جملاتی که مردان را دلتنگ میکند + کلمات دیوانه کننده مردان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

استفاده کردن از جملاتی که مردان را دلتنگ و دیوانه شما می کند، می تواند تاثیر فوق العاده ای را بر کیفیت و بهتر شدن رابطه و زندگی مشترک شما داشته باشد. این کلمات می تواند بسیار جادویی و تاثیر گذار بوده و علاقه مرد به رابطه و ادامه آن را بیشتر نماید. در جلسات مشاوره و زوج درمانی نیز به اهمیت استفاده از کلمات محبت آمیز و زیبا، تاکید فراوانی می شود. این جملات می توانند روی هر کدام از زوجین اثر مفیدی داشته و میزان صمیمیت و محبت رابطه را بیشتر نماید. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی جملاتی که مردان را دیوانه شما می کند، بپردازیم.

چه جملاتی مردان را دیوانه شما می کند؟

بیشتر بدانید : چگونه روابط خوبی با شوهر خود داشته باشیم؟

چه جملاتی که مردان را دیوانه شما می کند؟

این نکته را در نظر داشته باشید که جملاتی که برای دیوانه کردن مردها بکار می برید باید در ابتدا صادقانه و واقعی باشد. جمله ها و حرف هایی که خودمان آنها را قبول نداشته و یا نسبت به بیان آن صادق نمی باشیم، تاثیر گذاری بر روی طرف مقابل نداشته و نمی تواند او را دیوانه شما نماید. بنابر این اصل اول واقعی بودن و صادقانه بیان کردن جملات می باشد. جمله های عاشقانه و محبت آمیز می تواند هر رابطه ای را صمیمی تر و عاشقانه تر کرده و به همین دلیل دانستن آنها از اهمیت زیادی برخوردار است. در ادامه به بررسی جملاتی که مردان را دیوانه شما می کند، می پردازیم.

بیشتر بدانید : علت خیانت در آقایان چیست؟ چگونه جلوگیری کنیم؟

جملاتی که مردان را دلتنگ میکند.

1605686310 idea تو تکیه گاه منی : مردها احساس تکیه گاه بودن و قوی بودن را دوست دارند، آنها دلشان می خواهد در رابطه مانند چتر بوده و از همسرشان و زندگیشان حفاظت نمایند. شنیدن چنین جمله ای می تواند مردان را تحت تاثیر خود قرار داده و انرژی زیادی به آنها دهد. تکیه کردن زنان به مرد زندگیشان منجر به ایجاد احساس آسایش و امنیت برای مرد می شود. شما می توانید از این جملات برای مرد زندگیتان استفاده نمایید :

• تو آرامش منی
• تو تکیه گاه من هستی
• تو زندگی وقتی تورو دارم، خیالم راحته
• با تو احساس آرامش واقعی دارم

این جمله ها باعث شده تا مردها به شما نزدیک شده و در هر شرایطی از زندگی که باشند، حس و حال بهتری را تجربه می کنند چرا که این جملات منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس در آنها شده و تلاش یک مرد را برای قرار دادن شما در وضعیت بهتر، بیشتر می کند.

1605686310 idea با تو زندگی کردن به من آرامش می دهد : ایجاد حس آرامش و امنیت برای شما از تلاش های یک مرد در زندگی زناشویی می باشد و شنیدن این موضوع از زبان همسرشان می تواند بسیار ارزشمند بوده و منجر به بالا رفتن اعتماد به نفس بیشتر در آنها می شود. سعی کنید گفتن جملات این چنینی را از همسر خود دریغ نکرده و او را در این زمینه ها تحسین و تمجید نمایید.

1605686310 idea تو میتونی منو به اوج خوشبختی برسونی : شنیدن چنین جمله ای برای یک مرد می تواند بسیار تاثیرگذار بوده و او را خوشحال نماید. تلاش مرد در رابطه برای خوشبخت کردن همسرش می باشد و وقتی احساس کند که این موضوع توسط یک زن دیده شده و پسندیده می شود، می تواند منجر به بیشتر شدن تلاش او و ایجاد حس رضایت در رابطه تان شود.

1605686310 idea دلم هم آغوشی کنارت رو می خواد : شنیدن درخواست رابطه جنسی از سوی یک زن می تواند علاوه بر اینکه برای یک مرد تحریک آمیز و جذاب باشد، نشان دهنده میزان علاقه مندی و جذابیت او از سمت همسرش به شمار آمده و به همین دلیل برای یک مرد درخواست رابطه جنسی از سوی همسرشان بسیار مهم و خوشحال کننده می باشد. سعی کنید در این زمینه شما نیز پیش قدم بوده و همچنین در مورد موضوعات جنسی و رفتارهای مطلوب همسرتان در رابطه، از او تعریف و تمجید نمایید.

1605686310 idea تو باعث امنیت من میشی : این جمله می تواند به یک مرد احساس مهم بودن داده و حس مردانگی او را تقویت نماید. شنیدن این جمله ها از سوی یک زن باعث شده تا او احساس کند که وجودش برای همسرش ارزشمند بوده و عزت نفسش افزایش می یابد. یکی از اهداف مردها در زندگی که از نیاکان آنها منشا می گیرد، تامین امنیت و آرامش در زندگی می باشد. آنها این احساس را بسیار دوست داشته و منجر به بالا رفتن احساس مردانگی در آنها می شود که باعث تقویت در رابطه زناشویی شما نیز می شود.

1605686310 idea تو منو دیوانه خودت می کنی : اینکه مردی برای یک زن جذاب و سکسی می باشد، اهمیت زیادی داشته و به مردان احساس بسیار خوبی می دهد. شنیدن این جمله چه در مواقعی که رابطه جنسی برقرار می شود و چه در شرایط عادی می تواند تاثیر مثبت و بسیار خوبی بر روی مردان داشته و آنها را نسبت به شما علاقه مند تر می کند. به مرد خود بگویید که چقدر فوق العاده است و به وجودش در زندگی افتخار می کنید. افتخار کردن به مرد زندگیتان منجر به بالا رفتن میزان اعتماد به نفس او شده و تاثیر مثبت و بسیار زیادی در بهتر شدن رابطه زناشوییتان دارد.

استفاده از جملات ساده ولی درعین حال تاثیرگذار یک تکنیک مهم در روابط زوجین بوده که می تواند به بهتر شدن رابطه و همچنین صمیمی تر شدن زندگی زناشوییتان کمک بیشتری کرده و به همین دلیل یادگیری و استفاده از آن اهمیت زیادی دارد.

3.5/5 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462