بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در بیرجند

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مرکز مشاوره روانشناسی در بیرجند می تواند برای افرادی که به دنبال مشاوره و روانشناس در زمینه های مختلف می باشد، راه حل مناسبی باشد. بطور کلی مراکز مشاوره به منظور استفاده راحت تر و بهتر افراد از امکانات مشاوره ای می باشد. این مراکز می توانند در مواردی مانند مشاوره پیش از ازدواج، فردی، زوجین، تحصیلی، طلاق، کودک و جنسی افراد را مشاوره و راهنمایی نمایند. بطور کلی مراجعه حضوری به پیش درمانگر نیاز به پیگیری و حضور مرتب و روتین داشته که همین موضوع ممکن است برای بیشتر افراد خسته کننده و یا نا ممکن باشد. یکی از دلایلی که فرد را از رفتن به پیش روانشناس منصرف می کند، مشغله های زندگی و یا دوری مرکز مشاوره به محل زندگی شخص می باشد.

راه حل جایگزین و مناسب برای این موضوع استفاده از مرکز مشاوره تلفنی است. این مراکز نیز از مشاوران و روانشناسان در زمینه های مختلفی استفاده شده و به افراد این امکان را می دهد که از هر نقطه ای از ایران یا جهان، به راحتی و تنها با کمک یک تلفن، با این مراکز تماس حاصل نمایند.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز از مراکز معتبر و با کیفیت در زمینه مشاوره تلفنی می باشد که در بیشترین زمان های شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان در زمینه های مشاوره های فردی، زوجین و خانوادگی است. این مرکز از مشاوران و روانشناسان به نام و با تجربه تشکیل شده که به افراد در موارد مختلفی مشاوره می دهد. شما می توانید در هر نقطه از ایران و یا جهان، تنها با شماره گیری تلفن این مرکز، مشاوره مورد نیازتان را به راحتی دریافت نمایید.

مرکز روانشناسی در بیرجند

بیشتر بدانید : بهترین اختلاف سنی در ازدواج

مرکز مشاوره روانشناسی در بیرجند در چه زمینه هایی خدمات ارائه می دهد؟

مراکز مشاوره روانشناسی بطور معمول از افراد متخصص در زمینه های مختلفی تشکیل شده تا بتوانند نیاز مردم جامعه را در موارد متعددی پاسخگو باشند. همچنین این مراکز دارای روش ها و تکنیک های نوین روانشناسی بوده که در نتیجه دهی بهتر درمان موثر می باشد. از جمله آن میتوان به روش های نوروفیدبک و بیوفیدبک اشاره نمود. در کنار آن معمولا در این مراکز از تست های معتبر روانشناسی به منظور شناخت بهتر و سریع تر افراد استفاده می شود. این تست ها به شخص در زمینه شناخت بیشتر از خود، استعداد ها و علایقش کمک کرده و می تواند در مواردی مانند انتخاب شغل، رشته تحصیلی و انتخاب همسر به او یاری رساند.

بیشتر بدانید : ازدواج موقت خوب است یا بد

مراکز مشاوره خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

پیدا کردن بهترین ها همیشه کار سختی می باشد و انسان همواره به دنبال بهترین مکان ها و امکانات می گردد. مراکزی که از امکانات بهتری برخوردار می باشند، دارای ویژگی های بیشتر و با کیفیت تری نیز هستند که به همین دلیل آنها را از سایرین متفاوت کرده است. در اینجا به بررسی چند نمونه از این ویژگی ها می پردازیم :

مرکز مشاوره خوب دارای روانشناسان حرفه ای می باشد : این مراکز دارای مشاور و درمانگرانی با رزومه و سابقه پزشکی معتبر بوده که از تجربه کاری بالایی در زمینه خود برخوردار می باشند. یک مرکز مشاوره خوب با افراده معتبر همکاری داشته و از کسانی استفاده می کند که دانش و تجربه بالایی دارند.

مرکز مشاوره روند درمان شما را پیگیری می کند : در مراکز معتبر و خوب در صورتیکه در روند نوبت گیری و درمان شما وقفه ای طولانی اتفاق افتد، آن را پیگیری کرده و با شما تماس گرفته و علت آن را جویا می شود. این مراکز دارای افرادی دلسوز و با وجدان بوده که روند درمانی شما برای آنها دارای اهمیت می باشد و آنها این موضوع را می دانند که در صورت رها کردن شما از درمان، نه تنها که منجر به بدتر شدن شرایط روحی شما می شود، بلکه روند درمانی را طولانی تر و خسته کننده تر می کند.

مراکز مشاوره خوب دارای متدهای نوین روز می باشد : در مراکز مشاوره معتبر از روش های علمی جدید در زمینه روانشناسی استفاده شده و همچنین افراد درمانگر از مقالات و پژوهش های معتبر در زمینه درمان شما مطلع بوده و از آن برای بهتر و سریع تر نتیجه گرفتن روند درمانیتان استفاده می کنند.

مرکز خوب سخت گیری می کند : در روند درمانی شما یکسری اقدامات و تکالیفی وجود دارد که در طول مدت زمان مراجعه بعدی شما، از طرف درمانگرتان داده شده و شما موظف به انجام آنها می باشید. در واقع روانشناس نیز مانند یک مربی ورزشی به شما کمک می کند تا با تمرین، میزان مقاومت و استفاده شما از بخش های دیگر ذهنتان بیشتر شده و دید بهتر و وسیع تری را پیدا نمایید. انجام این تمرینات و اقدامات در طول روند درمان، به نتیجه گیری بهتر و بیشتر شما کمک کرده و پیگیری آن توسط روانشناس شما نشانگر اهمیت روند درمانی شما می باشد.

در دسترس بودن : از دیگر امتیازات مهم در یک مرکز مشاوره، مکان آن می باشد. اینکه در محیطی از شهر قرار داشته باشد که دسترسی به وسایل نقلیه عمومی به آن آسان بوده و یا امکان حضور با وسیله نقلیه شخصی محیا باشد، از ویژگی های خوب یک مرکز مشاوره محسوب می شود. همچنین این مراکز دارای آدرس اینترنتی بر روی سایت های معتبر و یا گوگل بوده که به راحتی و با کمک یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید به آدرس این مکان ها دست پیدا نمایید. در کنار آن مکان قرارگیری این مراکز معمولا در مکان های معروف و پر رفت و آمد شهر است که دسترسی راحتی داشته باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و زوجین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462