نشانه های مرد وفادار چیست؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نشانه های مرد وفادار به ما کمک می کند تا انتخاب درست تر و مناسب تری داشته باشیم. وفاداری یکی از ویژگی های مهم برای تشکیل زندگی مشترک بوده و این روزها پیدا کردن آدمهای وفادار کار سختی است. علت این موضوع راحت شدن در نحوه برقراری ارتباطات بین افراد بوده که به واسطه شبکه های اجتماعی این امکان به راحتی ممکن می باشد. البته خیلی از این روابط تنها محدود به صحبت کردن و چت کردن های مجازی می باشد. اما برای خیلی از افراد پیدا کردن همسر وفادار کار سختی بوده و این موضوع در ابتدای رابطه دشوار می باشد که متوجه شوید که شخصی که با او در ارتباط هستید وفادار است یا نه؟

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نشانه های وفاداری در مردان پرداخته، تا از این طریق شما را به شناخت بهتر و بیشتر از مرد زندگیتان کمک کرده و میزان وفاداری او را بسنجید. اما این نکته را در نظر داشته باشید که با وجود این نشانه ها، باز هم زمان، بهترین راه سنجش میزان وفاداری افراد می باشد.

مردان وفادار دارای چه ویژگی هایی می باشند؟

بیشتر بدانید : جبران اشتباهات زندگی زناشویی + راهکارهایی برای حل مشکلات زناشویی

ویژگی ها و نشانه های مرد وفادار چیست؟

این حقیقت وجود دارد که راه قطعی برای شناسایی وفاداری افراد وجود نداشته و ممکن است فردی که اصلا از او انتظار ندارید نیز خیانت کند. اما تنها آشنایی با یکسری از ویژگی ها و خصوصیات به شما در شناخت بهتر و بیشتر میزان وفاداری مردتان کمک می کند.

tick 2 شما در الویت او هستید : الویت قرار دادن شما و خواسته هایتان نشان دهنده میزان اهمیت شما برای یک مرد می باشد. در واقع یک مرد وفادار در مقابل خواسته های شما از خود گذشته بوده و برای خوشحالیتان از راه های مختلفی تلاش می کند. در مواقعی که مرد به شما و نیازهایتان توجهی نداشته و اهمیتی به شما در زندگی خود نمی دهد و خودخواهانه رفتار می کند، توقع وفاداری از او نیز کم می شود. البته این دلیل قطعی نبوده و می تواند به عوامل دیگری نیز مربوط شود، اما گاهی زنگ خطر می باشد.

tick 2 زیر قولش نمی زند : اگر به شما حرفی یا قولی بدهد، در انجام آن کوشا بوده و زیر حرف خود نمی زند. مردان وفادار به حرف های خود متعهد بوده و عمل کردن به حرفایشان، از اهمیت زیادی برخوردار است. بهانه آوردن و زیر قول زدن از ویژگی های مردان با وفا نبوده و برای آنها اهمیت زیادی دارد که حرفی که به شما می زنند را به مرحله عمل رسانند.

tick 2 نگاه او به سمت دیگری جلب نمی شود : چشم چرانی کردن از ویژگی های مردان وفادار نبوده و آنها وقتی با شما هستند، دائما به اطراف و دیگران نگاه نمی کنند. این نشانه می تواند راه خوبی برای سنجش میزان وفاداری در یک مرد باشد. در چشم او شما زیباترین فرد بوده و دیگر نیازی نمی بیند که فرد دیگری حواس او را پرت نماید. همچنین او شما را همان گونه که هستید می پسندد و در صدد تغییر در ظاهر و یا لباس شما نمی باشد. یک مرد وفادار در این زمینه به شما احساس امنیت می دهد.

tick 2 در مسائل عاطفی استاد می باشد : او برای خوشحال و راضی نگه داشتن شما همواره پیشتاز بوده و سعی می کند در این زمینه خلاق باشد. در موضوعات عاطفی شما را تامین کرده و از خوشحال کردن شما انرژی می گیرد. همچنین ناراحتی و حال بد شما برایش اهمیت داشته و سعی در بهتر شدن حالتان می کند.

بیشتر بدانید : مشاوره خیانت همسر | بررسی دلایل و راهکارها

tick 2 برای جلب اعتماد شما تلاش می کند : برای مردی که به دنبال رابطه طولانی و همیشگی با شما می باشد، به دنبال جلب اعتمادتان می گردد و کاری نمی کند که شما به وفاداری او شک کنید. به عنوان مثال شما را به دوستانش معرفی می کند، موضوعات شخصی اش را از شما پنهان نمی کند، گوشی همراهش را از شما مخفی نمی کند، درباره هر موضوعی به شما راستش را می گوید، درباره اینکه کجا می رود و با چه کسانی بیرون است با شما صحبت می کند.

tick 2 به رابطه با شما اهمیت می دهد : یک مرد وفادار برای بهبود رابطه با شما تلاش می کند و آن را جدی می گیرد. او هیچ وقت به شما بی احترامی نکرده و برای وجودتان ارزش قائل است. همچنین سعی می کند نقاط ضعف خود را بهبود داده و به پیشرفت و سلامت رابطه تان اهمیت می دهد. همچنین از شما در زمینه های مختلف دفاع کرده و اجازه نمی دهد کسی پشت سرتان بدگویی نماید.

tick 2 از شما خبر دارد : او حال شما برایش مهم بوده و دائما از شما باخبر است و اگر چند ساعت بی خبر باشد، پیگیر شده و تماس می گیرد. همچنین نگران وضعیت سلامتی شما بوده و اگر مریض باشید، حتما سعی می کند در بهبودی حالتان کمک کرده و شما را به پیش پزشک برده و یا غذای مورد نیازتان را آماده نماید.

tick 2 پشتوانه محکمی است : مردان وفادار مانند کوه حامی و پشتیبان همسرشان می باشند. آنها در موفقیت ها و پیشرفت های زندگی به همسرشان کمک کرده و از خوشحالی او در مسیرهای موفقیت آمیز زندگی اش، خوشحال می شوند. این افراد سعی می کنند تا در این مسیر همراه و پشتیبان همسرشان بوده و مانعی در جهت پیشرفت او نشوند. همچنین در مواقعی که همسرشان احساس ضعف و نا امیدی می کند، به او روحیه داده و از کمک کردن به همسرشان دریغ نمی کنند. مردان وفادار برای موفقیت های همسرشان خوشحال شده و احساس بدی پیدا نمی کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462