نیاز دارد تا در محیطی امن و بدون قضاوت، صحبت های خود را مطرح نماید تا از این طریق احساسات و تجربیات خود را به راحتی عنوان کند. در کنار آن این فرد نیاز به دریافت حمایت عاطفی لازم داشته تا بتواند دوباره به شرایط عادی زندگی خود باز گردد. همه این موارد توسط یک مشاور تلفنی و فرد متخصص به خوبی انجام می شود.

2. کمک به فرآیند دوری : فرآیند دوری و ترک از رابطه قبلی می تواند زمان بر و سخت باشد. در چنین شرایطی، یک مشاور و روانشناس می تواند به شخص کمک کرده تا روش های سازنده و موثری را برای پذیرش و ارزیابی این مرحله در اختیار فرد قرار دهد. کمک گرفتن از مشاور باعث شده تا شخص دوباره به رابطه قبلی خود باز نگذشته و گذر از این مرحله را آسان تر نماید.

3. ارائه راه حل های مناسب و موثر : مشاوران و روانشناسان به دلیل داشتن تجارب بالا و دانش زیاد در این زمینه می توانند به فرد راهکارهای موثر و مناسبی را برای مواجه با شکست عشقی ارائه دهند. این راهکارها باعث شده تا شخص وضعیت روانی بهتری پیدا کرده و سریع تر بتواند به روند زندگی اجتماعی خود باز گردد.

4. ارائه استراتژی های مناسب : مشاوره به فرد کمک می کند تا استراتژی های مقابله با درد و غم شکست عشقی را یاد گرفته و از این طریق بتواند روند درمان خود را تسریع داده و سریع تر بهبود روانی حاصل نماید.

همه این موارد در نهایت منجر به سریع تر شدن روند درمان فرد شده و باعث می شود تا بهتر با موضوع شکست عشقی مواجه شده و به جای تجربه غم طولانی آن که ممکن است به افسردگی و آسیب های روحی و جسمی منجر شود، به فرد کمک می کند تا بهتر با این موضوع کنار آمده و عملکرد مناسب تری داشته باشد. در کنار آن فرد دارای تجارب بیشتری شده که می تواند به شناخت بهتر خود و نیازهایش کمک نماید تا در رابطه بعدی خود میزان موفقیت بیشتری را کسب کند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462