بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در اردبیل

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در اردبیل به شما در امور مختلف مشاوره و روانشناسی کمک زیادی می کند. این مراکز زیر نظر سازمان بهزیستی کشور بوده و دارای مجوز رسمی می باشد. روانشناسی به عنوان یک علم می تواند در زمینه های مختلفی در کیفیت زندگی افراد و همچنین سلامت روانشان به آنها کمک کند و بطور کلی ارتباط مستقیمی در بهبود شرایط هر فرد دارد. اما این موضوع به دلایل مختلفی ممکن است برای همه افراد جامعه یک نیاز طلقی نشده و مراجعه به روانشناس به تعویق انداخته شود. یکی از این دلایل مشغله های زیاد افراد بوده که باعث شده تا کمتر بتوانند برای به پیش مشاوره رفتن وقت بگذارند. شلوغی شهرهای بزرگ و وجود ترافیک و دوری راه نیز از دلایل دیگر این موضوع می باشد.

برای حل این مشکل مراکز مشاوره تلفنی مختلفی تاسیس گردیده تا افراد بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری، مشاوره خود را دریافت نمایند. همچنین این امکان بصورت یکسان و برای همه افراد جامعه فراهم بوده تا از مشاوران و روانشناسان متخصص و کار بلد استفاده کنند. در این مراکز مشاوره های مختلفی در زمینه های کودک، زوجین، ازدواج، طلاق، تحصیلی و فردی داده می شود.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز افراد روانشناس و مشاوران با تجربه ای قرار داشته که در بیشترین ساعات شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان می باشند. این امکان برای کلیه فارسی زبانان در داخل ایران و جهان بصورت یکسان فراهم بوده و شما می توانید تنها با یک شماره تلفن، نیازه خود به مشاور را به راحتی تامین نمایید.

مرکز روانشناسی اردبیل

بیشتر بدانید : مشاوره درمان اختلال شخصیت خود شیفته

در مرکز مشاوره روانشناسی در اردبیل چه امکاناتی قرار دارد؟

در مراکز مشاوره روانشناسی بزرگ و مطرح علاوه بر داشتن روانشناسان با تجربه در زمینه های مختلف، روش های نوین دیگری نیز وجود داشته که با آخرین متدهای روانشناسی همراه می باشد. یکی از این روش ها استفاده از تست های مطرح شخصیت شناسی و استعداد یابی است. در این نوع تست ها افراد می توانند به جنبه های مختلف شخصیت و استعداد خود دست یافته و در زمینه هایی مانند انتخاب همسر، انتخاب رشته تحصیلی و شغل، از این تست ها کمک بگیرند. همچنین مراکز مشاوره با کیفیت دارای محیطی آرام و امن بوده که به آرامش افراد مراجعه کننده کمک کرده و حس خوبی را در آنها ایجاد می کند.

بیشتر بدانید : تیپ شخصیت مفید برای جامعه

کاربرد روانشناسی در زندگی روزمره افراد چیست؟

روانشناسی در بخش های مختلفی از زندگی تاثیر گذار بوده که شاید افراد از این موضوعات و نقش آن در کیفیت زندگیشان اطلاعی نداشته باشند. در این بخش به بررسی این تاثیرات و نقش آنها در زندگی می پردازیم.

tick 2 روانشناسی و نقش آن در ایجاد انگیزه در زندگی : گاهی ممکن است در زندگی یک شخص همه چیز به خوبی و سر جای خودش باشد، اما فرد انگیزه و معنای خاصی برای ادامه مسیر نداشته باشد. ایجاد حس انگیزه باعث شده تا با حس و انرژی بیشتری به زندگی پرداخته و هر روز با امید بیشتری از خواب بیدار شویم. پس نقش انگیزه و امید داشتن بسیار حائز اهمیت است و روانشناسی می تواند در بالا رفتن سطح علاقه افراد بسیار تاثیرگذار باشد. روانشناسی برای کشف چیزهای جدید در وجودتان و هدف گذاری در زندگیتان نقش بسیار مهمی را ایجاد می کند.

tick 2 روانشناسی در مدیریت زندگی : روانشناسی به شما کمک می کند تا در موقعیت های حساس و دشوار زندگیتان بتوانید مدیریت بحران داشته و از پس شرایط به خوبی بر آیید. تکنیک های ساده و کاربردی این علم به شما در مدیریت بیشتر زندگی کمک زیادی می کند.

tick 2 روانشناسی و بالا بردن تعاملات اجتماعی : در این زمینه شما می توانید سطح روابط عمومی خود را بالا برده و کیفیت این رابطه ها را بهتر و بیشتر نمایید. همچنین اهمیت نوع گفتار، رفتار و زبان بدن برای شما بیشتر مشخص شده که با کمک این تکنیک ها می توانید تعاملات با کیفیت تری را انجام دهید.

tick 2 درک متقابل : این موضوع می تواند نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری در بهبود روابط عاطفی و اجتماعی شما داشته باشد. درک کردن شاید ساده به نظر آید، اما درک افراد کاره پیچیده ای بوده که نیاز به شناخت انواع تیپ شخصیتی و نوع رفتاری اشخاص دارد. درک احساسات افراد به آنها احساس بهتر و صمیمی تری با شما می دهد. در نهایت این موضوع کیفیت روابط شما را بیشتر می کند.

tick 2 روانشناسی و نقش آن در تصمیم گیری ها : از آنجایی که گاهی گرفتن یک تصمیم برای شخص خیلی کاره سخت و مشکلی می باشد، روانشناسی در این زمینه می تواند به افراد کمک زیادی نماید. برای افرادی که در تصمیم گیری ها بسیار سخت گیر می باشند، روانشناسی می تواند بسیار کمک کننده باشد و فواید و هزینه های یک تصمیم را برای شخص تجزیه و تحلیل نماید.

tick 2 روانشناسی و نقش آن در تقویت حافظه : گاهی کاهش میزان حافظه به دلیل اختلال در تمرکز افراد می باشد و روانشناسی در این زمینه راهکارهای مختلفی داشته که می توانید با رفتن به پیش مشاور و یا گذراندن درمان های مربوط به این موضوع، در تقویت حافظه خود و اختلال تمرکز، کمک نمایید.

tick 2 روانشناسی و افزایش میزان بازده کاری : روانشناس در این راه به شما در شناسایی میزان توانایی ها و استعدادهایتان کمک زیادی کرده و پتانسیل وجودتان را به شما نشان می دهد. در واقع گاهی ما به دلیل مانع های ذهنی و ترس هایمان نمی توانیم از حداکثر توانایی ها و ویژگی های وجودی مان کمک گرفته و در این راه روانشناسی می تواند بسیار مفید و کمک کننده باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462