بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در پونک

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در پونک با کمک جمعی از روانشناسان و مشاوران به منظور ارائه خدمات بیشتر تاسیس گردیده است. این مراکز از روانشناسان مختلفی تشکیل شده که در رشته های متنوعی دارای مدرک بوده و با سابقه کاری بالا در این زمینه می توانند پاسخگوی نیاز شما عزیزان باشند. از آنجایی که روان انسان دارای پیچیدگی های زیادی می باشد و نیاز به کمک گرفتن از متخصصین در این زمینه دارد، افراد مشاور و درمانگر بدین منظور وجود داشته و می توانند شما را با ناشناخته های وجودیتان آشنا نمایند. روند درمان نیاز به صبر و زمان داشته و معمولا در یک جلسه درمانی صورت نمی گیرد. اما خبر خوب این است که با مراجعات منظم و تنظیم شده توسط درمانگر، شاهد تغییرات محسوس و قابل مشاهده ای در روند زندگی خود می شوید.

در بعضی از مواقع امکان مراجعه حضوری به روانشناس وجود نداشته و یا به دلیل فاصله داشتن افراد از شهرهای بزرگ، از این امکانات دور می مانند. امروزه مرکز مشاور تلفنی این نیاز را برای شما برطرف کرده و باعث شده تا به راحتی بتوانید در هر کجای ایران یا جهان که باشید، تنها با تماس تلفنی، مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید. در این مراکز متخصصان در زمینه روانشناسی و مشاوره وجود داشته که به راحتی پاسخگوی نیاز افراد در زمینه مشاوره می باشند.

در مرکز مشاوره تلفنی ما نیز این امکان برای افراد فراهم شده تا در بیشترین زمان های شبانه روز با این مرکز تماس گرفته و نیاز خود به دریافت مشاوره را تامین نمایند. همچنین در این مرکز مشاوران و روانشناسان در زمینه های مختلف زوجین، فردی، کودک، تحصیلی، ازدواج و طلاق افراد را مشاوره داده و راهنمایی می کنند. شما می توانید بدون شماره گیری کد شهر، به راحتی با این مرکز تماس گرفته و مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید.

بهترین مرکز روانشناسی پونک

بیشتر بدانید : بهترین روانشناس کودک خانم در غرب تهران

چه امکاناتی در مرکز مشاوره روانشناسی در پونک وجود دارد؟

مراکز مشاوره حضوری باید دارای دسترسی آسان و فضای راحت و امن بوده تا مراجعه کننده با حضور در این محیط، احساس راحتی و امنیت داشته باشد. دکوراسیون فضا و همچنین رنگ دیوارها و المان ها نیز تاثیر زیادی در زیبایی های بصری این محیط ها می گذراد. همچنین مساحت فضای مشاوره و شلوغ نبودن محیط نیز می تواند منجر به ایجاد حس آرامش به مراجعه کننده شود. در کنار ویژگی های محیطی داشتن مشاورین خوب و با تجربه در زمینه های مختلف نیز می تواند تاثیر زیادی در برقراری ارتباط بین مراجع و درمانگر داشته و به حل مسئله فرد کمک بیشتری نماید.

بیشتر بدانید : بهترین مشاور جنسی خانم در غرب تهران

در اولین جلسه مشاوره درباره چه موضوعی صحبت کنیم؟

معمولا اولین جلسه مشاوره برای افراد بسیار سخت بوده و نمی دانند چگونه و درباره چه موضوعی صحبت نمایند. در اینجا به مواردی که نیاز است درباره آنها در ابتدا با مشاور و روانشناس خود گفتگو کنید، اشاره می کنیم :

tick 2 صحبت درباره روابط فعلیتان : اینکه شما با چه کسانی زندگی می کنید و افراد مهم و تاثیر گذار در زندگی شما در حال حاضر چه کسانی هستند، مهم بوده و از آنجایی که بر سلامت روان شما تاثیر گذار است، صحبت درباره آنها دارای اهمیت است. این افراد ممکن است بر روی احساسات، خلق و خو و روزمرگی های شما تاثیر داشته و نقش مهمی را ایفا نمایند. این موضوع مرز شما در روابط و الگوهای ارتباطی شما را مشخص کرده و به درمانگر شما شناخت بهتری دربارتان می دهد. حتی در مواقعی که روابط خوبی نیز دارید، نیاز است درباره آن نیز صحبت کرده تا درمانگر بتواند نکاتی درباره شما و چیزهایی که در زندگیتان موثر است را درک کند.

tick 2 چالش های مهم زندگیتان : وجود تغییرات بزرگ و چالش های مهم زندگی افراد می تواند تاثیرات زیادی بر روی آنها گذاشته و ویژگی های ناشناخته ای را برای آنها بوجود آورد که برای درک آنها نیاز به کمک و راهنمایی داشته باشند. ممکن است افراد نتوانند بطور کامل احساسات خود را بیان کنند، اما می توانند تشخیص دهند که چیزی در زندگیشان اشتباه می باشد. از آنجایی که تغییرات بزرگ ممکن است در زندگی شما احساسات جدیدی را ایجاد کند، بهتر است درباره این موضوعات با روانشناس خود صحبت نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که نیاز نیست درباره چیزهای منفی صحبت نمایید، گاهی ممکن است این تغییرات مثبت نیز بوده باشد.

tick 2 نگرانی های افراد نسبت به روند درمان : شما ممکن است در ابتدا نگرانی هایی نسبت به روند درمان خود داشته و یا چون در ابتدا درمانگر شما برایتان غریبه می باشد، نسبت به او احساس امنیت نداشته باشید. شما می توانید درباره این موضوعات با او صحبت کرده و این وضعیت را طبیعی بدانید. صحبت درباره نگرانی هایتان باعث شده تا درمانگر به شما برای ایجاد اعتماد بهتر و بیشتر کمک کرده و امکان بهتر و بیشتری برای رویارویی با مشکلتتان بدهد. این موضوع را در نظر داشته باشید که در جلسات ابتدایی، عدم صمیمیت و اعتماد شما نسبت به درمانگر طبیعی بوده و این مورد در طول روند درمان برطرف می شود.

tick 2 مسیر فکری و شغلی : اینکه درباره علایق و مسیرهای شغلی مد نظرتان با درمانگر خود صحبت نمایید، دید بسیار خوبی از شما و افکارتان به او می دهد. بحث درباره علاقه و حرفه تان، محل کار و نوع کارتان می تواند یک راه مناسب برای شروع شناخت از شما بوده و الگوهایی از روابط و ارتباطات شما به درمانگرتان می دهد. این راه یک روش مناسب برای ادامه بحث درباره مسائل و موضوعات بزرگتر می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462