بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در سعادت آباد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در سعادت آباد برای ساکنین غرب تهران و سعادت آباد و شهرک غرب، دسترسی آسانی دارد و افراد می توانند به راحتی جهت مشاوره در زمینه های مختلف، به این مراکز مراجعه نمایند. این مراکز مشاوره دارای افراد متخصص و با تجربه در زمینه روانشناسی بوده و خدماتی با کیفیت و مفیدی را ارائه می دهند. از آنجایی که روان موضوع بسیار پیچیده و مهمی می باشد، باید توسط افراد متخصص و کار بلد مشاوره گرفته شده و نباید بصورت غیر اصولی و بی کیفیت مورد بررسی قرار گیرد.
در مواقعی که نیاز به مشاوره مستمر و پی در پی دارید، این نکته را در نظر داشته باشید که نزدیکی مرکز مشاوره می تواند به شما برای مراجعه راحت تر مفید باشد. اما گاهی افراد به دلیل دوری و یا ترافیک های شهری از رفتن به مراکز مشاوره امتناع کرده و ادامه درمان آنها به تعویق می افتد.

در چنین مواقعی به عنوان راه حل در دسترس تر و جایگزین می توانید از مشاوره های تلفنی استفاده کرده که این نوع مشاوره ها برای افراد از هر نقطه از ایران یا جهان، راحت و کاربردی است.

در مرکز مشاوره ما نیز افراد روانشناس و مشاور با تجربه و کار بلد قرار داشته که می توانند پاسخگوی سوالات و نیازه شما به مشاور در زمینه های مختلف باشند. تنها کافیست تا با شماره گیری تلفن، به نیازه خود به مشاوره در سریع ترین حالت ممکن دسترسی یابید.

خدمات مرکز مشاوره سعادت آباد چه می باشد

در مرکز مشاوره روانشناسی در سعادت آباد چه خدماتی ارائه می شود؟

در مراکز روانشناسی معتبر انواع خدمات مشاوره در زمینه های تربیت کودک، مشاوره پیش از ازدواج، تحصیلی، مشاوره زوجین و مشاوره های فردی انجام می شود. در چنین مراکزی روانشناسان و مشاوران مرکز با ارائه تست های روانشناسی معتبر نیز می توانند، شخصیت، استعداد و مدل رفتاری افراد را بهتر تشخیص داده و در این مسیر مشاوره بهتری را ارائه دهند.

گاهی در ساختار مغز هیچ اشکالی وجود نداشته و صرفا ماهیت سرشتی سلول ها با یک تحریک محیطی مانند سوگ یا حادثه ای ناگوار، دچار اختلال در عملکرد می شود. در اثر این موضوع فرد توانایی سازگاری خود را با محیط را از دست داده و یا نمی تواند ارتباطی موثر و مفید با خود و دیگران در زندگی شخصی اش برقرار نماید. در چنین مواقعی وجود یک روانشناس باعث شده که این اتفاقات منجر به مشکلی عظیم تر و بزرگ تر در فرد نشده و به بهبود ناراحتی و روان او منجر شود.

در واقع یک روانشناس سعی بر این دارد تا با صحبت کردن به بررسی تفکر، ذهن، شرایط محیطی و خانوادگی افراد پرداخته و در حل مشکل فرد به او راهنمایی ها و مشاوره های کاربردی را ارائه دهد. همچنین یک روانشناس به فرد کمک می کند تا میزان استرس خود را مدیریت کرده و میزان اعتماد به نفس او را بیشتر می کند. در کنار آن در موضوعاتی مانند برقرار کردن ارتباط سالم با اطرافیان، کنترل خشم، درمان اختلالات و تربیت فرزندان نیز کمک کننده و مشاوره دهنده می باشد.

بیشتر بدانید : بهترین مشاور روانشناس در غرب تهران

ویژگی های یک روانشناس خوب چیست؟

از آنجایی که در اتاق درمان فرد در مورد مسائل مختلف شخصی و زندگی خود صحبت می کند و گاهی ممکن است این موضوعات را با هیچ فردی مطرح نکرده و برای اولین بار با روانشناس در مورد آن صحبت می کند و در واقع جزو رازهای فرد محسوب می شود، امن و قابل اطمینان بودن یک روانشناس از ویژگی های بسیار مهم هر مشاوری محسوب می شود. یک روانشناس در وهله اول باید تمامی موضوعات مراجع را در همان اتاق درمان نگه داشته و به او این اطمینان را دهد که هیچ کس از این اطلاعات خبردار نمی شود.

همچنین فضای محل مشاوره نیز باید دلنشین، ساکت و آرام باشد تا به مراجع احساس آرامش بیشتری دهد و در طول جلسه مشاوره نیز، صداهای محیطی و یا مزاحم، مانع از برهم زدن تمرکز فرد نشود. در کنار آن یک مشاور خوب و کار درست، بدون قضاوت کردن به صحبت های مراجع گوش داده و هیچ گونه رفتاری مبنی بر بی توجهی به صحبت ها را انجام نمی دهد.

در کنار تمامی این موارد ممکن است فرد در ابتدا با مشاور خود احساس راحتی نداشته و یا حتی بعد از گذشت چند جلسه درمان نیز، با او ارتباط برقرار نکند. این اتفاق طبیعی بوده و در چنین مواقعی نیاز است که فرد، درمانگر خود را عوض کند. چرا که این موضوع برای ادامه روند درمان بسیار مهم بوده و نیاز است تا مراجعه کننده با روانشناس خود راحت و صمیمی باشد.

یک روانشناس کار بلد با پرسیدن سوالات درست و به جا، ذهن فرد را برای پاسخگویی و به فکر بردن، درگیر کرده و می تواند شخص را به دید بهتری از مشکل و ناراحتی خود برساند. بنابر این علاوه بر دانش و آگاهی یک روانشناس، تجربه و نوع ارتباط گیری آن با مراجع نیز از اهمیت زیادی برخوردار بوده که همه این موارد در کنار هم منجر پیشرفت درست و خوب جلسه مشاوره می شود.

بیشتر بدانید : بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران

اما این نکته را در نظر داشته باشید که تنها یک جلسه مشاوره نمی تواند به بهبودی شرایط شما کمک کرده و بسته به نوع مشکل شما، نیاز به ادامه این تعداد جلسات می باشد که معمولا تعیین میزان آن توسط مشاور صورت می گیرد. اما در نظر داشته باشید که استمرار این موضوع می تواند در بهبودی شرایط شما تاثیر گذار بوده و باعث تغییر در روند ذهنی و زندگیتان شود. همانطور که می دانید حال شما تاثیر زیادی در بهبود سلامت فکری و جسمی شما دارد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462