مشاوره تلفنی درمان اضطراب برای ایرانیان مقیم کانادا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مهاجرت و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره تلفنی درمان اضطراب ایرانیان کانادا باعث شده تا به میزان زیادی در این راه به این افراد کمک شود. در واقع درمان اضطراب بصورت مشاوره تلفنی به راحتی امکان پذیر بوده و امروزه از این روش به جای مشاوره حضوری استفاده می شود. امروزه با افزایش میزان مهاجرت و رفتن به کشورهای مختلف، راه های ارتباطی برای ایرانیان مقیم این کشورها نیز زیاد شده است. یکی از این روش ها که در چند سال اخیر گسترش زیادی داشته است، استفاده از مشاوره تلفنی برای کمک رسانی به ایرانیان خارج از کشور می باشد.

در واقع این افراد به دلیل مهاجرت و برخورد با چالش های اولیه آن، دچار سردرگمی، استرس و اضطراب های زیادی شده که گاها می تواند آنها را رو به افسردگی و منصرف شدن از ادامه مسیر مهاجرت کند. اما با کمک مشاوره و روانشناس های با تجربه در این زمینه، فرد می تواند انگیزه بهتر و بیشتری برای ادامه این راه داشته و به خوبی پیش رود. از آنجایی که نیاز این افراد به داشتن مشاور در کشور جدید به خوبی فراهم نبوده و نیازمند مشاوران فارسی زبان می باشند، استفاده از روش هایی مانند مشاوره تلفنی و آنلاین برای پاسخگویی به این نیازها فراهم شده است. بنابر این افراد می توانند بدون دغدغه و نگرانی، به راحتی نیازه خود در این زمینه را برطرف نمایند.

تیم مشاورین تلفنی ما با داشتن کادری مجرب و متخصص از روانشناسان و مشاوران در این زمینه توانسته تا با ساعت های کاری بالا در طول شبانه روز، پاسخگوی عزیزان خارج از ایران شود. این افراد تنها با تماس با این مرکز می توانند در کلیه موضوعاتی که ذهن و فکرشان را درگیر کرده و چالش این روزهای زندگیشان می باشد، صحبت نمایند. مشاورین ما بطور حرفه ای آموزش دیده و دارای اطلاعاتی درباره چگونگی زندگی و چالش های مهاجرت می باشند.

درمان اضطراب ایرانیان مقیم کانادا

بیشتر بدانید : افسردگی بعد از مهاجرت و راه های کاهش آن

ویژگی های مشاوره تلفنی درمان اضطراب برای ایرانیان کانادا چه می باشد؟

از آنجایی که انتخاب مشاور تلفنی کاره سختی بوده و نحوه ارتباط برقرار کردن با این افراد متفاوت با مشاوره حضوری می باشد. نوع امنیت و اعتماد مراجعه کننده با مشاور از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همچنین میزان تعاملات برقرار شده بین آنها و کیفیت این ارتباطات نیز دارای اهمیت بالایی می باشد.
از دیگر ویژگی های یک مشاور تلفنی خوب دادن حس درک شدن و شنیده شدن به مراجع می باشد. این احساس در هر فردی یک نیاز مهم و اساسی بوده که باعث ادامه دادن جلسات مشاوره نیز می شود. هر انسانی نیازمند احساس درک شدن و شنیده شدن توسط افراد دیگر می باشد و گاهی تامین نشدن همین نیاز باعث شده فرد رو به رفتارها و کارها مخرب و ضد اجتماعی زده تا بدین صورت و از طرق منفی، این نیاز را در خود تامین نماید. بنابر این یکی از ویژگی های مهم روانشناسان، احساس درک و همدلی با مراجعه می باشد.

مشاوره تلفنی درمان اضطراب

بیشتر بدانید : مشاوره تلفنی افسردگی برای ایرانیان مقیم کانادا

اهمیت داشتن مشاور تلفنی برای ایرانیان مقیم کانادا چه می باشد؟

مهاجرت به عنوان یک مقوله پیچیده و یک تجربه کاملا متفاوت در زندگی هر فرد می باشد که در ابتدا فرآیندی شیرین و هیجان انگیز طلقی می شود. اما واقعیت این است که مهاجرت برای بیشتر افراد یک تجربه تلخ و پر فشار می باشد. در واقع افرادی که مهاجرت می کنند در بیشتر مواقع، تمام جنبه های زندگی خود را دوباره و از نوع شروع کرده و همه این موارد در کنار هم و به اضافه موضوع دوری از کشور و عزیزانشان، باعث شده تا با خطراتی مانند افسردگی، اضطراب و استرس های زیاد همراه شوند.

این افراد به دلیل تجربه های حس های منفی زیادی در ابتدای این مسیر، ممکن است از ادامه این راه پشیمان شده و یا برای آن انگیزه کافی نداشته باشند. وجود یک مشاور و یاری رسان درست در چنین مواقعی می تواند یک راه حل مفید و اثر بخش برای این اشخاص به شمار آید. در واقع با وجود داشتن مشاور و کمک گرفتن از راهنمایی ها و آگاهی های او در این زمینه شما می توانید راحت تر با این احساسات منفی کنار آمده و در درک و پذیرش بیشتری از خود قرار بگیرید.

از آنجایی که ممکن است ترک وطن برای بعضی از افراد به ناچار بوده باشد و انتخاب اصلی آنها نمی باشد، داشتن احساسات منفی و کنار آمدن با موضوع دوری از خانواده و کشورشان نیز با سختی بیشتری همراه است. بنابر این ممکن است این اشخاص در معرض بیشتری از افسردگی بعد از مهاجرت قرار گیرند. در صورت درمان نشدن این موضوع و عدم پیگیری های آن، شخص می تواند از آسیب های روانی جدی و جبران ناپذیری به روان و جسم خود برخوردار شود.

بنابر این اهمیت داشتن مشاور و روانشناس در بعد از مهاجرت بسیار بالا بوده و شخص باید به این موضوع توجه داشته باشد که صحبت کردن درباره مشکلات و احساسات منفی زندگی بعد از غربت، می تواند تاثیر بسزایی در کیفیت حضور فرد در ادامه این راه داشته باشد. همه افراد به یک دلیل و هدفی ترک دیار خود می کنند و اگر این هدف در بین روزمرگی ها و فشارهای زندگی این افراد پس از مهاجرت، گم شود، ادامه راه را برای این اشخاص بسیار سخت و چالش بر انگیز کرده و انگیزه آنها را کم می کند.

شما می توانید با درک هرچه بیشتر خود و کمک و حمایت گرفتن از افرادی که می توانند در این زمینه به شما یاری رسانند، ادامه این مسیر سخت را برای خود و اعضای خانوادتان، آسان نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مهاجرت و مشکلات مربوط به آن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462