بهترین مشاور تربیت کودک در کرج

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

بهترین مشاور تربیت کودک در کرج به شما کمک می کند تا در منطقه زندگی و یا کار خود، دسترسی راحت تر و سریع تری به مشاوره داشته باشید. تربیت کودک از زمان تولد تا مرحله بزرگسالی مورد نیاز بوده و به دلیل داشتن بازه طولانی و گاها خسته کننده آن برای پدر و مادرها، نیاز است تا در این راه از یک مشاور و همراه همیشگی استفاده نمایند. روانشناس تربیت کودک در این راه آموزش های لازم را دیده و مهارت و تجربه کافی در این زمینه را پیدا کرده است. این موضوع باعث شده تا به راحتی بتواند شما را با کمک روش ها و متدهای علمی و اصولی آشنا کرده و راه پیش رویتان را هموارتر و راحت تر نماید.
به دلیل مشغله های زندگی و نبود وقت کافی، در خیلی از مواقع مشاوره حضوری برای والدین کاری زمان گیر و سخت می باشد. ما بدین منظور شرایطی را برای شما فراهم کرده تا با کمک یک تلفن، از امکانات مشاوره تلفنی ما بهره مند شوید. در این مرکز روانشناسان و مشاوران با تجربه و کاربلدی حضور داشته که می توانند در بیشترین زمان های شبانه روز و بدون معطلی در وقت، پاسخگوی سوالات شما باشند.

ویژگی های بهترین مشاور تربیت کودک در کرج چیست؟

بیشتر بدانید: بهترین مشاور تربیت کودک در جنوب تهران

ویژگی های بهترین مشاور تربیت کودک در کرج چیست؟

از مهمترین ویژگی های یک مشاور خوب داشتن اطلاعات به روز و کاربردی می باشد. از آنجایی که تربیت کودک در سالهای ابتدایی کار سخت و طاقت فرسایی بوده و گاها والدین را خسته و مستاصل می کند، وجود یک روانشناس صبور و مهربان می تواند در این راه شما را به خوبی کمک و راهنمایی کرده و از میزان خستگی شما بکاهد. از دیگر ویژگی های خوب و مثبت یک روانشناس کودک، ارائه راه حل های ساده و کاربردی و مطابق با شخصیت و رفتار کودک می باشد. از آنجایی که هر کودکی دارای روحیات و شخصیت متفاوتی می باشد، ارائه روش های تربیتی مناسب با نوع خلق و خوی کودک می تواند تاثیرات سریع و موثرتری در روند تربیتی کودک داشته باشد. این موضوع را در نظر داشته باشید که صبر و حوصله والدین در راه فرزند پروری، نقش مستقیم و تاثیر بیشتری بر تربیت فرزندان دارد.

نکات مهم و کاربردی در تربیت فرزند

نکات مهم و کاربردی در تربیت فرزند

tick 2در تربیت کودک خود ثبات قدم داشته و قابل پیش بینی باشید. داشتن رفتار ثابت و یکنواخت باعث می شود تا شما برای فرزندتان رفتاری امن و مطمئن داشته و همین موضوع تاثیرات زیادی بر سلامت روان کودک می گذارد.

tick 2از تنبیه و توبیخ کردن بپرهیزید. روش های قدیمی را کنار بگذارید و از داد زدن و پرخاش کردن دوری کنید. این کارها نه تنها که موثر نبوده، بلکه تاثیرات منفی بر روان و میزان اعتماد به نفس فرزندتان می گذارد.

tick 2در مقابل رفتارها و کارهای خوبش از او تعریف و تمجید نمایید اما این رفتار را بیش از اندازه انجام ندهید چون منجر به این می شود که در آینده متوجه شده که اندازه تعریف های شما توانمند نبوده و دچار سرخوردگی و ترس می شود.

tick 2برای او هدف گذاری کنید و در راه رسیدن به اهدافش به فرزندتان کمک کرده و او را تشویق نمایید. اما در نظر داشته باشید که این هدف ها مناسب سن و توانایی هایش بوده و در راه رسیدن به آن او را راهنمایی نمایید.

tick 2اگر خودتان مرتکب اشتباهی می شوید حتما از او عذرخواهی کنید، به این ترتیب فرزند شما هم این موضوع را یاد می گیرد که در صورت انجام کار اشتباه، عذرخواهی کند. این نکته را در نظر بگیرید که مهمترین الگو رفتاری برای کودکتان، خود شما می باشید، بنابر این او رفتار شما را الگو برداری می کند.

tick 2به فرزندتان آزادی دهید اما این نکته را در نظر داشته باشید که این میزان از آزادی منجر به آسیب به خودش یا دیگران نشود و مرزی را برای این آزادی تعیین نمایید.

tick 2به جای تنبیه کردن فرزندتان در اشتباهاتش، به او آموزش دهید و از اشتباهاتش راهی را برای یادگیری پیدا نمایید تا نکته های آن اشتباه را با هم پیدا کرده تا در صورت تکرار، از آن نکات استفاده نماید.

tick 2برای طول روز او برنامه ریزی نمایید و خودتان و فرزندتان را نسبت به انجام این برنامه ها موظف کنید. شب ها او را زودتر به رختخواب برید و برنامه خواب او را منظم کنید. بچه ها در صورت کم خوابی، بد اخلاق شده و فردا به سختی از خواب بیدار می شوند.

tick 2از آنجایی که دنیا مدام در حال تغییر و پیشرفت است، شما نیز نیاز به این تغییرات داشته و سعی کنید مدام در حال مطالعه و یادگیری نکات تربیتی باشید و توجه داشته باشید تا این نکات را از منابع معتبر و به روز استفاده نمایید.

tick 2دنیا را از دید بچه ها ببینید. دیدن دنیا از دیدگاه کودکان باعث شده تا کمتر عصبانی شوید و راحت تر کارها و اشتباهات آنها را درک کنید.

tick 2با کودک خود رابطه ای گرم و صمیمی داشته باشید و اجازه بروز هیجانات و احساسات مثبت و منفی اش را به او بدهید. بچه ها دارای هیجانات، احساسات و عواطف بسیاری می باشد که اگر اجازه بروز آن را نداشته و یا در مدیریت آن مرزی نداشته باشند، در آینده برای هردوی این رفتارها به مشکل می خورند. بنابر این نیاز است که در عین حال که اجازه بروز آنها را به فرزندتان می دهید، در مدیریت آن نیز به کودک خود کمک نمایید.

tick 2به وسایل و چیزهایی که مالکیت آن با فرزندتان می باشد احترام بگذارید. او را در انتخاب لباسش، وسایل اتاقش و یا موضوعاتی که به کودکتان مربوط می شود آزاد گذاشته و سعی کنید نظر او را اهمیت داده و لحاظ نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه تربیت کودک و فرزندپروری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462