علت سرد مزاجی در آقایان چیست؟ چگونه آن را درمان کنیم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درمان سرد مزاجی در آقایان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

سرد مزاجی در آقایان نوعی بی میلی جنسی می باشد که اختلالی بوده که منجر به کاهش علاقه به رابطه جنسی می شود. سرد مزاجی در آقایان باعث شده تا میل جنسی زیادی نیز نداشته باشند و تمایل بسیار کمی برای برقراری رابطه جنسی دارند. دلایل مختلفی برای سرد مزاجی در آقایان وجود داشته که مواردی مانند بیماری های جسمی، آسیب های روحی و همچنین کمبود میزان اعتماد به نفس می تواند از جمله این دلایل باشد. سرد مزاجی در آقایان به هر نوع مشکل جسمی یا روانی گفته می شود که منجر به این می شود که رضایت جنسی شما و همسرتان را کم نماید. در این مقاله به بررسی علت سرد مزاجی در آقایان و روش های درمان آن می پردازیم.

علت سرد مزاجی در آقایان

بیشتر بدانید : شیوه های افزایش میل جنسی در آقایان

علت سرد مزاجی در آقایان چه می باشد؟

اختلال در عملکرد جنسی و سرد مزاجی یکی از مشکلات شایع در بین مردان و زنان بوده که می تواند در هر سنی مردان را تحت تاثیر خود قرار دهد. اما بطور معمول با افزایش سن این مشکلات در آقایان بیشتر شده و با این وجود باید علت سرد مزاجی در آقایان بررسی شده تا با مشخص شدن آن، درمان در این زمینه شکل گیرد. از مهمترین دلایل سرد مزاجی در آقایان به موارد زیر میتوان اشاره کرد.

1. کم شدن سطح تستوسترون : تستوسترون یک هورمون جنسی مردانه می باشد که در ایجاد میل جنسی در آقایان نقش دارد، البته این هورمون در بدن آقایان کاربردهای دیگری نیز دارد.
2. داشتن بیماری های مزمن مانند دیابت
3. افسردگی و یا مصرف داروهای ضد افسردگی
4. مشکلات مربوط به خواب مانند کم خوابی، بی خوابی و یا سایر اختلالات مربوط به خواب
5. استرس و اضطراب های مزمن
6. مصرف برخی از داروها
7. بیشتر شدن سن
8. نوع زندگی و وجود مشکلات بین زوجین
9. مصرف کردن مشروبات الکلی و یا دخانیات
10. مشکلات مربوط به انزال زودرس و عدم اعتماد به نفس در این زمینه

نشانه های علت سرد مزاجی در آقایان چیست؟

جنبه های تشخیصی برای علت سرد مزاجی در آقایان وجود دارد که در اینجا به مهمترین نشانه های علت سرد مزاجی در آقایان اشاره می کنیم.

tick 2 علاقه کم به انجام فعالیت های جنسی
tick 2 نداشتن افکار جنسی و یا شهوانی شدن و یا میزان کم آن
tick 2 عدم تمایل به شروع رابطه جنسی یا داشتن تمایل کم به انجام آن، بطوریکه همواره همسر او شروع کننده بوده و یا در  هنگام شروع به رابطه، علاقه ای به انجام آن ندارند.
tick 2 میزان لذت و یا برانگیختگی جنسی در طول رابطه جنسی کم شده و یا از بین می رود و این موضوع در بیشتر روابط جنسی فرد اتفاق می افتد.
tick 2 زمانیکه درباره موضوعات جنسی بصورت کتبی، شفاهی، دیداری و غیره، صحبت می شود، میزان برانگیختگی و یا لذت جنسی فرد بسیار کم می باشد.
tick 2 کم بودن احساس در ناحیه تناسلی خود در طول فعالیت جنسی

البته این نکته را باید در نظر داشته باشید که زمانی می توان فرد را بی میل و یا سرد مزاج نامید که این نشانه ها را به مدت 6 ماه داشته باشد و این موضوع موجب ایجاد ناراحتی زیاد در فرد می شود. سرد مزاجی در آقایان اگر بر اثر تغییر جدی در روابط زناشویی آنها ایجاد شده باشد و یا در اثر مصرف دارو شکل گرفته باشد، نیاز به بررسی پزشکی و کمک گرفتن از روانشناس در این زمینه دارد.

درمان سرد مزاجی در آقایان به چه صورت است؟

بیشتر بدانید : روش های عملی ترک خود ارضایی در روانشناسی

درمان سرد مزاجی در آقایان

درمان سرد مزاجی در آقایان به مردانی که دچار این اختلال می باشند می تواند کمک کرده و باعث شود تا بی میلی جنسی کمتری را تجربه نمایند و منجر به بر انگیختگی جنسی بیشتری در آنها شود. اما مهمترین درمان برای سرد مزاجی در آقایان این است که ابتدا دلیل این موضوع در فرد شناسایی شود.

در مواقعی که علت سرد مزاجی در آقایان به دلیل کمبود سطح تستوسترون می باشد، درمان بیولوژیکی برای افزایش سطح تستوسترون صورت می گیرد. یکی از مشکلات شایع در این زمینه هیپوگنادیسم می باشد که منجر به کم کاری غدد جنسی در آقایان شده و سبب تولید کم تستوسترون در فرد می شود که کمی میل جنسی و مشکلات حفظ نعوظ را به دنبال دارد. درمان کمبود میزان تستوسترون از طریق ژل، پچ، تزریق تستوسترون و یا تجویز قرص های مربوط به آن بوده که افزایش سطح تستوسترون می تواند تاثیرات موثری در بیشتر شدن میل جنسی و افکار جنسی داشته باشد.

1605686149 communications دارو درمانی : در مواقعی ممکن است بی میلی مردان از طریق دارو رفع شود، که نیاز است تا در این زمینه مصرف خود سرانه ای صورت نگرفته و زیر نظر پزشک و یا سکس تراپ مصرف داروی موثر و با توجه به مشکل فرد، صورت گیرد.

1605686149 communications کنترل عواملی که منجر به کم شدن میل جنسی می شود : در مواقعی که مصرف مواردی مانند مشروبات الکلی و یا سیگار، منجر به کم شدن میل جنسی در فرد شده است، کنترل این عوامل سبب بهتر شدن شرایط شده و همچنین در افرادی که دچار قند خون، کم خونی و یا فشار خون می باشند، کنترل این موارد پزشکی نیز در بهبود سرد مزاجی در آقایان نقش موثری دارد.

1605686149 communications زوج درمانی : در مواقعی که علت سرد مزاجی در آقایان به عواملی مانند مشکلات زوجین و سبک زندگی آنها بستگی دارد، کمک گرفتن از سکس تراپ در این زمینه می تواند در درمان مشکلات فرد کمک زیادی نماید.

1605686149 communications استفاده از مواد غذایی موثر : در شرایطی که سرد مزاجی در آقایان به دلایل پزشکی و یا روانی بستگی نداشته و دلایل موقتی دارد، کمک گرفتن از مواد غذایی مانند ماکا، شنبلیله، سیر، شکلات، دارچین و جینسینگ منجر به افزایش میل جنسی در فرد می شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه درمان سرد مزاجی در آقایان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462