سوپرایز بارداری | چطور به شوهرم بگم باردارم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

سوپرایز بارداری و خبر باردار شدن به همسر می تواند یکی از هیجان انگیز ترین و خاطره انگیز ترین لحظات زندگی هر فردی باشد. سوپرایز بارداری و اعلام این خبر به همسر و خانواده ها برای یک خانم لحظه به یاد ماندنی بوده که می توانید برای آن برنامه ریزی کرده و آن را به شکل زیبا و خلاقانه ای اعلام نمایید. امروزه راه های ابتکاری و زیادی برای سوپرایز بارداری وجود دارد که در این مقاله چند مدل از این راه ها را به شما پیشنهاد می دهیم تا به کمک اینها و یا اضافه کردن ایده های خلاقانه دیگر، لحظه زیبایی را برای خود و همسرتان رقم زنید.

روش های جدید سوپرایز بارداری

بیشتر بدانید : چگونه برای بارداری برنامه ریزی کنیم؟ نکات مهم

چه نکاتی را نیاز است تا در موقع سوپرایز بارداری انجام دهیم؟

درست است که این خبر بسیار خوشحال کننده بوده و می تواند حس خوبی را در همسرتان ایجاد نماید، اما با این حال نیاز است تا نکاتی را در این زمینه رعایت کرده تا لحظه اعلام خبر به یاد ماندنی تر و بهتر شود. در اینباره به نکات زیر توجه نمایید :

1605686310 idea زمان مناسبی پیدا کنید : بهتر است در سوپرایز بارداری به اهمیت گفتن آن در زمان مناسب توجه نمایید. با توجه به شناخت همسرتان و آشنایی با روحیات او می توانید از زمان هایی استفاده کنید که همسرتان خسته، عصبانی یا ناراحت نبوده تا بتواند عکس العمل مناسب و خوبی را نشان دهد. مثلا ممکن است در زمان ورود او از سر کار به خانه، خسته بوده و یا به دلیل اتفاق هایی که در سر کار رخ داده است، حال روحی مناسبی نداشته باشد. می توانید ابتدا کمی زمان داده تا به حال و هوای خانه برگشته و از فکر اتفاق ها و مشکلات زندگی دور شود و یا کمی استراحت کرده تا سرحال شده و بتواند حال بهتری را تجربه نماید.

اگر زمانیکه متوجه بارداری شده اید به یک روز تعطیل و یا مناسبت خاصی در زندگیتان نزدیک است، می توانید تا رسیدن به آن مناسبت صبر کرده و باعث خاطره انگیز تر شدن آن روز شوید.

1605686310 idea محیط مناسبی را استفاده کنید : اگر دوست دارید تا این خبر و عکس العمل همسرتان کاملا شخصی و در کنار شما اتفاق بیافتد، حتما اینکار را در محیط خانه و بصورت دوتایی انجام دهید. همچنین ممکن است شما دوست داشته باشید که این موضوع را در جمع به همسرتان بگویید، اما او به دلیل خجالتی بودن و یا درونگرا بودن، واکنش خود را بصورت مطلوبی بیان نکند. بنابر این بهتر است تا این کار را بصورت دوتایی انجام دهید.

1605686310 idea از این لحظه زیبا فیلم برداری کنید : سعی کنید در جایی از خانه که قصد دارید تا به همسرتان درباره سوپرایز بارداری بگویید، حتما دوربین را به شکلی مخفی کار گذاشته و بر روی حالت فیلم برداری قرار دهید تا از این لحظه زیبا فیلم و عکس یادگاری داشته باشید.

سوپرایز بارداری

بیشتر بدانید : علت دلشوره و اضطراب در دوران بارداری چیست؟

روش های خلاقانه برای اعلام خبر سوپرایز بارداری

راه های مختلفی برای خبر بارداری وجود دارد که می توانید از این روش ها ایده بردارید.

tick 2 جواب آزمایش را در یک جعبه قرار دهید : می توانید از برگه سونوگرافی برای متوجه شدن خبر بارداریتان استفاده نمایید و این برگه را در داخل جعبه شیرینی، جعبه کادو و یا بر روی دسته گل قرار داده و آن را به همسرتان دهید و به او بگویید که داخل جعبه را نگاه کند. استفاده از جواب بی بی چک نیز می تواند برای خبر بارداری استفاده شود.

tick 2 صدای قلب نوزاد را برای او پخش کنید : اگر زمانیکه متوجه بارداری خود شده اید و صدای قلب نوزادتان در سونوگرافی برای شما پخش شده است، می توانید این صدا را ضبط کرده و بر روی گوشی خود ذخیره نمایید. بعد می توانید از همسرتان بخواهید تا به این صدا گوش دهد و یا آن را آلارم قرار دهید و از عکس العمل شوهرتان فیلم بگیرید.

tick 2 کمک گرفتن از وسایل نوزاد : می توانید از جوراب نوزاد و یا لباس نوزاد در جاهایی از خانه استفاده کرده و یا آن را در داخل جعبه کادو قرار دهید و از همسرتان بخواهید که جعبه را باز کند. برای اینکه جنسیت فرزندتان هنوز مشخص نشده است می توانید از رنگ های خنثی در این زمینه استفاده نمایید.

tick 2 چاپ کردن نوشته : می توانید از نوشته هایی مانند من باردارم، بابا جونم من دارم میام و از این دست نوشته ها بر روی تی شرت، ماگ و یا وسایل دیگر استفاده کرده و از این طریق سوپرایز بارداری خود را اعلام نمایید. در کنار نوشته می توانید از تصویر سونوگرافی نیز استفاده کنید و این تصویر را نیز چاپ کنید تا همیشه به یادگار بماند. در این زمینه شرکت های مختلفی در اینترنت وجود داشته که با کمک آنها می توانید این نوشته ها را سفارش دهید.

tick 2 از مرور عکس ها استفاده کنید : می توانید عکس سونوگرافی خود را بین آلبوم عکس هایتان قرار داده و در حالیکه با همسرتان به مرور این عکس ها می پردازید، متوجه خبر بارداری تان شود. همچنین در صورتیکه آلبوم عکس ندارید می توانید این کار را با کمک گوشی انجام داده و در بین عکس های گوشی تان، عکس بارداری رو گذاشته و در عکس بعدی جمله ای قرار دهید که در آن خبر آمدن فرزندتان باشد. همچنین می توانید کلیپ ویدیویی کوتاهی در این زمینه درست نمایید.

tick 2 نامه کودکانه بنویسید : می توانید از زبان فرزندتان نامه ای ساده و کودکانه نوشته و خبر آمدنش به این دنیا را به پدرش دهید. این نوشته را در داخل پاکتی بگذارید و آن را در روی میز و یا جایی که منجر به جلب توجه همسرتان می شود، قرار دهید. این کار باعث شده تا همسر شما توجهش به نامه جلب شده و بعد از باز کردن آن و خواندن نامه، متوجه خبر بارداری تان شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره فردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462