بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در اراک

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در اراک جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر روانشناسی می باشد. این مراکز دارای افراد متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف مشاوره بوده که می توانند نیازه افراد جامعه را تامین نمایند. رفتن به پیش روانشناس و گرفتن مشاوره در زمینه های مختلف ممکن است زمان بر بوده و در طی چندین ماه صورت گیرد. به همین دلیل نیاز است تا افراد از مراکز مشاوره نزدیک به محل زندگی و یا کارشان استفاده کرده که دوری مسیر منجر به منصرف شدن آنها از ادامه راه نشود. همچنین در بیشتر مراکز مشاوره روانشناسان مختلفی قرار داشته که در زمینه های فردی، زوجین، پیش از ازدواج، طلاق، کودک، جنسی و تحصیلی مشاوره می دهند. اما نیاز است تا این افراد با زمینه مورد نیاز برای مشاوره شما، دارای تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط باشند.

امروزه به دلیل مشغله های زندگی هر فرد و دوری راه ها، از مرکز مشاوره تلفنی برای خدمات بهتر و بیشتر مشاوره ای استفاده می شود. این مراکز دارای متخصصین و افراد با تجربه در زمینه مشاوره و روانشناسی بوده و می توانند خدمات خوبی را ارائه دهند. از ویژگی های خوب این مراکز امکان استفاده همه افراد جامعه از امکانات یکسان و برابر می باشد که تنها با در دست داشتن یک تلفن شما می توانید به مشاوره مورد نیازتان دست پیدا نمایید.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز دارای روانشناسان و مشاوران با تجربه و مجرب می باشد که در زمینه های مختلف به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد. این مرکز در بیشترین ساعات شبانه روز امکان پاسخگوی به افراد را داشته و بدین ترتیب برای افراد داخل و خارج از کشور گزینه بسیار مناسبی می باشد. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره، تنها با شماره گیری تلفن آن و بدون نیاز به پیش شماره، به خدمات مورد نیاز خود دست پیدا نمایید.

بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در اراک

بیشتر بدانید : راه های رفع استرس کودکان + نشانه های استرس کودکان

مرکز مشاوره روانشناسی در اراک دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

مراکز مشاوره بزرگ و پیشرفته از آخرین متدها و روش های روز دنیا برای مشاوره استفاده می کنند. این مراکز به روز بوده و برای بهتر و سریع تر شدن روند درمان، از مقالات علمی و ثابت شده در زمینه مشکل و یا بیماری شما استفاده کرده و آنها را بکار می گیرند. همچنین این مراکز دارای دستگاه هایی مانند نوروفیدبک و بیوفیدبک می باشد که در بعضی از بیماری ها به تسریع روند درمان کمک می کند. وجود تست های روانشناسی معتبر در این مراکز و بررسی مواردی مانند تیپ شخصیتی، رفتار و استعدادهای شما نیز از نمونه های دیگر ویژگی های این مراکز بوده که در مواردی مانند انتخاب رشته تحصیلی، انتخاب شغل و مشاوره پیش از ازدواج کمک کننده و مفید می باشد.

بیشتر بدانید : آسیب های دروغ و راه های درمان دروغگویی

ویژگی های یک روانشناس و مشاور خوب چیست؟

از آنجایی که روانشناسی به عنوان یک علم درباره مطالعه رفتار و فرآیندهای ذهنی می باشد، این علم به افراد کمک می کند تا علت رفتارهای خود را بهتر فهمیده و چگونگی ارتباطاتشان را درک نمایند و همچنین روانشناسی باعث شده تا با خودمان و دیگران بهتر برخورد کرده و روابطمان را بهبود ببخشیم که در نهایت منجر به شادی و رضایت ما می شود. روانشناسی در حوزه های مختلفی گسترش یافته که از جمله آن بهداشت روانی، آموزش و روان درمانی می باشد. روانشناسی در زندگی هر فرد جایگاه ویژه ای داشته و بنابر این بهتر است تا با مراجعه به یک روانشناس خوب، از امکانات بهتری برخوردار شویم.

ویژگی های یک روانشناس خوب شامل موارد زیر است :

tick 2 قابل اعتماد بودن : یک روانشناس در درجه اول باید برای مراجع خود قابل اعتماد و امن باشد. این بدان معنا می باشد که اطلاعات شخصی فرد در اتاق مشاوره، به هیچ کس یا فرد دیگری منتقل نشود و محفوظ بماند.

tick 2 توجه کامل به مراجع : یک روانشناس در هنگام صحبت کردن مراجع، باید تمام حواس خود را به او داده و به شکلی فعال به صحبت های او گوش دهد تا فرد احساس شنیده شدن و درک شدن داشته باشد.

tick 2 داشتن سابقه کاری مرتبط : شما در هنگام مراجعه به پیش روانشناس باید این نکته را در نظر داشته باشید که نوع تخصص او با نوع مشاوره شما مرتبط باشد و در کنار آن دارای تجربه کاری بالا و حرفه ای بوده که بتواند در آن زمینه به شما کمک نماید.

tick 2 صبور بودن : یک روانشناس خوب باید از صبر و تمرکز زیادی برخوردار بوده و در روند درمانی شخص به نتیجه کار امیدوار باشد.

tick 2 همدلی : داشتن این ویژگی در یک روانشناس بسیار دارای اهمیت می باشد، چرا که در صورت نداشتن همدلی مناسب، مراجع احساس درک شدن و پذیرفته شدن نمی کند.

tick 2 تحلیل گر بودن : روانشناس باید قدرت تجزیه و تحلیل موضوعات، رفتارها، عقاید و احساسات را داشته و بتواند نشانه های بدست آمده از مراجع را به خوبی کشف کرده و به موضوع اصلی مربوط کند.

tick 2 حفظ کردن حریم خصوصی : روانشناس خوب باید در حفظ حریم شخصی مراجع کوشا بوده و اطلاعات او را در معرض دید عموم و یا افراد دیگر قرار ندهد. همچنین اتاق درمان باید به گونه ای باشد که صدای بیمار به بیرون نرفته و بدین ترتیب به راحتی بتواند صحبت کند.

tick 2 توانایی برقرار کردن ارتباط با دیگران : یک روانشناس خوب باید قابلیت برقراری ارتباط با مراجع را داشته و بتواند به شکلی موثر و مفید با او در ارتباط باشد. ممکن است افرادی به دلیل درون گرا بودن به راحتی و در جلسات اول قادر به صحبت کردن در مورد موضوعات خود نبوده که روانشناس می بایست در این موضوع توانایی برقراری ارتباط با مراجع را داشته باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462