مشاوره خانواده شبانه روزی تلفنی + بهترین مشاوره خانواده آنلاین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از مشکلات افراد در طول زندگیشان مربوط به خانواده می باشد، مشاوره خانواده از اهمیت زیادی برخوردار بوده و نقش مهمی را در بهبود شرایط بین اعضای خانواده دارد. مشاوره خانواده می تواند بصورت تلفنی و یا حضوری صورت گیرد که امروزه به دلیل مشغله های زیاد افراد و موضوعاتی مانند ترافیک و یا دور بودن از مطب مشاور مورد نظر، استفاده از مشاوره های تلفنی و آنلاین گسترش زیادی پیدا کرده است. در مشاوره خانواده تلفنی به موضوعاتی مانند طلاق، افسردگی، کمبود اعتماد به نفس، اعتیاد و یا تربیت فرزند پرداخته شده و زیر نظر افراد روانشناس و متخصص این مشاوره ها انجام می شود.

خدمات مشاوره ای دکتر ذهن در این زمینه می تواند به خانواده ها در سراسر دنیا کمک کرده تا فراز و نشیب های زندگی مشترک و مشکلات مربوط به تربیت فرزند را به خوبی از سر گذرانده و زندگی بهتر و دارای آرامش بیشتری را تجربه نمایند.

بیشتر بدانید : شماره موبایل مشاور خانواده آقا

خدمات تلفنی برای مشاوره خانواده به چه صورت است؟

در مواقعی که شما در شرایط بحرانی و خاصی در زندگی خود هستید و نیاز به مشاوره آنی و بدون نوبت دهی دارید، بهترین گزینه استفاده از خدمات مشاوره تلفنی دکتر ذهن می باشد. این مرکز مشاوره دارای مشاورین و افراد متخصص در زمینه روانشناسی و در حوزه های مختلف زوجین، خانواده، پیش از ازدواج، کودک، تحصیلی، فردی و اعتیاد می باشند که با داشتن تجربه بالا در هر زمینه ای، می توانند راهنمایی ها و مشاوره های تخصصی مورد نیاز شما را ارائه دهند.

این مرکز تنها با شماره گیری شماره 9099072952 بدون نیاز به پیش شماره، شما می توانید از هر نقطه ای از ایران و یا جهان، بدون معطلی مشاوره مورد نیاز خود را دریافت نمایید. مرکز مشاوره دکتر ذهن می تواند در تمامی مراحل زندگی شما در کنارتان بوده و از زمان قبل از ازدواج تا تشکیل خانواده و فراز و نشیب های مربوط به آن، همراه و در کنار شما باشد. از ویژگی های مرکز مشاوره دکتر ذهن، پشتیبانی و مشاوره شما در بیشترین زمان های شبانه روز می باشد که این امکان را به شما می دهد تا در هر زمان از روز، به راحتی مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید.

مشاوره خانواده تلفنی دکتر ذهن

بیشتر بدانید : ویژگی های یک مشاور روانشناس خوب چیست؟

مشاوره خانواده تلفنی چه کمکی به افراد می کند؟

شاید در گذشته نه چندان دور برای حل مشکلات خانوادگی و یا زوجین، از افراد بزرگتر و با تجربه در این زمینه استفاده می کردند و با میانجی گری این افراد، مشکلات را حل می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از علومی مانند روانشناسی در حل تعارضات، نوع حل کردن مشکلات نیز تغییرات زیادی کرده است. یکی از راه های برقراری ارتباط و بهتر شدن شرایط، کمک گرفتن از مرکز مشاوره خانواده تلفنی می باشد که با کمک یک تلفن و تنها از طریق تماس تلفنی، افراد می توانند نیازهای خود را در زمینه مشاوره مورد نیازشان، دریافت نمایند.

در مرکز مشاوره خانواده تلفنی به راحتی می توانید با متخصصین حوزه خانواده در ارتباط باشید و پیرامون مشکلات خود صحبت نمایید. در این مراکز موضوعات شما بصورت محرمانه ای باقی مانده و بدون هیچ گونه پیش داوری و یا قضاوتی، موضوعات مطرح شده به روانشناس خانواده، بررسی و ریشه یابی شده و بهترین راهکار برای آن ارائه می گردد. راهکارهای ارائه شده با توجه به شرایط و شخصیت فرد بوده و متناسب با آن می باشد.

در مرکز مشاوره خانواده تلفنی خدمات روانشناسی دارای مزایا و امکانات بهتر و بیشتری بوده که در ادامه به بررسی هر کدام از این مزایا می پردازیم :

tick 2 راحتی در برقراری ارتباط : برای رفتن به مراکز مشاوره حضوری نیاز است تا در ابتدا وقت مشاوره گرفته که در مراکز شلوغ و با کیفیت این موضوع می تواند زمان بر بوده و ممکن است تا رسیدن به نوبت شما، زمان زیادی هدر رود که در موقعیت های اورژانسی و سریع این موضوع به بدتر شدن شرایط منجر می شود. اما در مرکز مشاور تلفنی این مشکل وجود نداشته و شما می توانید به راحتی و در هر زمانی که نیاز به مشاوره دارید، تنها با یک تماس تلفنی به مشاوره مورد نیازتان دسترسی پیدا نمایید.

tick 2 هزینه مشاور کمتر : هزینه مشاوره تلفنی به نسبت هزینه مشاوره های حضوری کمتر بوده و همین مورد نیز منجر به استفاده از این نوع مشاوره ها و ادامه دادن مسیر مشاوره ای می باشد. چرا که خیلی از مواقع افراد به دلیل داشتن هزینه های سنگین مشاوره، از رفتن و یا ادامه دادن جلسات درمان، امتناع می کنند.

tick 2 حفظ شدن حریم خصوصی : خیلی از افراد ترس زیادی از عدم حفظ شدن حریم خصوصی خود در مشاوره های حضوری دارند، اما در مشاوره تلفنی شما حتی می توانید از نام مستعار استفاده کرده و همچنین از حفظ شدن حریم خصوصیتان توسط مشاور اطمینان کامل حاصل نمایید.

tick 2 متنوع بودن گزینه ها : در مشاوره های تلفنی شما می توانید در صورت عدم رضایت از مشاور و درمانگر خود، به راحتی آن را تغییر داده و از مشاور دیگری در این زمینه استفاده نمایید. همچنین در صورتیکه نیاز به مشاوره فردی و یا انواع مشاوره های دیگر نیز داشتید، در همان مرکز، مشاورهای مورد نیاز شما وجود داشته که می توانید از این افراد استفاده نمایید.

tick 2 ارتباط برقرار کردن آسان : بعضی از افراد از اینکه بصورت رو در رو با یک روانشناس صحبت کنند برایشان سخت بوده و ممکن است این موضوع باعث شده تا به راحتی حرف های خود را مطرح نکرده و خود سانسوری داشته باشند. این مشکل برای مشاوره تلفنی و این نوع افراد وجود نداشته و به راحتی می توانند با روانشناس خود صحبت نمایند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات فردی و خانوادگی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462