مشاوره کودک رایگان | راهکارها و مشاوره تلفنی رایگان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

مشاوره کودک برای تربیت کودک و یا تشخیص اختلالات و ناراحتی های کودکان می تواند به والدین کمک های زیادی کرده و به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردار است. هر کودک از زمان تولد تا رسیدن به بزرگسالی با مشکلات و موانعی روبرو می شود که گاهی چگونگی رفتار با او برای خانواده ها سخت بوده و کمک گرفتن از مشاوره کودک می تواند آنها را از این چالش ها عبور دهد. کودکان در سنین پایین و تا زمان بلوغ تغییرات زیادی در رفتار، احساس و جسمشان ایجاد شده که آگاهی داشتن درباره آنها و کمک گرفتن از مشاوره کودک در هر سنی می تواند مفید باشد.

مشاوره تلفنی کودک در چه مواردی مفید است؟

بیشتر بدانید : مشاوره تلفنی کودکان | مشاوره رفتاری و تربیتی کودک

مشاوره کودک، تلفنی یا حضوری؟

خیلی از مواقع والدین به دلیل مشغله های کاری و زندگی، قادر به رفتن به پیش مشاور و گرفتن مشاوره حضوری نبوده و همین موضوع منجر به دور شدن آنها از فضای مشاوره می شود. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی روش های مشاوره ای دیگری نیز ایجاد شده که از جمله آنها مشاوره تلفنی و آنلاین می باشد.

یکی از مزیت های این نوع مشاوره ها، در دسترس بودن و عدم نیاز به نوبت دهی می باشد که شما می توانید بدون معطلی و تنها با یک شماره تلفن، مشاوره مورد نیازتان را دریافت نمایید. مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن این امکان را برای شما فراهم کرده که با دارا بودن مشاوران و روانشناسان با تجربه در زمینه های کودک، زوجین، طلاق، پیش از ازدواج، فردی، جنسی و اعتیاد، شما را در زمینه های مختلف راهنمایی و مشاوره دهد. این مرکز دارای شماره 9099072952 می باشد که بدون نیاز به پیش شماره می توانید از هر نقطه ای از ایران و یا جهان با مرکز مشاوره تلفنی دکتر ذهن تماس حاصل نمایید و مشاوره مورد نیازتان را دریافت کنید. در این مرکز از افراد با تجربه و متخصص در زمینه های مختلف روانشناسی استفاده شده و به افراد کمک می کند تا مشاوره مورد نیازشان را بدون معطلی و در اولین فرصت، دریافت نمایند. همچنین این مرکز در بیشترین ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به نیاز شما عزیزان می باشد.

مزیت های مشاوره تلفنی کودک

بیشتر بدانید : راه غلبه بر ترس از تاریکی کودکان + مشاوره تلفنی

والدین در چه زمینه هایی می توانند از مشاوره کودک کمک بگیرند؟

مشاوره کودک در زمینه های مختلفی می تواند همراه و در کنار والدین بوده و در مواردی مانند اضطراب جدایی، تجاوز و آسیب رسیدن جسمی به کودک، انواع ترس های کودکان، مشکلات مدرسه، مشکل در یادگیری، عدم تمرکز و کمبود توجه، مشکلات بیش فعالی، از دست دادن نزدیکان کودک، انواع اختلالات و بی خوابی به والدین کمک نماید.

همچنین در خیلی از مواقع والدین برای تربیت کودک دچار مشکل شده و یا در دوران بلوغ با فرزند خود چالش های زیادی پیدا می کنند که مشاور کودک در این زمینه می تواند به والدین کمک کرده تا از چالش های پیش رویشان به خوبی عبور کرده و نحوه برخورد مناسب و تربیت کاربردی و مفیدی با کودک خود داشته باشند.

مشاوره تلفنی کودک دارای چه مزیت هایی است؟

از آنجایی که استفاده از مشاوره تلفنی کودک یک مزیت برای والدین و خانواده ها محسوب می شود، نیاز است تا مزیت های آن نسبت به مشاوره حضوری را بررسی کرده تا در نهایت بتوانید تصمیم گیری بهتری را در این زمینه داشته باشید. از جمله مزیت های مشاوره تلفنی کودک به موارد زیر میتوان اشاره کرد :

1605686310 idea دسترسی آسان : از آنجایی که والدین به دلایل مشغله های کاری و همچنین کارهای زیادی که در طول روز نیاز است تا برای خانواده و فرزند خود انجام دهند زمان های خالی بسیار کمی دارند، مراجعه حضوری به مطب روانشناسی می تواند برای این افراد سخت و چالش برانگیز باشد. همچنین وجود ترافیک شهری و نبود جا پارک مناسب نیز در خیلی از مواقع افراد را از رفتن به پیش مشاور باز می دارد. اما مشاوره تلفنی این موانع را نداشته و شما می توانید به راحتی و در هر زمانی از روز که دارای وقت آزاد می باشید، از این نوع مشاوره ها استفاده نمایید.

1605686310 idea هزینه کمتر : از دیگر مزیت های مشاوره های تلفنی نسبت به مشاوره حضوری، صرف هزینه کمتر مشاوره می باشد. خیلی از مواقع افراد به دلیل بالا بودن هزینه های مشاوره، از رفتن به پیش روانشناس اجتناب کرده که مشاوره تلفنی می تواند این مشکل را برای شما رفع نماید. همچنین این نوع مشاوره نیاز به تعیین وقت قبلی و یا انتظار زیاد برای نوبت دهی نداشته و به راحتی می توانید مشاوره خود را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید.

1605686310 idea برقراری ارتباط راحت تر : خیلی از مواقع افراد در مشاوره های حضوری از بیان موضوعی احساس ترس یا خجالت داشته و همین باعث شده تا خود سانسوری کرده و موضوعات مهمی را با مشاور خود در میان نگذارند، اما این مشکل در مشاوره های تلفنی وجود نداشته و شما می توانید به راحتی هر نوع موضوعی را با مشاور خود در میان گذارید. همچنین شما می توانید از میزان محرمانگی صحبت های خود اطمینان داشته و در صورتیکه نیاز به حفظ حریم شخصی خود دارید، از نام مستعار در این زمینه استفاده نمایید.

1605686310 idea تنوع در انتخاب : از دیگر مزایای مشاوره تلفنی انتخاب کردن مشاور و یا تغییر آن توسط خود شخص است. در این نوع مشاوره ها به دلیل تنوع بالا در تعداد روانشناسان، شما می توانید به راحتی مشاور خود را در صورت نیاز عوض کرده و یا از مشاورین دیگر در زمینه های مختلف، کمک یا راهنمایی بگیرید. این امکان تنها در مشاوره های تلفنی وجود داشته و برای مشاوره های حضوری این شرایط به این آسانی فراهم نمی باشد.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه مشکلات کودکان و نوجوانان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462