مشاوره تلفنی ازدواج برای ایرانیان مقیم کانادا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره قبل از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی ازدواج ایرانیان کانادا امروزه به راحتی در دسترس می باشد. در واقع با کمک مراکز مشاوره تلفنی شما به آسانی می توانید نیاز خود را به دریافت مشاوره را تامین نمایید. همانطور که می دانید یکی از موضوعات مهم در زندگی هر شخص، مسئله ازدواج می باشد و پیدا کردن شخصی مناسب برای ازدواج علاوه بر اینکه به معیارها و ویژگی های فرد بستگی دارد، نیازمند کمک و راهنمایی افراد متخصص در این زمینه نیز می باشد.

اما این امکان ممکن است برای ایرانیان مقیم کانادا یک راه سخت و پر چالش باشد. چرا که این افراد دسترسی کمتری به مشاور و روانشناس فارسی زبان داشته و به همین دلیل ممکن است از گرفتن اطلاعات حرفه ای و مورد نیاز در این زمینه، دوری کنند. خبر خوب این است که با گسترش تکنولوژی و امکان استفاده از روش های ارتباطی مختلف در این زمینه، شما می توانید در هر نقطه ای از جهان که باشید، از خدماتی یکسان و با کیفیت بهره مند شوید.

این خدمات در مرکز مشاوره تلفنی ما برای ایرانیان خارج از کشور فراهم بوده که این افراد می توانند تنها با کمک تلفن و تماس با شماره ارائه شده، با مشاوران و روانشناسان مجرب و متخصص ما در این زمینه صحبت کرده و اطلاعات مورد نیاز درباره موضوعات پیش رویشان را مطرح نمایند. این افراد در بیشترین تایم های شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند. دیگر نگران اختلاف ساعت و مشکلات ناشی از آن نباشید، چرا که پاسخگویی آنها در تایم های طولانی، این مشکل شما را رفع می کند.

مشاوره تلفنی ازدواج ایرانیان در کانادا

بیشتر بدانید : مشاوره تلفنی افسردگی برای ایرانیان مقیم کانادا

استفاده از مشاوره تلفنی ازدواج برای ایرانیان مقیم کانادا چه مزیت هایی را به دنبال دارد؟

همانطور که پیش تر اشاره کردیم ازدواج به عنوان یکی از تصمیمات مهم زندگی هر فرد می باشد و تصمیم گیری در مورد این موضوع نیاز به آگاهی و شناخت خود و طرف مقابل دارد. بنابر این کمک گرفتن از یک مشاور و روانشناس در این زمینه می تواند کمک زیادی به پیش برد بهتر این هدف مشترک داشته باشد.

مشاوران ازدواج برای ایرانیان خارج از کشور تنها از طریق تلفن و اینترنت امکان پذیر می باشد و از آنجایی که این نوع مشاوره ها نیاز به دانستن فرهنگ و زبان فرد مراجعه کننده دارد، صحبت کردن با مشاور فارسی زبان از اهمیت زیادی برخوردار است. در کنار آن یک مشاور خوب می تواند میزان چالش های پیش روی شما را بررسی کرده و با توجه به آنها، شما را نسبت به ادامه این مسیر آگاه نماید.

مشاوره تلفنی جهت ازدواج

ویژگی های یک مشاور ازدواج تلفنی چیست؟

از آنجایی که دسترسی افراد خارج از ایران به مشاوران ازدواج تنها از طریق اینترنت و یا تلفن می باشد، انتخاب آنها محدود تر می شود، اما اتفاق خوب این است که مشاوران در این زمینه تفاوتی با مشاوران حضوری نداشته و از تمامی امکانات مورد نیاز در این راه برخوردار می باشند. در واقع با وجود راه های ارتباطی گسترده و زیاد از طریق اینترنت، دیگر مشاوره گرفتن بصورت حضوری و غیر حضوری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و حتی امکان انجام تست های روانشناسی نیز از طریق سایت های معتبر مربوطه و یا ارسال فایل های تست ها، امکان پذیر است.

بیشتر بدانید : مشاوره قبل از ازدواج چه کمکی به زوجین می کند؟

ویژگی های مشاور روانشناس تلفنی خوب چه می باشد :

1605686310 idea داشتن دانش و مهارت کافی در برقراری ارتباط : از آنجایی که ارتباط فرد با مشاور تنها از طریق تلفن می باشد و ارتباط حضوری شکل نمی گیرد، ایجاد حس امنیت و داشتن تعامل سازنده برای این افراد سخت تر می شود. یک مشاور تلفنی خوب باید توانایی برقراری ارتباط را از طریق صحبت کردن داشته و بتواند علاوه بر جلب اعتماد مراجعه کننده، به او احساس درک شدن و رضایت را نیز دهد. از آنجایی که فرد ممکن است نیاز به بازگویی مسائل خصوصی خود در حین مشاوره را داشته باشد، توانایی مشاور برای داشتن حس درک شدن و فهمیده شدن مراجع، از مهمترین رفتار یک مشاور کاربلد و با تجربه می باشد.

1605686310 idea آشنایی با فرهنگ و قوانین کشور مقصد : از آنجایی که فرد مراجعه کننده به مشاور در کشور دیگری زندگی می کند و در همان کشور نیز نیاز به ادامه زندگی مشترک دارد و آن کشور نیز دارای قوانین و فرهنگ متفاوت و خاص خود می باشد، داشتن اطلاعات کافی در این زمینه به مشاور کمک کرده که راهنمایی های بهتری داشته و در درک بهتر فرد به او کمک نماید.

1605686310 idea دسترسی سریع و آسان به مشاور : به دلیل فاصله زمانی بین دو کشور و ساعات کاری متفاوت، ممکن است مراجعه کننده به مشاور تلفنی به چالش های زمانی برخورد کرده که به دلیل عدم تطابق زمانی با مشاور صورت پذیرد. امکان دسترسی به مشاور و در دسترس بودن او می تواند در این زمینه به فرد نیازمند به مشاوره احساس بهتری داده و ادامه روند درمان را برای او راحت تر نماید. بنابر این در ابتدا نیاز است شخص بداند که در چه تایم هایی می تواند با مشاور صحبت کرده و از او کمک بگیرد.

1605686310 idea داشتن رفتاری بدون قضاوت : یکی از نکات مهم در برخورد با هر روانشناس و مشاوری، عدم قضاوت گری او می باشد. در واقع این نوع رفتار در کاره مشاوره یک فرآیند اشتباه و آسیب زا بوده که منجر به دور شدن مراجع از فضای مشاوره شده و عدم احساس امنیت به او دست می دهد. یک مشاور امن باید فارغ از هر نوع رویدادی، مراجعه کننده را قضاوت نکرده و تنها در صورت نیاز، او را در آن زمینه راهنمایی و هدایت نماید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشاوره قبل از ازدواج

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462