جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند + کلمات کلیدی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند و منجر به جذب زنان و افزایش علاقه آنها می شود، چه می باشد؟ شاید خیلی از مردان در جستجوی چنین کلماتی بوده تا تاثیر بهتر و بیشتری را بر روی شخص مورد نظرشان و یا همسرشان داشته باشند. این جملات می تواند زنان را تحت تاثیر خود قرار داده و علاقه آنها را به شما زیادتر نماید. پس برای کشف این جملات با ما در این مقاله همراه باشید تا جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند، را بشناسیم.

جملات دیوانه کننده زنان

بیشتر بدانید : چگونه با غر زدن های همسر خود کنار بیایم؟

چه جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند؟

جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند، در واقع یک تکنیک کلامی می باشد و هدف آن سو استفاده کردن نبوده و تنها به جهت ایجاد رابطه ای صمیمی تر و عاشقانه تر گفته می شود. شاید این موضوع را نمی دانید که خانمها بیشتر از هر چیزی داشتن یک گفتگوی کلامی می تواند آنها را تحت تاثیر خود قرار دهد.

احترام گذاشتن به زنان و تعریف و تمجید کردن از آنها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی خانم ها داشته و باعث احساس امنیت و تکیه کردن به شما می شود. این کلمات باید دارای احساسات مناسب و مطلوب باشد تا بتوانند آن را احساس نمایند.

در کنار کلمات و جملاتی که می تواند بر روی خانم ها اثرگذار باشد، نوع شخصیت و رفتار شما نیز برای یک زن اهمیت زیادی داشته و منجر به شکل گیری احساس در او می شود.

حرفهای زیادی وجود داشته که زنان علاقه مند به شنیدن آنها می باشند، اما این نکته را توجه داشته باشید که احساس ارزشمندی و محبت منجر به نزدیک تر شدن آنها به شما می شود. در ادامه به بررسی این جملات می پردازیم.

چه جملاتی که زنان را دیوانه شما می کند

بیشتر بدانید : 10 راهکار بهبود روابط عاطفی

جملاتی که زنان را تحت تاثیر خود قرار می دهد

tick 2 تو تنها برای من هستی : این جمله یکی از جمله های محبوب برای خانمها می باشد و می تواند تاثیر بسیار زیادی در روابط عاطفی داشته و به همین دلیل آن را در ابتدای لیست خود قرار داده و بصورت مداوم از آن استفاده نمایید. در واقع زنان دوست دارند بشنوند که فقط برای مردشان می باشند و به همین دلیل شنیدن این جمله برای آنها تاثیرگذار و ارزشمند خواهد بود.

tick 2 صحبت کردن با احترام و علاقه : کلام های محبت آمیز و با احساس برای زنان بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد. بیان کردن کلماتی که در آن علاقه یا محبت شما به او را نشان می دهد و یا تعریف از او محسوب می شود، می تواند برای یک خانم حس بسیار خوبی ایجاد نماید. کلماتی مانند زیبا، جذاب، ارزشمند، دوست داشتنی و خواستنی را در مکالمات خود بکار برید.

tick 2 حمایت کردن کلامی : برای یک خانم حامی بودن یک مرد می تواند تاثیر زیادی در میزان علاقه اش ایجاد نماید. ممکن است مردانی باشند که حمایت آنها تنها بصورت عملی بوده و در زبان آن را بکار نمی برند، اما گاهی شنیدن جملاتی که نشان از حمایت یک مرد دارد، برای زنان بسیار جذاب و تاثیر گذار می باشد. کلماتی مانند :

• میتونی همیشه رو کمک من حساب کنی
• من همیشه پشتتم و هواتو دارم
• چطور میتونم کمکت کنم تا این کار را راحت تر انجام بدی
• من همیشه به وجودت افتخار میکنم

tick 2 سپاسگذاری : از دیگر موضوعات مورد علاقه خانمها، قدردانی و سپاسگذاری از آنها می باشد. این جمله می تواند نشان دهنده میزان توجه و اهمیت یک مرد به زن بوده و باعث شده تا خستگی خانم را از بین برده و همچنین علاقه یک زن را به ادامه راه و تلاش خود را، بیشتر می کند.

tick 2 به نظرات آنها اهمیت دهید : اهمیت دادن به نظرات و صحبت های یک زن توسط یک مرد، برای خانمها بسیار مهم می باشد. پرسیدن نظر زنان و اهمیت دادن به نظراتشان باعث شده تا آنها احساس امنیت بیشتری کرده و حس مورد توجه بودن داشته باشند.

tick 2 حق دادن به آنها : از دیگر موضوعاتی که برای زنان بسیار خوشحال کننده و جذاب می باشد، حق دادن به آنها در بحث ها و صحبت ها می باشد. البته این حق دادن ها باید واقعی و صمیمانه باشد و نه صرفا از روی اجبار و یا برای پایان دادن به بحث.

tick 2 روزت رو چطوری گذروندی : توجه کردن به روند روزانه زندگی یک زن و اهمیت دادن به او، برای زنان بسیار ارزشمند می باشد. آنها این را نشان حمایت مرد از خودشان دانسته و منجر به علاقه مندی آنها به او می شود.

tick 2 برای خودمون برنامه ریزی کردم : توجه و اهمیت دادن به زن بسیار می تواند او را جذب شما نماید. اینکه برای روزهای مهم زندگی او برنامه ریزی کرده و یا برنامه یک سفر یا رفتن به رستوران را تنظیم نمایید، می تواند یک امتیاز ویژه برایتان در ذهن او ثبت نماید. از آنجایی که عموما این برنامه ریزی ها در رابطه توسط خانمها صورت می گیرد، برنامه ریختن توسط مردها می تواند برای یک خانم بسیار ویژه و خاص باشد.

tick 2 تو زیبا هستی : بطور کلی توجه کردن در هر زمینه مثبتی برای یک خانم جذاب می باشد. اینکه شما بدانید که چه رنگ لباسی به او می آید و یا از چه چیزهایی خوشش آمده، می تواند یک زن را بسیار خوشحال نماید. همچنین تعریف از زیبایی یک زن برای او اهمیت زیادی داشته و از جملات محبوب او محسوب می شود. این موضوع را در نظر داشته باشید که جملاتی که شامل توجه و علاقه شما می باشد، برای یک خانم هیچوقت تکراری نشده و می تواند هر بار او را تحت تاثیر قرار داده و دیوانه نماید.

5/5 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه فردی و رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462