مشاوره تلفنی قبل از ازدواج 24 ساعته

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره قبل از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج به زوجین کمک می کند تا قبل از جدی شدن رابطه و آغاز زندگی زناشویی به آگاهی های مورد نیازشان درباره ازدواج و زندگی متاهلی دست یابند. از ویژگی های مهم مشاوره قبل از ازدواج، بدست آوردن اطلاعات کافی درباره نیازها، خواسته ها و ملاک های خود و طرف مقابلمان می باشد که این موارد به کمک مشاور یا روانشناس پیدا شده و این افراد با توجه به داشتن اطلاعات و آگاهی های مورد نیاز در این زمینه، به شما کمک می کنند تا انتخاب درست تری را انجام دهید. مشاوره پیش از ازدواج همچنین با کمک تست های روانشناسی معتبر، به شناخت بیشتر افراد از خود و خواسته هایشان کمک کرده و در این زمینه بسیار موثر و کار آمد می باشد.

مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن نیز از سری مراکز مشاوره تلفنی معتبر و با کیفیت در رابطه با مشاوره قبل از ازدواج و مشاوره های دیگر می باشد که از روانشناسان و افراد متخصص تشکیل شده که در زمینه های مشاوره تحصیلی، جنسی، فردی، زوجین، کودک و خانواده نیز مشاوره می دهند. این مرکز در بیشترین ساعات شبانه روز پاسخگوی نیاز شما عزیزان بوده و می توانید از هر نقطه از ایران یا جهان، با تماس با شماره تلفن آن، نیاز خود به مشاوره و روانشناسی را تامین نمایید.

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج در چه زمینه هایی به افراد کمک می کند؟

مشاوره قبل از ازدواج می تواند به زوجین در زمینه های شناخت خواسته ها، نیازها، علایق، باید ها و نبایدهای زندگی مشترک کمک کرده و آنها را در موضوعات مختلف خود و شریک زندگیشان کمک نماید. همچنین این نوع مشاوره درباره اهمیت زندگی مشترک و روش درست نگهداری و حفظ آن نیز به افراد کمک زیادی می کند. در خیلی از مواقع کمک گرفتن از تست های معتبر روانشناسی نیز برای زوجین بسیار موثر بوده و باعث آگاهی بیشتر آنها از خود و طرف مقابلشان می شود.

مشاوره تلفنی پیش از ازدواج

بیشتر بدانید : مشاوره تلفنی قبل از ازدواج بهتر است یا مشاوره حضوری؟

مشاوره تلفنی پیش از ازدواج در چه مواردی مشاوره می دهد؟

مشاوره های پیش از ازدواج به بررسی چندین مورد مهم و کلیدی می پردازند که از جمله این موارد به نمونه های زیر میتوان اشاره کرد :

tick 2 تفاوت های فرهنگی و سایر تفاوت ها : یکی از نکات مهم در انتخاب فرد برای ازدواج توجه به این تفاوت ها و تاثیر و نقش آن در زندگی می باشد. تفاوت در موضوعات فرهنگی، خانوادگی و مذهبی می تواند ریشه بسیار عمیقی در ذهن افراد داشته و نوع دیدگاه و آداب و رسوم شخص را تغییر دهد. این موضوعات گاهی نقش مستقیم و موثری در زندگی فرد گذاشته و کیفیت رابطه زوجین را همین تفاوت ها تحت تاثیر خود قرار دهد، بنابر این بسیار مهم است که از این موضوعات آگاه شده و نقش آنها را در زندگیتان با کمک مشاور بررسی نمایید.

tick 2 شناخت بیشتر از یکدیگر : در مراحل اولیه آشنایی به دلیل ترشح هورمون هایی که در افراد آزاد می شود،، ممکن است فرد نتواند به شناخت و بررسی درست دست پیدا کرده و همه موضوعات را خوب و مثبت ارزیابی نماید. معمولا در ابتدای رابطه به دلیل داشتن هورمون های عاشقی، شخص نمی تواند بخش های مخرب و آسیب زای رابطه را ارزیابی کرده و همچنین هر دو طرف چهره حقیقی و اصلی خودشان را نشان نمی دهند. مشاور در این زمینه می تواند با ارزیابی از طریق تست های روانشناسی و همچنین با پرسش سوالاتی از هر کدام از زوجین، اطلاعات بهتر و جامع تری بدست آورده و در این زمینه به شما کمک نماید.

tick 2 حل اختلافات : در ابتدا ممکن است شما نتوانید از پس چالش ها و اختلافات ابتدای رابطه بر آمده و در این زمینه نیاز دارید تا از یک مشاور و فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. خیلی از افراد تصور می کنند که نباید با یار عاطفیشان دچار چالش یا اختلاف نظر باشند و وجود مشکلات در رابطشان را دلیل بر عدم سازگاری می دانند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که بسیاری از این مشکلات طبیعی بوده و قابلیت حل شدن دارد. شما می توانید برای شناخت بیشتر طرف مقابلتان و همچنین درک بهتر از مشکلات و مسائل، با یک روانشناس و مشاور در این زمینه صحبت نمایید.

مشاوره تلفنی قبل از ازدواج چه کمکی می کند؟

بیشتر بدانید : علت مراجعه به مشاوره ازدواج | آیا مشاوره ازدواج نیاز است؟

صحبت کردن با مشاور پیش از ازدواج موثرتر است یا کمک گرفتن از افراد بزرگتر؟

گاهی در خانواده های سنتی کمک گرفتن از بزرگترهای فامیل بسیار رایج تر از رفتن به پیش مشاور می باشد و خیلی از مواقع خانواده ها و یا خود افراد بر این باورند که این اشخاص به دلیل داشتن تجربه می توانند به شما کمک بیشتری نمایند. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که مشاوره پیش از ازدواج به دلیل داشتن آگاهی اصولی در این زمینه و همچنین تعداد مراجعین بالا در طی این سالها، می تواند کمک بیشتری به شما کرده و از تجربه بهتر و بیشتری برخوردار است.

تجربه یک مشاور همراه با دانش روانشناسی در این زمینه می باشد که این دانش با سالها تحقیق و بررسی بر روی زوج های مختلف صورت گرفته است. بنابر این راهنمایی های مشاور مبنای علمی داشته و بسیار موثرتر و اصولی تر می باشد. شما می توانید با کمک مشاوره های تلفنی و یا حضوری، به این اطلاعات و آگاهی ها دست پیدا کرده و سپس تصمیم گیری نهایی را خودتان انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که مشاور هیچوقت شما را مجبور به ادامه زندگی مشترک یا جلوگیری از آن نمی کند و او صرفا در این راه، راهنمای شما می باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره قبل از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462