حالات مرد بعد از خیانت چگونه است؟ نشانه های رفتاری آن چیست؟

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت در رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

خیانت یکی از موضوعات ناراحت کننده و مخرب برای هر نوع رابطه ای می باشد و وقتی زن یا مردی به شریک زندگی خود مشکوک می شود، می تواند از روی حالات آن و تغییر در رفتار و عادت های او، خیانت فرد را تشخیص دهد. حالات مرد بعد از خیانت می تواند تغییرات محسوسی کرده که گاهی با کنار هم قرار دادن آنها می توانید به خوبی این موضوع را تشخیص دهید. اما در مواقعی نیز ممکن است ما نیز مرتکب اشتباه شده و برداشت های غلطی از رفتارهای او نماییم. بنابر این نیاز است تا به درستی حالت های مرد بعد از خیانت را بررسی نماییم. در این مقاله به شما نشانه های مرد بعد از خیانت را آموزش داده تا به کمک آن متوجه شوید که آیا درست فکر می کردید یا خیر؟

تغییرات مرد بعد از خیانت به چه صورت است؟

بیشتر بدانید : نشانه های خیانت در آقایان چیست؟ چگونه آن را تشخیص دهیم؟

حالت های مرد بعد از خیانت چه تغییراتی می کند؟

برنامه های او دچار تغییراتی شده است : زمانیکه برای مدتی با همسرتان زندگی کرده اید، به مرور روال کار و برنامه های روزانه او را می دانید. حتی از زمان های خستگی، شادی و هیجان او نیز خبر داشته و الگوهای رفتاری همسرتان را به خوبی می شناسید. تغییر کردن در رفتارها و الگوهای همیشگی او که هیچ دلیل منطقی نیز ندارد، می تواند نشانه ای از خیانت او باشد.

1605686310 idea بیشتر تنها بودن را دوست دارد : از دیگر نشانه ها و حالت های مرد بعد از خیانت، تمایل او به تنهایی و گذراندن زمان هایی در بیرون و به دور از خانواده می باشد. اگر این نوع رفتار ناگهانی و به یکباره در همسرتان ایجاد شده است ممکن است نشانه ای از خیانت او باشد. شاید همسرتان زمان هایی را غیبش زده و یا تایم های طولانی تری را در محل کار می ماند و بدین صورت مواقعی را به تنهایی و دور از شما می گذراند.

1605686310 idea تغییر در رابطه جنسی : خیانت در مردان باعث شده تا در میزان رابطه جنسی آنها به دو صورت تغییر ایجاد شود، یا ممکن است بر اثر افزایش میزان تستوسترون ناگهانی آنها، میل جنسی شان نیز بیشتر شده و به همان میزان نیز بیشتر با شما رابطه جنسی داشته باشند. همچنین ممکن است به دلیل حس گناه و یا بودن در رابطه با فرد دیگر، تمایل کمتری به برقراری رابطه جنسی با شما داشته باشند. تغییر و ایجاد واکنش در رابطه جنسی یکی از نشانه های مرد بعد از خیانت می باشد.

1605686310 idea تلفن همراهش را از دست شما دور نگه می دارد : ممکن است در چنین شرایطی رمز تلفن همراه خود را عوض کرده و یا او را از دسترس شما دور نگه دارد. اگر در گذشته شما به راحتی می توانستید گوشی موبایل او را در دست گرفته و پیام های او را چک نمایید و حالا این امکان برای شما فراهم نمی باشد، ممکن است همسرتان در حال خیانت کردن به شما باشد. همچنین صحبت کردن در خلوت و یا داشتن ارتباطات اجتماعی زیاد در اینترنت و چت های طولانی نیز می تواند از دیگر نشانه ها در این زمینه باشد.

حالات مرد بعد از خیانت به چه صورت است؟

بیشتر بدانید : علت خیانت در آقایان چیست؟ چگونه جلوگیری کنیم؟

مرد بعد از خیانت چه تغییراتی در شخصیتش ایجاد می شود؟

1605686149 communications تغییر در خلق و خو : از جمله تغییراتی که مردان بعد از خیانت در آنها ایجاد می شود، تغییر در خلق و خوی آنها می باشد. ممکن است آنها در این حالت سر هر موضوعی به راحتی با شما جر و بحث و یا دعوا کرده و یا از دست شما آزرده و ناراحت شوند. همچنین گاهی ممکن است در مردانی که دچار عذاب وجدان می شوند، بیش از اندازه به شما محبت کرده و به یکباره با شما مهربان و احساسی شوند.

1605686149 communications به جزئیات کمتر حواسش هست : از دیگر نشانه های مرد بعد از خیانت، توجه نداشتن او به جزئیات و حرف هایش می باشد. او ممکن است دروغی که به شما گفته است را فراموش کرده و همین موضوع باعث شود تا توجه شما را به این موضوع که چیزی را از شما مخفی می کند، بیشتر جلب شود. همچنین موضوعات مهم زندگیتان را فراموش کرده و یا قرارها و مسئولیت هایش را به درستی انجام ندهد. به دلیل اینکه بخشی از حواس همسرتان در چنین مواقعی به موضوع خیانت و پنهان کردن آن به شما می باشد، موضوعات دیگر را به آن توجه کافی نداشته و یا ممکن است نسبت به آنها کم حواس و یا بی حواس شود.

1605686149 communications به خودش زیادی رسیدگی می کند : از دیگر مواردی که نشان دهنده خیانت مردان می باشد، رسیدگی بیش از اندازه و یا یکباره آنها به ظاهر خود است. ممکن است در گذشته همسرتان به ظاهر خودش آنچنان توجه نداشته و یا برایش موضوعاتی مانند تیپ و وزنش مهم نبوده است. اما ناگهان تصمیم به کم کردن وزن خود داشته و تلاش های زیادی برای تیپ و ظاهر خود می کند. او ممکن است وقت بیشتری را برای حاضر شدن در جلوی آینه گذرانده و حواسش بیشتر از قبل به خودش باشد.

تمامی این موارد با اینکه می تواند نشانه هایی از خیانت باشد اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که دیدن یکی از این موارد و یا تنها یکبار آن، دلیل خیانت مرد نبوده و نیاز است تا در این موارد تداوم وجود داشته و یا چند نشانه در کنار هم باشد. همچنین نیاز است تا در ابتدا دلیل این تغییرات را از همسرتان پرسیده و در صورتیکه برای آن دارای دلایل واضح و مشخصی می باشد، نیاز است تا به حرف های او در این زمینه گوش دهید.

به این مقاله امتیاز دهید

جهت مشاوره تلفنی در زمینه خیانت در رابطه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۲۹۵۲_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

و جهت مشاوره حضوری در تهران با شماره 44055462-021 تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
مشاوره حضوری 02144055462