چگونه با یک دختر از جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

ارتباط با جنس مخالف و همچنین نحوه شکل گیری این ارتباط می تواند شانس افراد را در ایجاد رابطه عاطفی زیاد نماید. اما ممکن است برای خیلی از افراد چگونگی شروع یک ارتباط بسیار سخت بوده و نحوه برقراری ارتباط با جنس مخالف را نمی دانند. به همین دلیل در ارتباطات خود شکست خورده و تجارب نا موفقی را کسب می کنند. از آنجایی که ارتباطات در زندگی هر انسانی نقش مهم و حیاتی را دارد، نحوه برقراری و شکل گیری آن نیز بسیار حائز اهمیت است. از جمله ارتباطات مهم در زندگی افراد نیز، ارتباط با جنس مخالف می باشد. ما در این مقاله سعی داریم به شما نحوه برقراری ارتباط موثر با جنس مخالف را آموزش دهیم.

چگونه با جنس مخالف در ارتباط باشیم؟

بیشتر بدانید : تقویت عزت نفس از چه راه هایی امکان پذیر است؟

چطور بتوانیم با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم؟

انسان بصورت ذاتی فردی اجتماعی بوده و ارتباطات در زندگی او نقش مهم و کلیدی دارد، اما بعضی از افراد به دلیل درون گرا، خجالتی و گوشه گیر بودن و یا دلایل دیگر، از میزان ارتباطات کمتری برخوردار می باشند. حتی در افرادی نیز این حالت مشهود می باشد که از اعتماد به نفس مناسبی نیز برخوردار بوده، اما نحوه برقراری ارتباط اولیه را نمی دانند و یا در آن موفق نبوده و به شکست منجر می شود.

از آنجایی که ارتعاش افکار در جذب افراد به سمت یکدیگر نقش زیادی داشته و در واقع قالب های ذهنی آنها باعث شده تا یکدیگر را جذب کرده و در رابطه با همدیگر قرار گیرند، بنابر این بیشتر از تاثیر جذابیت های ظاهری در انتخاب افراد، ناخود آگاه و قالب های ذهنی آنها می باشد که یکدیگر را جذب می کنند. اما با همه اینها نحوه برقراری ارتباط و شروع مکالمه از اهمیت زیادی برخوردار بوده که در زیر به بررسی نکاتی در این زمینه می پردازیم :

tick 1 موضوعات مشترک پیدا کنید : اگر در کلاس، مهمانی و یا مکانی خاصی مانند سینما می باشید، برای برقراری ارتباط اولیه نیاز است تا درباره موضوعی مشترک که مربوط به همان مکان می باشد، صحبت کرده و بدین صورت گفتگو را آغاز نمایید. به عنوان مثال اگر در سینما می باشید می توانید نظر او را درباره فیلمی که قرار است ببینید، بپرسید و یا اطلاعاتی در زمینه اینکه چه افرادی در فیلم بازی کرده اند، بدست آورید. بدین صورت مکالمه شما شروع شده و می توانید آن را با موضوعاتی در زمینه علایق خود ادامه داده و نظرات طرف مقابل را در این زمینه جویا شوید.

tick 1 سریع پیش نروید : عجله کردن و پیش روی به حریم شخصی فرد می تواند منجر به ترس در طرف مقابل شده و او را از ادامه گفتگو منصرف نماید. بنابر این سعی کنید سوالات شخصی نپرسید و در این زمینه با احتیاط پیش روید. پرسیدن سوالات کلی می تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

tick 1 امنیت ایجاد کنید : برای اینکه برای طرف مقابلتان امنیت ایجاد نمایید بهتر است که ابتدا خودتان درباره شرایط و زندگی خود توضیح دهید و به اصطلاح خود افشاسازی داشته باشید. این کار به شخص مقابل احساس امنیت داده و او را برای ادامه گفتگو امن تر و مشتاق تر می کند. همچنین می توانید در انتهای صحبت خود با جملاتی نظیر شما چطور؟ او را برای ادامه این گفتگو ترغیب کرده و در عین حال نیز تحت فشار قرار نداده و با نپرسیدن سوالات جزئی او را مضطرب نمی کنید.

tick 1 شنونده خوبی باشید : سعی کنید در طول صحبت طرف مقابل، به خوبی گوش دهید و با بدن و لحنتان، صحبت های او را تایید نمایید. این موضوع منجر به احساس امنیت در فرد می شود. همچنین اجازه دهید تا صحبت خود را کامل انجام داده و وسط حرف های او نروید.

tick 1 ارتباط چشمی داشته باشید : موقع صحبت کردن با طرف مقابل سعی کنید با او ارتباط چشمی برقرار نمایید. این موضوع در کشش و ایجاد علاقه بسیار سازنده بوده و در جذب افراد نقش مهمی دارد.

tick 1 طرف مقابل را تحت فشار قرار ندهید : سعی کنید برای ادامه دار کردن گفتگو تلاش زیاد نکرده و یا او را برای برقراری دیدار بیشتر، تحت فشار قرار ندهید. اجازه دهید که طرف مقابل شما در این زمینه آزادانه تصمیم گرفته و انتخاب نماید.

tick 1 اعتماد به نفس داشته باشید : سعی کنید در صحبت کردن و بیان موضوعات از لحن و صدای واضح و تاثیر گذار استفاده کنید. نداشتن اعتماد به نفس و یا لرزش صدا، ضعف شما را نشان داده و طرف مقابل را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

راه های برقراری ارتباط با جنس مخالف

بیشتر بدانید : مقایسه ویژگی های افراد درونگرا و برونگرا

راهکارهای موثر در برقراری ارتباط با جنس مخالف

خواسته خود را واضح مشخص نمایید : در ابتدای گفتگو با جنس مخالف سعی کنید قصد و هدفتان از این گفتگو را بصورت واضح مطرح نمایید. این موضوع منجر به احساس امنیت در طرف مقابل شده و در صورتیکه با شما دارای قصد مشترکی نباشد، در همان ابتدا مشخص می شود. مثلا اگر قصد شما از برقراری ارتباط، شناخت برای ازدواج می باشد و فرد مقابل در حال حاضر قصد ازدواج ندارد، شما دیگر نیاز به ادامه گفتگو و یا صرف زمان اضافه برای برقراری ارتباط پیدا نمی کنید.

تعریف کنید : سعی کنید در طول مکالمه خود، از ویژگی ها و جنبه های ظاهری فرد مقابل تعریف نمایید. این موضوع حس بهتری را در طرف مقابل ایجاد کرده و او را به ادامه گفتگو مشتاق تر می کند.

توجه داشته باشید : توجه کردن یکی از موضوعات مورد علاقه خانم ها می باشد. توجه داشتن به صحبت ها، علایق و نظرات یک خانم باعث شده تا در او احساس بهتری شکل گرفته و نسبت به آن مرد، علاقه مند شود.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462